کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش دبیر حزب کارگزاران به سخنان روشنفکر؛ قضاوتتان غیرمنصفانه است

5 آذر 1396 ساعت 11:13


دبیر حزب کارگزاران سازندگی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مصاحبه اخیر آقای روشنفکر واکنش نشان داد.
به گزارش کبنانیوز، غلامحسین هادیانی نژاد در گفتگو با خبرنگاران گفت: بانام و یاد خدا و آرزوی سلامتی و رضایت خداوند برای همه خدمتگزاران واقعی مردم به‌ویژه آن‌هایی که فراتر از جناح‌بندی سیاسی دغدغه توسعه و بهبودی وضعیت معیشت و آبادانی استان را دارند.
اخیراً هنوز اظهار نگرانی برخی از کنشگران و فعالین سیاسی طیف رقیب دکتر سید محمدکاظم نظری از جهت سالم برگزار کردن و قاطعیت ایشان در هفت اسفند نودوچهار در گفتارهایشان موج می‌زند. چراکه دکتر نظری یکی از بهترین فرماندارانی بوده که تاکنون سه انتخابات مهم مجلس، شورای شهر و ریاست جمهوری را در یک بازه زمانی کوتاه برگزار نموده است؛ و اینکه یک فعال سیاسی به استاندار توصیه توسعه استان را می‌دهد منطبق با خواست مردم این استان است.
 
هادیانی نژاد ادامه داد: جناب روشنفکر در انتخابات اسفندماه نود چهار با یک خاستگاه طایفه‌ای و نه فکری! آرای قابل قبولی کسب کرد و در این رابطه نمی‌توان نقش طوایف را به‌عنوان یک حزب نادیده گرفت ولی رأی طایفه‌ای مانع توسعه و کشف نخبگان و شایسته‌سالاری است.
 
وی ادامه داد: شایسته‌سالاری باید از درون جریانات سیاسی و احزاب شکل گیرد.
 
این فعال سیاسی گفت: اکثریت مردم استان، نسبت به توانمندی، سعه‌صدر، صبوری و شجاعت دکتر نظری اعتراف و اقرار دارند و اینکه از طرف مهدی روشنفکر چنین بی‌رحمانه موردنقد قرارگرفته شگفت‌آور و دور از انصاف است.
 
فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: البته با توجه به حضور جناب روشنفکر در ستاد دکتر ابراهیم رئیسی، مخالفت ایشان با طیف فکری رقیب خود، دور از انتظار نبود و نیست؛ اما امروز وضعیت استان این را می‌طلبد که فعالین سیاسی به‌دوراز کین و تضاد، برای توسعه استان صحبت‌ها، مشورت‌ها و قدم‌های صادقانه‌تری بردارند.
 
وی بیان داشت: دکتر نظری از شروع مدیریت خود در کسوت مدیر کلی سازمان بهزیستی استان و فرمانداری شهرستان بویراحمد، مقبول و مورد وثوق مردم این دیار بوده و برادرمان جناب روشنفکر غیرمنصفانه قضاوت نموده است.
 
این فعال سیاسی در توصیه‌ای به آقای روشنفکر گفت: ایشان باید فارغ از خط فکری، نقدی عالمانه‌تر نسبت به انتصابات داشته باشند نه اینکه عامدانه برای سنگ‌اندازی در دولت تدبیر و امید، مردم و مدیران را دچار شک و تردید کند.
 
دبیر حزب کارگزاران استان گفت: بهتر است طیف فکری رقیب دولت فعلی، استاندار منصوب دولت روحانی را راحت‌تر بگذارند تا با دغدغه دلسوزانه‌ای که نسبت به استان و رفع محرومیت‌ها دارند، با شتاب بیشتری برای مرتفع شدن مشکلات اقدام کنند.
 
وی در پایان گفت: دولت متعلق به همه مردم است و انتقاد حق همه، اما باید مشفقانه و با رعایت انصاف و به‌دوراز حاشیه مشورت دهیم و جلو توسعه استان را نگیریم، زیرا که مردم این خطه از هر لحاظی شایسته و سزاوار خدمت‌اند و تاکنون روند توسعه در این استان به‌کندی صورت گرفته است.


کد مطلب: 294609

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/294609/واکنش-دبیر-حزب-کارگزاران-سخنان-روشنفکر-قضاوتتان-غیرمنصفانه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1