کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیریت ژاپنی صیدالی و شایعاتی بر علیه قشقایی‌های نفت

29 آذر 1396 ساعت 0:44


داوود فولادی وندا
دراین اواخر برخی سایت های خبری استان  با استفاده از عبارت بالا عامدانه در پی تحریف واقعیت ها و سمت و سو دادن به افکار عمومی جامعه هستند که نمونه بارز آن را در مورد بخشدار شدن حاج علیرضا پناهپوری و همچنین پست گرفتن شهردار سابق دوگنبدان در شهر شیراز می باشد که تماما با اهداف سیاسی صورت می گیرد که در تحلیلی جامع درباب ناگفته های آن خواهیم پرداخت .
و دراین اواخر پست ریاست روابط عمومی شرکت را به مهندس جعفری نسبت دادند که این گونه  مطالب در رسانه های خبری، رسالت رسانه را در صداقت خبری  از بین برده و رسانه را ابزاری در دست عوامل قدرت قرار داده تا بتوانند به اهداف خود دست یابند.
درآستانه روزهای سرد زمستان هستیم و شهرهای صنعتی وارونگی هوا رو تجربه می کنند ‌ما در گچساران وارونگی فضای رسانه را به نظاره گر هستیم و البته هردو ایجاد آلودگی می کنند آن در شهر های صنعتی و این افکار مردم گچساران را.....
روزگاری در گچساران شهرداری را به عنوان سیاسی ترین نهاد شهر می شناختند ولی شرکت نفت  گچساران آن  قدر به وادی سیاست وارد شد که گوی رقابت را از شهرداری ربود . تا آنجا که مدیر عامل سابق نفت(محمدی) با حضور در میتینگ های انتخاباتی نفت را به طور کامل سیاسی کرد و پس از انتخاب مهندس صیدالی و درحالی که اواخر آذر ماه دقیقا یک سال از جلوس ایشان بر مسند نفت وگاز گچساران می گذرد و عملکرد روسای اسبق نشان داده که هرشخصی بتواند بیش از یک سال براین  صندلی داغ تکیه بزند، قطعا فنون مدیریت و چالش های پیش رو را می شناسد ویکی از هنرهای ایشان باز گرداندن ارامش در بدنه نفت بود و البته که از یک مدیر بومی که زیر  مجموعه ۶ هزار نفری را راهبری می کند انتظارات  و توقعات از او بالا می رود و نیاز به توان بالا ی مدیریتی دارد  ودر رفتار مدیریتی ایشان پازل ها طوری جابه جا می شوند که گویی بارها کتاب  دکتر دمینگ را بازخوانی کرده است
ودر ۱۴ اصل مدیریتی پدر اقتصادژاپن(دکتر دمینگ)اصل دهم آن بسیار در گچساران کاربردی زیادی دارد و آن جلوگیری از تبعیض نهادینه شده درسیستم های مدیریتی می باشد.
پس از انتصاب مهندس کردلو به عنوان مدیر خدمات شرکت نفت رقابت نانوشته ای در شرکت نفت برای تصدی جایگاه سابق وی در جریان بوده و هست.
مهندس جعفری بیشترین شانس را دربین رقبای خود برای تکیه زدن بر ریاست اداره خدمات و بهسازی اماکن شرکت بهره برداری نفت و گاز را دارد که در این راستا  تقریبا کل بدنه شرکت نفت و جامعه بزرگ قشقایی های گچساران برای این مهم روز شماری می کنند که متاسفانه رسانه هایی با اغراض سیاسی خاص در پی متزلزل نشان دادن این تصمیم از طرف مدیرعامل نفت گچساران هستند که دراین باب چند نکته را باید مد نظر قرار داد.
اولا این رسانه های مرتبط به عوامل خاص ،کدامین منفعت مالی و حقوقی را دنبال می کنند که با انتصاب مهندس جعفری دست آن ها از بیت المال قطع خواهد شد.
و ثانیا با توجه به آیه شریف ۵۴ سوره ال عمران،وعده خدا بر این هست که مکر و دسیسه اهل نفاق به خودشان بر می گردد و خداوند ناظر به اعمال انسان هاست.
جناب آقای مهندس صیدالی
شما یادگار جبهه و جنگ هستید ومی دانید که این انقلاب ثمره شهدای بسیاری می باشد که شهدای صنعت نفت نیز جز مفاخر این کشور هستند که با توجه جایگاه ارزشمند  حضرتعالی قطعا برخورد مناسب و به موقع شما را نسبت به حواشی نفت بیشترمی کند و بدانید که مردم عملکرد شما را زیر ذره بین رصد می کنند. پس در صیانت از حقوق مردم با هیچ کس مماشات نکنید وجنس برخورد شما باید از نوع  قاطع وبدون هراس باشد.
واز رسانه هامی خواهیم  که درشناسایی مدیران نفتی خود به جامعه بزرگ نفت در سراسر کشور کوشا باشند.امیدیه شهر کوچکی بود که مدیرانش (باورساد و محمدی)بیش از ۴ سال سکاندار نفت و گاز گچساران بودند.وحال ما دربدنه نفت مدیران بزرگی همچون  صیدالی ها، دلاویزها، باقری ها،پاکدل ها وکردلو ها و.. ..را باید به عرصه نفت کشور بیش از گذشته معرفی کنیم و زمانی به کعبه مقصود برسیم که در تمام بدنه نفت مدیرانی را داشته باشیم.درست هست که نمی توانیم کل مناطق نفت خیز را زیر مجموعه  گچساران تعریف کنیم ولی باید فرزندان گچساران تمام عرصه های نفت را مدیریت کنند. به امید فردایی روشن  برای شهرم گچساران


کد مطلب: 301500

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/301500/مدیریت-ژاپنی-صیدالی-شایعاتی-علیه-قشقایی-های-نفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1