کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پدیده‌ای به نام دکتر احمدی‌نژاد

24 فروردين 1396 ساعت 9:06


سیدسعادت الله حسین پور ده‌بزرگ
 
بدون شک دکتر محمود احمدی نژاد  پدیده ای بی بدیل در عالم سیاست است.
امروز دکتر احمدی نژاد به همراه  و مهندس مشایی و شیخ الاسلام باهمراهی مهندس بقایی جهت ثبت نام ایشان به جهت ثبت نام برای پست ریاست جمهوری رفته بودند.
اماهمه خبرنگاران و سیاست مداران داخلی و خارجی را غافلگیر نمودند و با ثبت نام هرچهارنفر در انتخابات ریاست جمهوری به تیتر اول خبری در دنیای رسانه تبدیل گردیدند.
و درست در چند دقیقه رسانه های سراسردنیا باب میل سیاست خارجی خود این خبر را پوشش دادند.
و اما در سطح جزء یک سایت محلی به عنوان خومی نیوز توجهم را جلب کرد.
این سایت در همان دقایق اولیه ثبت نام نظری سنجی گذاشت که آیا به آقای احمدی نژاد رای میدهید یا خیر و نتیجه آن تا هنگام نوشتن این مطلب شش و شش درصد آری و سی و چهار درصد خیر بود.
و این درحالی است که هنوز دکتر احمدی نژاد آنچنان سخنی در مورد انتخابات نگفته است و نکته دیگر اینکه همه میدانیم که اکثریت طرفداران احمدی نژاد قشر فقیر و تهیدست جامعه است که توانایی خرید گوشی های اپل و اندروید را ندارند.
اما دکتر احمدی نژاد همیشه میگوید:احمدی نژاد یعنی مردم,مردم یعنی احمدی نژاد.
ذکر این نکته ضروری است که احمدی نژاد چهارسال است که همه سیاست مداران و مزدوران داخلی و همه سران دنیای غرب به همراه غولهای رسانه ای انان در تمام اوقات ایشان را بمباران خبری و ترور شخصیتی نموده اند.
شیمون پرز رییس جمهور  اسراییل میگفت:باید کاری کنیم که مردم از طرفدار احمدی نژاد بودن شرمسار باشند.
و کاردان ترین دیپلمات ما دکتر ظریف با ظرافتی خاص در جواب توییت دختر نانسی پلوسی یانکی میگوید:اونی که هلوکاست را نفی میکرد برای همیشه رفت.
و جماعت به اصطلاح اصولگرا بهتان و افترای انحرافی بودن به او میچسپاندند,(فردا در مورد جریان دروغین انحرافی مطلبی خدمت خوانندگان عزیز عرضه خواهم داشت.)
و اصلاح طلبان او را دزد و غارتگر بیت المال نامیدند و در صندوقچه احمدی نژاد از کویر فروشی تا دریا فروشی از نفت فروشی تا دلار و ارز فروشی گذاشتند و کمترین افترای آنها دکل فروشی بود که وقتی مشخص گردید دست فرزند وزیر ارشاد دولت هشتم(مهاجرانی)در دست دیگر یغماگران است آنرا سانسور خبری نمودند.
اما سؤالی که سیاست مداران و به اصطلاح‌ روشنفکر مأبان در ان مانده اند. این است که چرا با این همه بمباران افترا و تهمت توده مردم حرف آنان را باور ننموده اند و هنوز احمدی نژاد را فرشته نجات خود میدانند؟
چرا همه دنیا درست مثل سالهای اول انقلاب که دو ابر قدرت شرق و غرب در اوج جنگ سرد برای انزوا و نابودی انقلاب ایران به همراه ایادیشان اتفاق نظر داشتند و هرآنچه از دستشان ساخته می شد دریغ نداشتند ؟
از منظر من که نه خود را سیاست مدار میدانم و نه روشنفکر جواب ان شاید ساده باشد آنروز ابرقدرت های دنیا از بوجود آمدن ضلع سوم قدرتی که هم از غرب وهم از شرق مستقل بود و الهام بخش کشورهای فقیر و درحال توسعه با مردمانی فقیر و تهیدست که تحت استثمار  این دو ابر قدرت و ایادی انان قرار گرفته بودند از بیداری و اگاهی توده های مستضعف جهان می ترسیدندو خواهان نابودی انقلابی شدند که ملتی با پیشینه فرهنگی غنی و انقلابی که از هردو بلوک استقلال داشت.لذا خواهان نابودی آن بودند.
با کنار رفتن خوی انقلابی گری و دیپلماتی اندیشیدن امید مستضعفان جهان به ناامیدی گرایید و چون دروس دیپلماسی را در دانشگاههای انان و یا از کتب آنان فراگرفته بودند اندیشه انان این بود که دنیا خان و کدخدا دارد و ما هم رعیتی هستیم که باید حرف شنوی از ارباب داشته باشیم.
