کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عده‌ای فقط کاسب سیاسی هستند

23 آذر 1396 ساعت 13:20


فرزانه میرفردی
در زمستان ۹۴ سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در بیاناتی در خصوص مسابقات المپیک اظهار داشتند: ‌«متأسفانه در این مراسم یکی از بانوان ورزشکار جلودار حرکت گروه ورزشکاران بوده و این مخالف اصول اسلام و نظام و شعارهای دولت و ارزش‌های انقلاب است.»
در حالی که چندی بعد رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران رشته‌های ورزشی در مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲، فرمودند: ‌«هنگامی که یک زن مسلمان ایرانی و دارای حجاب، بر سکوی قهرمانی می‌ایستد و همه را وادار به تکریم می‌کند، کار با عظمتی انجام شده است.»
در اردیبهشت ۹۵ در خصوص اسلامی سازی فضای دانشگاه‌های کشور نیز آقای علم الهدی مجدداً فرمودند: ‌«وقتی بنا شد در کلاس درس پسری کنار دختری بنشیند که این دختر آرایش کرده و موهایش پریشان است و بوی عطر آن در بینی این پسر پیچیده است این معلم چگونه می‌تواند از این دو جوان دو انسان بسازد.»
در اسفند ۹۴ نادر قاضی پور نماینده مجلس درباره انتخابات مجلس می‌فرماید: ‌«مملکت را به آسانی به دست نیآورده‌ایم که هر روباه و بچه و کره الاغی را بفرستیم آنجا. مجلس جای کره الاغ نیست! ... مجلس جای زنان نیست؛ جای مردان است. بفرستید سرشان بلا بیاورند تا آبرویتان برود؟»
و قص علی هذا...
اظهاراتی از این دست حرمت شکنانه و توهین آمیز نسبت به نیمی از جمعیت کشور و آنان را هیچ به حساب نیاوردن در مناسبات اجتماعی و سیاسی از سوی یک جناح سیاسی خاص تاکنون تلنگری برای اظهار نظر شما نبوده است؛ سخنرانی‌ها عریض و طویل افراد همین جناح برای توهین و بی‌حرمتی به ساحت مقدس انسانیت و متهم کردن بخش عظیمی از مردم کشور به خود فروختگی و وطن فروشی تنها بخاطر حمایت از ایدئولوژی‌های مورد نظر خودشان برای شما زنگ خطر نبوده؛ اما در حدود کمتر از سی دقیقه صحبت‌های زنی که ابتدا در چارچوب قانون اساسی و سپس در مقام دفاع از شان و منزلت زن به عنوان یک عضو اثر گذار در جامعه و سپس دفاع از خود در برابر اتهامات موهوم وارده شما را وادار به واکنشی مضحک ساخته است که بیش از هر چیز شتاب زدگی در قضاوت و بی اطلاعی شما از محتوای سخنان خانم کاووسی را به مخاطب می‌فهماند.
وضعیت اسفناک زنان استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه شهرها و بخش‌های دور افتاده نیز شما را وادار به واکنش نمی‌سازد اما اکنون این چنین مغرضانه دست به قلم شده‌اید سریع‌تر از آنچه فکرش را بکنید هدف شما برای مخاطب آشکار می‌شود.
قاطعانه میگویم شما نه دغدغه دین دارید نه دغدغه ملت نه حتی دغدغه کرامت زن! شما یک کاسب سیاسی هستید که هر آنچه به چشمتان می‌آید را اگر قابل تسخیر باشد مصادره به مطلوب می‌کنید و اگر به دستتان نیاید با هزاران رسانه و تریبونی که در اختیار دارید آنچنان به لجن می‌کشید که حتی دامن خودتان نیز از آن پاک نمی‌ماند!

عضو مجمع زنان اصلاح طلب فعال سیاسی-فرهنگی


کد مطلب: 299791

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/299791/عده-ای-فقط-کاسب-سیاسی-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1