کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیریت پورالحسینی، در امتداد مسیر استاد بهمن بیگی

14 آبان 1396 ساعت 22:13


احمد حیدری ارجلو
بیش از ۹  سال است که کارشناس مشارکت های مردمی آموزش و پرورش شهرستان گچساران می باشم، ضمن تشکر از زحمات بی شائبه ی  مدیران سابق این اداره که در طول چند سال گذشته با آنها همراه بوده ام .
باید به صراحت اعلام نمایم جناب آقای حاج سیدظهیرالدین  پورالحسینی در آموزش و پرورش گچسارن اقدامات ارزشمند و بی سابقه و قابل تحسین و قدم های ماندگاری برداشته است که  وی با این عملکرد درخشان قدم در مسیر بزرگ مردی همچون محمد بهمن بیگی مدیر کل افسانه ای تعلیمات عشایر ایران گذاشته است.
تمام اقدامات ایشان در طول چهارساله  گذشته ماندگار خواهد بود. افتخارات بزرگ  این انسان شریف و دلسوز و مردمی،خصوصأ در حوزه ی  مشارکت های مردمی باعث گردیده که این واحد نیز همچون واحدهای دیگر اداره درسطح استان و کشور نمونه شود.
شورای آموزش وپرورش دردو سال متوالی شورای برتر استانی شده و همایش ها واقدامات انجمن اولیا ومربیان رتبه نخست استانی را کسب نموده است.
حمل ونقل دانش آموزی رتبه اول استانی در دوسال متوالی را کسب نموده است.
از همه مهم تر زیبا سازی و تجهیزمدارس شاهد و هیأت امنایی و برپایی یادمان شهدا در تمام مدارس شاهد که کاری بسیار بزرگ و ماندگار بوده است.
اما موارد فوق پایان خدمات ارزشمند حاج پورالحسینی در آموزش و پرورش گچساران نمی باشد.
تجلیل به موقع از خانواده ی معظم شهدا ی فرهنگی و جانبازان و آزادگان شاغل نیزاز اقدامات شایسته  این مدیر انقلابی و ولایی در آموزش و پرورش می باشد.
تعامل بسیار خوب با حوزه ی مشارکت ها در ارتباط با تمام رؤسای ادارات سایر شهرستان ها ، توسط ایشان نیز قابل تقدیر است.
از برنامه ها و ابتکارات خوب ایشان، برنامه ی صبحگاهی با حضور رییس پلیس راهور درخصوص طرح ترافیکی در تمام مدارس شهر و روستایی برای دانش آموزان بوده است.
آری ، این  تنها گوشه ای است از افتخارات این مدیر توانمند می باشد و در ادامه باید گفت ؛زبان قاصر است از بیان خوبی ها و افتخارات و بزرگی چنین مدیر نمونه ی کشوری که تا سالها کارهای ماندگار ایشان در اذهان فرهنگیان و عموم مردم شهرستان گچساران به یادگار خواهد ماند.
خداوند پشت و پناه این چهره ی علمی،فرهیخته و دلسوز استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
و ان شاء الله بنده و دیگران نیز ادامه دهنده ی راه چنین انسان های ارزشمند،دلسوز،متخصص و متعهد باشیم.


کد مطلب: 289735

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/289735/مدیریت-پورالحسینی-امتداد-مسیر-استاد-بهمن-بیگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1