کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کام تلخ شهروندان و مسافران در ورود و خروج از شهر یاسوج

11 مرداد 1396 ساعت 23:17


ارسالی مخاطب
درگاه بدرقه و یا استقبال شهرمان تنگ و سبب رنجش همشهریان و مسافران شده است.
یادمان هست که تپه‌ای که اکنون بنام پارک ولایت شناخته می‌شود؛ روزگاری پیراهنی پر نقش و نگار بر تن داشت که هم بیانگر تاریخ و قدمت این شهر و هم برشی از طبیعت زیبا و دل انگیز شهرمان بود. چندین سال پیش بود که حجاب دربر گرفته این تپه برای برخی از مدیران چشم نواز نبود و آنان را متقاعد کرد که تپه را برهنه و با یک لباس ساده بیارایند. ظاهرا این پوشش آنقدر برایشان مهم بود که لحظه‌ای درنگ نکردند و با تمامی قوا و ابزار به آرایش این تپه پرداختند. البته به نظر می‌آمد که شتابزدگی در آرایش تپه سبب شد که آرایش موردنظر حاصل نشود و بنابراین ناچار شدند که تپه را بهم بریزند. و چه گران؛ لباسی ساده و ارزان به قامت شکسته این تپه دوختند.
البته فراموش هم نکنیم که در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای زیباسازی و ساماندهی فضاهای شهر انجام گرفته است. ضمن قدردانی از همه افرادی که در این راه پر صواب تلاش نموده‌اند؛ اما چنین احساس می‌شود که معضل ترافیک پل بشار کام شیرین شده همشهریان و مسافران (بخاطر زحمات شماها) را دارد، تلخ می‌کند. انتظار همه همشهریان ساماندهی هر چه سریع‌تر این معضل رو به رشد است.
تپه‌ای را با آن همه نقش و نگار تخریب کردند تا تنها چهره‌اش را تغییر دهند؛ اکنون چه می‌شود اگر ساختمانی که به نظر می‌رسد عمر زیادی هم گذرانده است را تخریب تا مدخل شهر و همچنین درگاه بدرقه شهرمان گشاده گردد و سبب شادمانی و گشاده رویی بیشتر همشهریان و مهمانان عزیز شود.


کد مطلب: 264301

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/264301/کام-تلخ-شهروندان-مسافران-ورود-خروج-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1