کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عادت بد نخبه کشی را بر زمین بگذاریم؛ «وکیلی» نماینده یاسوج، سرفاریاب و دهدشت و.. است

30 مرداد 1396 ساعت 10:58


ذبیح کشاورز
فراتر از انتظارها ظاهرشد و دوستان خود را در لیست امید که درجامعه نیز نقد زیادی برکارنامه انها وارداست کنار زد و یک تنه جور خیلی‌ها راکشید و گفت ان چیزی که خیلی‌ها نتوانستندبگویند وانجام داد چیزی را که دیگران دران وادی وارد نمی‌شوند.
دکتر وکیلی را می گویم!
کهگیلویه وبویراحمدی پایتخت نشین، بی ادعا و دلسوز، شخصیتی دوست داشتنی که درمدت یکسال و اندی حضور در مجلس شورای اسلامی همه او را تحسین می‌کنند.
نقد شجاعانه را سرلوحه کار خود قرارداد و از دفاع به‌حق وجانانه نیز غافل نشد.
کاستی ها را گفت و بر لزوم رفع انها تاکید نمود ومصلحت اندیشی، جناح بازی و پیگیری منافع شخصی راازهمان اوایل نکوهش کرد.
امید همه هست در لیست امید، لیستی که حتی بانیانش نیز دیگر چندان امیدی ندارند اما دکترمحمدعلی وکیلی نشان داد ازجنسی دیگر است وانطور که بایدباشدوجامعه می‌خواهند خودرانشان داد وتوان وتجربه رابکاربست تا در جریان حماسه ۲۹ اردیبهشت به‌عنوان سخنگوی ستادانتخابات شیخ اعتدال حسن روحانی برگزیده شد.
انچنان برنامه ربزی کرد و ایرانگردی رابرای رای قاطع رییس جمهورپیروز در پیش گرفت که تحسین همه را به خود واداشت.
اما حسودان نیزبیکارننشستند و برای زمین زدنِ این چهره ملی و توانمند این روزهای جریان اصلاحات آسمان و ریسمان بافتند وبراستفاده نزدیکانش دربرخی مناصب خورده گرفتند و زمانی هم که واقعیت روشن شد و ابطال این شوی ساختگی برهمگان مسلم گردید کی بود کی بود من نبودم را سراییدند.
با برخی از پایتخت نشینان حرفی ندارم چون انها درخشش وکیلی توانمند را تنگ کننده جایگاه خود می‌دانند و حتی معتقدم پی ریزی این حواشی ازسوی جریان نزدیک به ایشان اجرایی شد، ولی روی سخن من باهم استانی‌هایم است.
آن‌هایی که شاید تاکنون نامی از محمدعلی وکیلی نبرده باشند و با الفاظی چون نخبه ملی، نماینده ملی و…خطابش کرده‌اند.
متاسفانه در این بازار آشفته دو سه روزگذشته، گوی تهمت وتوهین رااز دوستان خوددرتهران ربودند و گفتند انچه که واقعیت نداشت و ریشه تنهادر نخبه کشی و شایعه پراکنی ما کهگیلویه وبویراحمدی ها دارد.
یکی گفت پسرش مدیرعامل شده، دیگری گفت برادرش و اون یکی از پسرخاله گفت اما فکر نمی‌کردند که این‌ها همه سوژه ای برای تخریب این نخبه کهگیلویه وبویراحمد است.
زخم قدیمی است که دیگر درمان ندارد و این که ارزوی مان زمین خوردن فرزندان ملی واستانی مان باشد فاجعه ای بیش نیست.
محمدعلی وکیلی در این مدت نشان داده قبل از اینکه نماینده مردم تهران، ری وشمیرانات باشد نماینده یاسوج، دهدشت و سرفاریاب و…است.
پس برای یکبار هم که شده این عادت بد و رسم دیرین نخبه کشی را بر زمین بگذاریم و ارفرزندان ملی مان پشتیبانی وحمایت کنیم.
این روزها روزهای قشنگ و افتخار آمیزبرای استان کهگیلویه وبویراحمد است، به سیدضیا هاشمی افتخارکنیم وبرای موفقیتش دعا نماییم.
برای سیده فاطمه حسینی، دکترتاجگردون، سردارهاشمی پور، جناب اقای زارعی، دکتروکیلی ودیگر چهره‌های ملی واستانی آرزوی موفقیت بیشتر کنیم وپشتیبان واقعی‌شان باشیم و از همین امروز تمرین کنیم نخبه پروری را و بر نخبه کشی خط بطلان بکشیم وبدانیم راه توسعه دیارکهگیلویه وبویراحمد تنهابر محور همدلی و اتحاد واستفاده ازظرفیت نخبگان محقق می‌شود.


کد مطلب: 268136

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/268136/عادت-بد-نخبه-کشی-زمین-بگذاریم-وکیلی-نماینده-یاسوج-سرفاریاب-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1