کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحلیلی بر کنش بین «زارعی» و «نیکبخت»

26 آذر 1396 ساعت 12:30


خسرو عباسی
مدیریت محترم سایت کبنانیوز استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
احتراماً در صورت صلاحدید جهت تنویر افکار عمومی در خصوص مطالب و مباحث بیان شده در سایت از زبان دو مقام مسئول استانی اقایان حاج زارع نماینده محترم مردم شریف بویراحمد و دکتر نیکبخت رئیس محترم مجمع خیرین حوزه بهداشت و سلامت استان مطالب زیر را منتشر نمائید.
دموکراسی خواهی با بیان مطالب انتقامی و کینه توزانه نسبت به همدیگر آنهم در حضور داور ملی، تفاوتی فاحش و غیر قابل پذیرش دارد.
مگر دعوت از رئیس مجمع خیرین کشور و همراهی با ایشان چه جایگاهی در حوزه سیاسی و سیاسی کاری داشته و دارد که ما بخواهیم وکیل دعوت شده مردم به جلسه فوق را مورد تحقیر، تهدید و سرزنش قرار دهیم، جا داشت و می‌طلبید که از تلاش و موقعیت حقوقی، اداری و قانونگذاری نماینده مردم مرکز استان در نزد رئیس مجمع خیرین کشور و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس (دکتر شهریاری) نهایت استفاده در تأمین خواسته‌های بحق مردم مظلوم این استان را ببریم، ما را چه شده است؟
اقایان محترم که هر دو از شخصیت‌های مورد احترام بخش‌هایی از مردم هستند، بیایند مثل اعضای یک تیم فوتبال عمل نمایند که فرض کنند در حضور رقیبان سر سخت دیگری قرار دارند و شاید هم از سر عدم اطلاع به دروازه خودشان گل می‌زنند و موجب شکست قطعی تیم خودشان در حضور داور و ناظر می‌گردند.
البته از جناب حاج زارع نماینده مردم انتظار می‌رود که همیشه در همه مراسمات و مجالس درون استانی و شهرستانی حاشیه‌ها را پیش بینی نموده و در جهت به کنار بردن حاشیه‌ها اقدامات بهتری انجام دهد و می‌تواند در قالب همان بحث تیم فوتبال برای حاشیه‌ها از کناره‌های زمین سانترهای فنی و دقیقی نماید که هم به لحاظ فنی پذیرفته شده باشد و هم قابلیت گل زدن به تیم‌های رقبا را داشته باشد، نه اینکه به خاطر اشتباه بازیکن خودی مجبور شود لایه دفاعی تیم خودش را در قبال تیم‌های رقیب آسیب پذیر نماید.
وجناب دکتر نیکبخت باید بتواند برای مردم و نماینده قانونی انها موقعیت گل ایجاد نماید نه خودش از گل زدن ایشان در جهت منفعت فردی مانع ایجاد کند.
آقای دکتر حداقل اجازه دهید رقبای فکری و قومیتی نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا خودی نشان دهند تا مردم بتوانند باز هم در آینده با رأی خود مسیرشان را انتخاب و قضاوت نمایند شما چرا مثل رقبای ذکر شده با فاصله زمانی ۵ /۲ سال مانده به انتخابات مجلس وکیل قانونی مردم را در روز روشن بخاطر رضایت و هورا کشیدن رقبای فکری و قومیتی یک جریان سیاسی مورد عتاب و غضب قرار می‌دهید تا بتوانند نهایت استفاده لازم را ازاختلافات درون استان ببرند؟ یا صرفاً می‌خواهید از قافله نقد همزمان با انها عقب نمانید؟
مردم را دریابید، زیرا مردم هستند که حرف اول و آخر را می‌زنند، نه بگو مگوهای سیاسی بی نتیجه در انظار مسئولان ملی در استان!
لازم است به خود بیاییم و فکری به حال مقوله‌های اصلی و اساسی مردم محروم این استان کنیم که در بین اعضای خانواده‌های انها ۳ الی ۵ جوان تحصیلکرده بیکار وجود دارند.
مقوله اشتغال بحث روز و ضروری مردم است پس کمی به حال رفع این دغدغه اصلی مردم فکر کنید!
درد بیکاری جوانان دردی مزمن و کشنده است که اگر فکری به حال درمان بموقع آن نکنیم یقیناً مثل دردهای لاعلاج سرطان، ایدز و مواد مخدر تمام مرزهای خانواده‌ها را از هم می‌پاشد و فرصت درمان را از همه مسئولان می‌گیرد.
پس با مردم صادق باشیم و برای رفع مشکلات و انعکاس صادقانه انها به مسئولان عالی نظام تلاش نمائید. زیرا که برای پائین آوردن و آسیب زدن به اطمینان و اعتماد عمومی مردم دروازه‌ها و دالان‌های فراوانی توسط دوستان نااگاه داخلی و دشمنان اگاه خارجی باز شده است که فقط از طریق تلاش در جهت ساختن و ایجاد بسترهای شفاف و سالم همراه با اقدام و عمل دلسوزانه و مسئولیت پذیری قابل ترمیم خواهد بود.
لازم است پناه ببریم به خد آ و بترسیم از روزی که شهیدان همیشه شاهد، در روز قیامت سر پل صراط جلویمان را گرفته و خواستار توضیح کوتاهی از عملکردمان در دفاع از آرمان‌ها و امانت‌هایشان شوند که در دنیا تحویلمان دادند و در گردنه‌های بسیار سخت آن روز از ما بخواهند گزارش نمائی‌ام که بعد از انها چه کرده‌ایم؟ واقعاً با این دستان خالی چه داریم که ارائه دهیم؟!!
کارشناس ارشد حقوق عمومی
 


کد مطلب: 300601

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/300601/تحلیلی-کنش-بین-زارعی-نیکبخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1