کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منتخبین شورای پنجم، رای مردم دهدشت به شما رفراندومی بزرگ در این شهر بود

9 خرداد 1396 ساعت 18:56


سید ایمان تقوی
مردم دهدشت در انتخابات پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهرشان دست به کار بزرگی زدند و با حضور پرشور در پای صندوق های رای ، حماسه ای تاریخی را خلق کردند.
حماسه حضور مردم دهدشت در انتخابات شورای اسلامی شهر از آن جهت می تواند قابل دقت و تامل باشد که آنها هیچکدام از اعضای شورای فعلی را تایید نکردند.
بی شک رای عدم اعتماد مردم دهدشت به  اعضای دوره چهارم ، نکته ی مهمی است که می بایست اعضای جدید شورای شهر به آن دقت کرده و در راستای آن تصمیم گیری کنند.
منتخبین جدید شورای شهر دهدشت باید از خود بپرسند اگر مردم این شهر به مدیریت فعلی شهرداری و شورا راضی بودند پس چرا به ۷ عضو جدید رای دادند !؟ به راستی چرا هیچ یک  از اعضای شورای دوره چهارم از مردم رای اعتماد دوباره نگرفته اند !؟
سوال این پرسش ها بسیار شفاف است . مردم شهر دهدشت به تغییر رای داده اند و انتظار دارند منتخبین با تغییرات مثبت در ساختار شهرداری و شورا بتوانند خواسته ی آنها را فراهم آورند.
روزهای آینده  آزمونی بزرگ پیش روی منتخبین جدید مردم دهدشت در شورای اسلامی این شهر قرار دارد . این افراد که همگی از نخبگان حوزه های صنفی و کاری خود هستند می بایست پیام انتخابات را در دهدشت درک کنند و به آن پاسخ صحیح دهند.
یک تصمیم اشتباه می تواند آینده ی دوره پنجم شورا را دچار چالش کرده و در نهایت پس از چهار سال سرنوشتی مشابه دوره چهارم برای منتخبین مردم دهدشت در دوره پنجم نیز تکرار شود ولی در صورت تغییر مثبت و جاری کردن خون تازه در رگ‌های  شهرداری و چابک کردن این مجموعه که با نظارت دقیق امکان پذیر خواهد بود ،  می تواند ، افراد حاضر در پنجمین دوره شورای شهر دهدشت را به محبوب ترین افراد تاریخ این شهر  در شورا تبدیل نماید.


کد مطلب: 253198

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/253198/منتخبین-شورای-پنجم-رای-مردم-دهدشت-رفراندومی-بزرگ-این-شهر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1