کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای استاندار سلام

10 آبان 1396 ساعت 11:43


متن ارسالی
آقای استاندار سلام
سخنان و صحبت‌های شما در جلسات و نشست‌ها و دیدارهای مختلف در این چند هفته گذشته نشان از اشراف و تسلط کامل بر جریان امور و بر سیستم اداری استان می‌باشد که قطعاً با درایت و انتخاب مشاورین امین به این سطح از اطلاعات مورد نیاز خود جهت اشراف بر مسائل به آن دست پیدا کرده اید. امید است که تحت تاثیر فشارها و لابی‌ها قرار نگیرید و «تک جمله» های شما در خصوص «بکارگیری طوایف و فامیل های خاص در نظام اداری+ مدیران دنبال تجارت و اقوام نباشند+ اشاره به قاب عکس استانداران قبلی که اگر اینها هر کدام ملاقه‌ای اعتبار آورده بودند، شرایط این استان این نبود» و ... همگی نشان از شجاعت، آزادگی و دلسوزی و دغدغه های شما دارد.
ولی آقای استاندار، نه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دانشگاه یاسوج تنها تبعیض و  منطقه‌گرایی و قوم گرایی و بکارگیری افرادی از یک طایفه خاص وجود دارد، نظام اداری برخی دستگاه‌ها اینگونه شده است که با یک بازدید و بررسی میدانی و دریافت اطلاعات از امور اداری بعضی از سازمان‌ها می توانید به چشم خود ببینید که مدیران چطوری و چرا و به چه علت این شرایط را بوجود اورده اند و آنرا آسیب شناسی نمایید که چرا مدیران چنین اجازه ای را دارند؟ مثلاً در بعضی شهرداری‌ها و دانشگاه علمی کاربردی استان، بعضی بانک ها، شرکت‌های خدمات رسان، و بعضی دستگاه‌های دولتی و در حوزه نفت و گاز و ... که چطور برخی به واسطه قوم‌گرایی و طایفه‌گرایی و منطقه‌گرایی در آن جا بکار گرفته شده اند؟
آقای استاندار یک پیشنهاد جهت پیشبرد امور و اهداف و اصلاح این رویه های غلط و سراسر تبعیض آمیز که باعث بدبینی افکار عمومی و جامعه از نظام و انقلاب می شوند و جلوگیری از این آشفته بازار رانت خواری و طایفه گری توسط بعضی از مدیران، این می‌باشد که شما به:
«یک معاون سیاسی قوی و با اقتدار و قدرتمند غیربومی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قوی جدید نیاز دارید تا بتوانید به خیلی از برنامه‌ها و اهداف و چشم اندازهای که دارید، برسید»


کد مطلب: 288418

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/288418/آقای-استاندار-سلام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1