کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای استاندار دنا را از سوء مدیریت‌ها نجات دهید!

28 شهريور 1396 ساعت 9:10


نامه وارده
جناب آقای دکتر علی محمد احمدی استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام و احترام
اینجانب انتصاب جنابعالی را تبریک عرض نموده و برای شما در منصب جدید آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. امیدوارم به لطف خداوند و با درایت و تلاش شما و تیم مدیریتی همراه شما، استان کهگیلویه بویراحمد در مسیر توسعه قرار گیرد.
جناب آقای استاندار بنده به عنوان یکی از اهالی شهرستان دنا به هیچ وجه از وضعیت مدیریتی در شهرستان دنا راضی نیستم. حضرتعالی می‌توانید با نظرسنجی از اهالی و یا حضور میدانی در شهرستان دنا به واقعیت این شهرستان پی ببرید. نارضایتی بنده تنها به مقطع فعلی و زمان حاضر مربوط نمی‌شود و ضعف مدیران قبلی در شکل گیری این نارضایتی اثرگذار است گرچه برخی مدیران فعلی تقریباً عملکردشان قابل دفاع نست. جناب آقای استاندار چند سوال خدمت شما مطرح می‌نمایم تا مسئله روشن تر شود!
۱_ هر شهرستانی جمعیت کمتری داشت باید در انتخاب بعضی مدیران آن سهل انگاری کرد و یا برای کسب تجربه افراد را در آن شهرستان به عنوان مدیر انتخاب کرد؟
۲_ گناه مردم شهرستان‌های کوچک و تازه تاسیس چیست که باید پذیرای اقوام شخصیت‌های سیاسی و نیروهای منتخب نماینده‌ها باشند؟
۳_ آقای استاندار رضایت مردم مهم‌تر است یا رضایت نمایندگان یا شخصیت‌های سیاسی؟
آقای استاندار واقعاً ظلم است که افراد به خاطر رابطه با فلان نماینده یا یک شخصیت سیاسی در یک شهرستان مدیر شوند و مردم آن شهرستان قربانی آن رابطه‌ها شوند. چیزی که من در شهرستان دنا دیدم این است که شهرستان گوشت قربانی شده است!
در پایان امیدوارم در انتخاب مدیران به توانایی افراد دقت نمایید و چشم بر رابطه‌ها ببندید و حداقل مصاحبه ای با مدیران منتخب انجام دهید تا عیار افراد مشخص شود!!


کد مطلب: 275343

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/275343/آقای-استاندار-دنا-سوء-مدیریت-ها-نجات-دهید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1