کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ترس از پیروزی اعتدال؛ رونق نقد و نامه‌نگاری به احمدی نژاد

29 فروردين 1396 ساعت 9:59


 
سید مصطفی علیپور نژاد
این روزها و درسایه انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶، ترس از اصلاحات و اعتدال از یک سو و انشقاق در جبهه اصول گرایان از سوی دیگر خیلی از آقایان را که در دوره درازمدت مجلس نشینی انگشتهایشان جنس قلم را لمس نکرده بود به یکباره قلم به دست کرده و همگی نامه نگار شده‌اند.
این روزها آقایان بزرگواری و دکتر ستار هدایتخواه که سخت فراموش‌کارند و یادشان رفته است که چگونه همچون «پروانه به دور شمع»، دور احمدی نژاد می‌چرخیدند و مدام عکس یادگاری با او میگرفتند و اولین دعوتنامه های رسمی را برای آمدن مجدد او در انتخابات ۹۶ حضورآ خدمت او برده بودند. در کمال تعجب و لبیک محترمانه احمدی نژاد به دعوت آنها فی الحال کاسه داغتر از آش شده اند و با لحنی غضب آلود، به دنبال منکر شدن احمدی نژاد این آش کشک بی مزه خاله شده اند و نمیدانند که خوردن یا نخوردن این آش، مثال نوش دارو پس از مرگ سهراب بی فایده است.
قطعآ از کوزه همان برون تراود که در اوست.
جناب آقای دکتر هدایتخواه «مگر در انتخابات اسفندماه ۱۳۹۴ جنابعالی به رآی مردم، استاندار محترم، تائیدیه وزارت کشور، حکمیت شورای نگهبان و قانون اساسی کشور تمکین کردید که حالا انتظار تمکین از انسانی خام و بی بصیرت همچون محمود احمدی نژاد  عامل بی بدیل تفرقه و مسبب اصلی دوقطبی شدن کشور و بردن مملکت به پرتگاه سقوط را دارید.
نمایندگان محترم اسبق استان؛ آن روزهایی که شماها قادر به تمایز مابین شاغول و شاسکول" نبودید. حتی عوام سیاسی هم به خوبی می‌دانستند که احمدی نژاد از آنجایی که به معنای واقعی کلمه رجل سیاسی نیست چه با دعوتنامه و چی بی دعوتنامه خواهد آمد چون غیر از خود و خواسته های نامعقولش احدالناسی برایش مهم نیست و تنها شماها بودید که آمدنش را التماس کردید و به خاطر احمدی نژاد تمام درهای توسعه استان را به روی سرمایه گزاران دولتی و غیر دولتی بستید. قطعآ آقای بزرگواری خوب یادش هست که به خاطر احمدی نژاد. دهقان فداکار دیروز و چوپان امروز، فقیه دیروز و مطرود امروز چگونه در معارفه وزیران دولت دکتر روحانی .... تا امروز هزاران هزار جوان تحصیلکرده بیکار و یک استان عقب مانده از قافله پیشرفت بشوند دغدغه نمایندگان دلسوز و زحمتکش استان در مجلس شورای اسلامی که هر چه می دوند و وصله میزنند زخم دیگری سر باز می‌کند.
قطعآ آقایان خوش ندارند خود و مردم به یاد بیاورند که دکتر محمود احمدی نژاد ، همان کسی بود که سیستم بین المللی و تحریمها را کاغذ پاره‌ای بیش نمیدانست و به خاطر حرفهای نسنجیده باعث تصویب بی سابقه ترین تحریمها علیه کشور و فلج کردن مملکت و بردن مکرر امنیت کشور به شورای امنیت و کشاندن چندین باره کشور تا یک قدمی جنگی دوباره بود.
و قطعآ آقایان انصاف هم ندارند که برای یک بار بر زبان بیاورند که دولت دکتر روحانی با چه وضعیت فلاکت باری در داخل و خارج مملکت را تحویل گرفت.
یقینآ که دروغ، اختلاس، واگذاری بخش عظیمی از دریای خزر به روسیه، مزمت ایران و ایرانی در جهان، رکود، تورم، افزایش سرسام آور قیمت دلار و کاهش شدید ارزش پول ملی خمیرمایه دولت مطبوع و مورد حمایت یک دهه اخیر شما آقایان بوده است.
باشد که خداوند شما را به راه راست هدایت بکند.


کد مطلب: 243892

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/243892/ترس-پیروزی-اعتدال-رونق-نقد-نامه-نگاری-احمدی-نژاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1