کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دولت احمدی‌نژاد کفن پوسانده، مصیبت‌زدگان را دریابیم!

2 آذر 1396 ساعت 19:33


حسین علی‌پور
وقتی منِ پیمانکار، تولیدکننده، ناظر و... از کمی و کِیفیِ کار می‌زنیم و امنیت مردم را به هزینه کمتر، سود بیشتر می‌فروشیم، چه (ارتباط خاصی) به دولت‌ها دارد؟!
منکر خلأ نظارت جدی دولت‌ها، منفعت‌طلبی «برخی» ناظرین و ضعف مدیریت تخصصی بحران نیستیم؛ آن‌هم در منطقه‌ای که طبق آمارهای بین‌المللی و تجربی بیش از ۵۰ درصد حوادث طبیعی را داراست و اصول ایمنی نیز رعایت نمی‌شود (ریزگردها، سیل، زلزله... پلاسکو، انبارها، حریق چاه‌های نفت...)
اما آیا در چنین شرایط و پیشامدهایی که کشور متحمل خسارت شده و همنوعانمان مصیبت‌زده‌اند، گردن این‌وآن انداختن و بهره‌برداری‌های سیاسی- جناحی و رسانه‌ای، به‌دوراز سیاست‌ورزی و اخلاق‌مداری نیست؟!
منِ نوعی، کیفیت و ایمنی ساختمان‌های ساخته‌شده در دولت سابق را به بازی می‌گیرم علیه آن دولت، آن‌یکی، کُندی کمک‌رسانی و توزیع مواد بی‌کیفیت میان زلزله‌زدگان را به بوق و کرنا می‌کند علیه این دولت و...
 
شایسته است ما به‌عنوان شهروندان اخلاق‌مداری و مسئولین به‌عنوان نخبگان و هدایت‌گران جامعه، بپذیریم که هنوز آن‌طور که باید، آمادگی مقابله و مواجهه فیزیکی و روانی با چنین حوادث و پیشامدهایی را کسب نکرده‌ایم.


کد مطلب: 294199

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/294199/دولت-احمدی-نژاد-کفن-پوسانده-مصیبت-زدگان-دریابیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1