کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامزد کهگیلویه و بویراحمدی انتخابات ریاست جمهوری کیست؟

29 فروردين 1396 ساعت 23:29


متن ارسالی- نوربخش سیاهپور
نوربخش سیاهپور یکی از کاندیدای دوازدهمین ریاست جمهوری اهل استان کهگیلویه و بویراحمد مطلبی را برای این سایت خبری ارسال کرده که از منظر خوانندگان می‌گذرد؛
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، این متن به شرح زیر است؛
اینجانب نوربخش سیاهپور ساکن روستای چاه تلخ؛ از دیار آریوبرزن، بختیاری الاصل با شعار پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک آمده ام..
آمده ام تا اعلام حضوری داشته باشم برای چهار سال آینده،، چون باید فرصت داد تا دولت وقت برنامه های خود را درطول چهار سال پیش رو تکمیل کنند چون طبق رسم یقین دارم همین دولت بر سر کار است.. واما به آنها بگویم در این چهار سال که ما نیستم مردم جنوب و زاگرس نشینان را دریابید اینها مالکان اصلی بزرگترین منابع  سرمایه ای ایران یعنی نفت و گاز هستند..
عزیزان با خنده به من گوشزد میکنند چرا چنین کاری کردی؟؟ در جواب گفتم چطور کسی که هشت سال ایران را به باد فنا داد در نهایت بی شرمی، عهد شکنی میکنند ومیاید ثبت نام میکند اما منی که وطن پرست و آریایی نژاد هستم وارد این عرصه نشوم..
من با چنین پوششی آمده ام تا اصالت و عظمت این لباس را نشان دهم.. وبگویم افتخار ماست وباید بعضی سنتهای خوب  حفظ شوند چون هرکس و هر چیزی روزی به اصل خویش باز میگردد..واین وظیفه ی ما ایرانیان است..
و اماچند تا از ایده های خود رابیان می‌کنم..
۱- تمام نخبگان ایرانی فارغ از هر گونه مذهب، نژاد ،رنگ ولباسی را از سراسر دنیا فرا میخوانم و بکار میگیرم تا که کشور ما پیشرفت کند نه بقیه کشورهایی که عزیزان ما اونجا مقیم هستند..
۲- حفاظت از زیست محیطی و منابع آبی شعار توسعه طلبی و پایداری است.
۳- با باز گرداندن افغانهای عزیز به کشور خودشان، چند میلیون شغل در داخل کشور ایجاد میکنم تا این همه ارز روزانه خارج نشود،، و آحاد مردم رااز بیماریهای گوناگون که بواسطه تنبلی ایجاد شده اند نجات میدهم..
۴- ورزش کشور را حرفه ای دنبال خواهیم کرد و مدیرانی که سابقه ای در امور ورزش ندارند کنار خواهیم گذاشت..
۵-در هر شهر یک کلنیک مشاوره شغل و ازدواج بطور رایگان تاسیس میکنم تا که جوانان بتوانند شغل دلخواه و نیمه ی گمشده ی خود را پیدا کنند..
۶- آثار باستانی کشور را مرمت خواهم کرد زیرا قدمت تمدن ما را نمایان میکند..
۷- از موسیقی کشور حمایت ویژه خواهم کرد..
اینها فقط گوشه ای از برنامه های ماست چون نمیخواهم همه را رو کنم تا کسی نتواند از آنها سوء استفاده سیاسی کند..
بنده بدون از یک روز سابقه ی سیاسی آمده ام، اما چهار سال وقت دارم تا خود را از نظر سیاسی، تحصیلات عالی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ملی و غیره بسازم تا بتوانم خدمتگذاری خوب برای مردم از جنس مردم باشم..در ضمن دوست ندارم سیاست، صداقت کنونی من را زیر سوال ببرد..
یادآور می‌شوم آنچه ما گفتیم یا نوشتیم مطالبی ساده ، روان و خودمونی بود که از درون یک فرد روستانشین  برخواست، زیاد به خودتون سخت نگیرید..
و اما چنین حرکتهای بزرگی اصالت، شجاعت و شهامت خاص خود رامیخواهد که برگرفته از یک انقلاب درونی میباشد که میبایست دردها و رنجهای دوران را کشیده باشی تا بتوانی چنین گامی برداری،، من به این باور رسیده ام که در آینده ی کشورم نقش مهمی داشته باشم بلکه برای آبادانی هر چه بیشتر ایران..
در پایان می گوییم چهار سال آینده با تمام قوا،با ایده ها و برنامه هایی نو و بروز می آیم.. چون ایران نیازمند رییس جمهوری متفاوت میباشد .. باور کنید خواستن، توانستن است وبه همه ی شما مردم عزیز ایران زمین ثابت خواهم کرد..
آرزوی ما ایرانی شاد وسربلند
وعده ی دیدارما سال ۱۴۰۰
 
 


کد مطلب: 244085

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/244085/نامزد-کهگیلویه-بویراحمدی-انتخابات-ریاست-جمهوری-کیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1