کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنی با هفت مرد منتخب شورای شهر یاسوج؛ فریب وسوسه‌های خارج از گردونه را نخورید

8 مرداد 1396 ساعت 22:47


سید خلیل عزیزی
حضور چهره‌های جوان، تحصیلکرده و پر انرژی با برنامه‌ها و رویکرد جدید برای اولین بار متفاوت تَر از ادوار گذشته نویدبخش خبرهای خوشی برای مردم و چهره به خود گرفته شهرمان بود.
حضور حاج محمد رحیم دهرابپور به عنوان مدیری توانمند و کهنه کار در کنار این جوانان دلگرمی بیشتری به دلسوزان این دیار بخشید. از‌‌ همان ابتدای ترکیب جدید شورای پنجم و شکل گرفتن ائتلافات و همچنین جلسات متعددی که از گوشه و کنار به گوش می‌رسید ائتلاف ۵به ٢ به هیچ وجه برای مردم و باالخص طیف سیاسیون قابل هضم نبود و مشخص بود در میانه راه افرادی خارج از گردونه شورا ماجراجویی خواهند کرد و نفاق را بین ان‌ها خواهد انداخت و اینچنین هم شد.
تلاش آقایان اکبری تبار و اکبری که اقای جاوید نقش ارزنده‌ای در پیروزی ان‌ها در شورا ایجاد کرد جهت ماندگاری دکتر جاوید، و تلاش افرادی دیگر در ائتلاف پنج نفره بر سر اینکه جاوید به هیچ قیمتی در شهرداری نماند، اتش اختلافات را بیشتر کرد غافل از اینکه این اختلافات و تنگ نظری‌ها ارزش و شایستگی دکتر جاوید را بهتر از گذشته به نمایش گذاشت. اگر کمی شعاع دید خود را فارغ از هر گونه مسائل سیاسی باز‌تر کنیم الحق و الانصاف حضور دکتر جاوید در طول این چهار سال نسبت به تمام انتخابهای ادوار گذشته برای شهرمان یاسوج شایسته تَر بوده است. احداث پارک ولایت و غدیر، احداث ترمینال، احداث نمایشگاه، ایستگاه اتشنشانی و بازار ماهی و می‌گو، تملک و ازاد سازی و عریض نمودن خیابان جمهوری اسلامی که بار ترافیک را در سطح شهر کمتر نمود، احداث دو إلمان زیبا در میادین و حومه شهر یاسوج و مهم‌تر از همه پرداخت همه مطالبات کارکنان و کارگران زحمتکش و نارنجی پوش شهرداری و به روز نمودن پرداخت حقوق آن‌ها و ده‌ها طرح باارزش دیگر که همه این اقدامات امید را در دل مردم عزیز شهرمان زنده کرده بود و امیدوار کننده و شادی بخش خواهد بود. حضور و انتخاب مجدد ایشان با ارائه برنامه‌ها و طرحهای جدید از طرف شورای پنجم دور از انتظار نیست و با این انتخاب می‌توان چهره به خود گرفته شهر یاسوج را دوباره زنده کرد.
ترکیب حداکثری که به تازه گی در سایتهای داخلی منتشر گردیده با توجه به اینکه افرادی در دوره چهارم تعهداتی نسبت به انتخاب آقای جاوید داشتند می‌توانند در ماندگاری جاوید تلاش کنند و مطمئنا تلاشی ارزشمند خواهد بود و این امر دست یافتنی خواهد بود.
البته اقدام اقای جاوید در انتخاب برخی معاونان و زیر مجموعه خود و طرد برخی نیروهای متعهد جای انتقاد و نگرانی را دارد که انشاالله در انتخاب مجدد بازنگری خواهد شد. انتظار می‌رود چهره کهنه کار این دوره (حاج دهرابپور) در این فرصت باقیمانده فارغ از هر گونه مسائل سیاسی وضعیت کنونی شورا را مدیریت کند و مهم‌تر از همه به فکر ابادانی و حقوق شهروندی شهرمان باشند و با ایجاد جوی صمیمی و آرام در مجموعه شورا بار دیگر با انتخاب دکتر جاوید شور و نشاط را به شهرمان هدیه نمایند و ایشان را یکبار دیگر در معرض امتحان خدمت قرار دهند تا انشاالله شاهد تغیرات و تحولات جدید و شایسته‌ای درسیستم اداری شهرداری و زیبایی شهرمان باشیم.
در پایان توصیه می‌شود: اعضای محترم شورا مورد فریب و وسوسه گروهی خارج از گردونه شورا نشوند و با وعده و وعیدهای بیجا خود را کاندیدا برای کرسی شهرداری و دیگر مدیریتهای استان نکنند و بدانند که با رأی مردم انتخاب شده‌اند و در طول این مدت باید پاسخگوی حقوق قانونی مردم باشند.
والعاقبه للمتقین


کد مطلب: 263554

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/263554/سخنی-هفت-مرد-منتخب-شورای-شهر-یاسوج-فریب-وسوسه-های-خارج-گردونه-نخورید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1