کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنی با هم استانی‌هایم

12 ارديبهشت 1396 ساعت 13:22


جواد شجاعی‌فر

با توجه به جو انتخاباتی که در کشور وجود دارد، این روزها صحبت، صحبت انتخابات است و انتخابات ریاست جمهوری در رأس آن.
بنده به عنوان عضوی از جامعه جوانان و فرهنگیان این مرز و بوم هم چون دیگر جوانان در پی انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری مدام مشغول بررسی و تعمل هستم.
ریاستی که در چنین برهه زمانی نیازمند اصلح ترین میباشد تا سکاندار مملکت اسلامی در چنین موقعیت حساس شود.
انتخابی که اگر آگاهانه صورت نگیرد با توجه سیاست بین الملی که جهان را به سوی جنگی بزرگ پیش می برد، ممکن است فاجعه‌ای به بار آورد.
هنگامی که سوابق و توانمندی های اجرایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که دایره انتخاب تنگ و دشوار است چرا که از بین گزینه های اصلی هیچ کدام از کاندیدا برتری مطلق و حتی برتری نسبی بر دیگری ندارد و همین انتخاب را دشوار کرده است.
در خانواده ای بزرگ شده ام که سرپرست خانواده اندیشه ای اصول گرایی دارد و یقینا من نیز تحت تاثیر این انتخاب قرار خواهم گرفت و گاه ترازوی انتخابم ناخودآگاه به سمت اصولگرایی روانه میشود.
همانند دیگر جوانان سیاست زده این استان که نگاهی فراحزبی به انتخابات دارند ، اندیشه و صداقت سیاستمدارن اصولگرا همچون دکتر احمد توکلی و مهندس باهنر و... و سیاستمداران اصلاح طلب هم چون دکتر علی مطهری و دکتر کواکبیان را میپسندم نه اصولگرایانی همچون رسایی یا اصلاح طلبانی همانند زیباکلام.
زیرا در رفتار و گفتارشان جزء صداقت و تلاش برای پیشرفت ایران اسلامی چیزی نخواهید دید.
با بررسی عملکرد دولت یازدهم میبینیم که نقطه مقابل وزارت خانههای موفقی چون وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت و درمان ، وزارت آموزش و پرورش و وزارت کار و رفاه قرار دارد که عملکرد مثبت دولت را زیر سوال میبرد و انتخاب مجدد باز دشوار می‌شود.
به عنوان عضوی از کانون جوانان ایران اسلامی دوست داشتم دایره انتخابم گسترده تر بود ولی باید انتخاب کرد.
جوانان عزیز هم استانی، بیایید حالا که باید انتخاب کنیم و گزینه ها محدود و مشابه اند مقوله دیگری را مد نظر قرار داد و آن هم منافع استانمان . استانی که نامش برای مردم نا آشناست و چند صباحیست که بر سر زبان سیاستمداران قرار گرفته است.
با نگاهی به محرومیت ها ی چند دهه گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد در همه بخش ها اعم از سیاسی، اقتصادی ، ...و احیا شدن آن در چند سال اخیر پی می بریم که باید در کنار نمایندگان توانمند ، دولتی هم سو با آن ها در راس باشد.
پس بیایید راه پیشرفت را سریعتر هم چنان طی کنیم. پیشرفتی که جز به دلیل همسویی دولت با نمایندگان میسر نمی‌شد. ما میتوانیم با در نظر گرفتن یک مقوله به انتخابمان برسیم، انتخابی برای پیشرفت استانمان یعنی انتخاب دکتر حسن روحانی.
به امید پیشرفت دیارمان
با تشکر


کد مطلب: 246739

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/246739/سخنی-هم-استانی-هایم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1