واما احمدی نژاد دیروز و امروز نسخه بی بدیل انقلابی است که طبق فرموده رهبری همانند قطاری بود که لکوموتیو رانان دیپلمات آنرا از ریل اصلی خارج نموده بودند و به واسطه دکتر احمدی نژاد به ریل اصلی بازگشت.
قطعا با بودن احمدی نژاد کسانی که در این چند دهه از انقلاب به برکت این انقلاب و جانفشانی شهدا و جانبازان و آزادگان وخانواده های آنان در کنار ملت ستم کشیده ایران که سهم مشکلات و معضلات آنان کمتر از خانواده شهدا نبود  به نون و نوایی رسیده بودندو بعضا برای جمع آوری ثروت و قدرت دست هزار فامیل اعلی حضرت پهلوی را از پشت بسته بودند  باید از دست احمدی نژاد عصبانی باشند و توسط مزدوران بی جیره و یا با جیره و مواجب خود و توسط مشتی روشن فکر نما به تخریب این چهره انقلابی راستین بپردازند و چنگال هایشان را تیزتر و دندان هایشان را برنده تر گردانند وهمانند گوشتی قربانی سرزمین و ملتی بنام ایران را در پستوی خانه بدرند و تکه تکه کنند و بین خود تقسیم کنند و در بیرون از خانه نقش منجی ملت را ابلهانه بازی کنند و عده ای ابله هم این جنگ زرگری را باور کند.
و اگر مقام معظم رهبری به دکتر احمدی نژاد توصیه به نیامدن میکند اگر با دقت چند مرتبه متن را بخوانید نه اینکه احمدی نژاد مشکلی داشته باشد نه اینکه به بازی بزرگان و به باور ساده دلان انحرافی باشد که اگر مکتب انحرافی وجود داشت قطعا یک هزارم فتنه به آن رهبری می پرداخت.
بلکه از دلهره ای است که این جماعتی که این مملکت را بین خود بنام چپ و راست تقسیم نموده اند دیگر تحمل احمدی نژاد را ندارند و قبلا ثابت نموده اند که اگر منافع آنان به خطر بیفتد بر سر انقلاب و ملت ایران و سرزمین ایران حاضرند با هرکس و ناکسی بنشینند و معامله نمایند.
قطعا قدرت های جهانی بخصوص آمریکا و دست نشانده هایش  از ایرانی که استقلال مادی و معنوی دارد و در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد باید بترسند.
احمدی نژاد اگر آمد فقط آمد تا تأییدی مهندس بقایی را بگیرد و اتفاقی که برای مهندس مشایی درسال ۹۲افتاد در سال ۹۶برای مهندس بقایی تکرار نشود.
هرچند رهبری در این رابطه حکم حکومتی نداده اند و همان گونه که خودشان فرمودند,توصیه برادر دینی به برادر مؤمن و دینی اش بوده است.
و چه بسا برای ان زمان خاص بوده باشد که مخالفین تفکر احمدی نژاد و رهبری  انسجام  و رهبری خاص خود را داشته اند.که حاضر بودند اگر از صحنه سیاسی و اقتصادی کشور حذف شوند انقلاب و ملت و همه ایران را باخود به زیر بکشند و با هر دشمنی در این رابطه مذاکره کنند. و اینکار را قبلاً هم انجام داده اند.
براستی که رهبر تنهاست و از دو قطبی فقیر و غنی سازشکار و پایدار چی خواص بی بصیرت و توده فقیر و اما اگاه و بابصیرت مردم اصحاب فتنه و طلحه و زیبرهای زمانه در دل شاید ترس و واهمه داشته باشد.
اما آقاجان خیالت راحت، ملت ایران به گفته امام راحل از ملت عهد رسول الله و امام علی و امام حسین(ع) وفادار تر هستند.
و فقط " ازتو به یک اشاره "
فقط تقاضا داریم دست مالک اشترت را باز بگذار که اینبار به خیمه معاویه صفتان خیلی نزدیک است.
آقا جان این چندماه آنان که در روزهای سخت گوش بفرمانت هستند و سر و جان می‌دهند تا اخم در چهره [نازنینت] را نبینند دچار افسردگی سیاسی شده بودند، استدعا داریم [با تدابیر حکیمانه و مثل همیشه] اجازه نده این دلخوشی را  دستان مستبد قدرت و ثروت با فشار به دستگاه‌های نظارتی از آنان بگیرند.
سرباز فداکار ولایت فقیه
سیدسعادت الله حسین پور ده‌بزرگ


کد مطلب: 242693

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/242693/پدیده-ای-نام-دکتر-احمدی-نژاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1