کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحلیلی بر فضای انتخابات شورای شهر یاسوج

23 اسفند 1395 ساعت 9:06


رضا رحیمی
با توجه به نزدیکی انتخابات پنجمین دوره شورا شهر فضای انتخاباتی بر یاسوج حاکم گردیده است.
و هر کدام از کاندیدها با جلسات شبانه خود سعی دارد که به هوادار ان خود اضافه نماید آنچه تا حالا مشاهده گردیده است جنب و جوش کاندیدهای جوان در این عرصه قابل توجه است حضور کاندیدهای جوان فارغ از خط مشی و طایفه از سجاد نوبهار از طایفه تامرادی با گرایش اصولگرایی صاحب نظر در حوزه فرهنگ تا فرشاد نگین تاجی از طایفه تیرتاجی و با گرایش اصلاح طلبی کارشناس عمرانی گرفته تا با تجربه های با سیاست از حاج محمدرحیم دهراب پور اصولگرا تا زریر شجاعی خو اصلاح طلب و... همه نشان دهنده انتخاباتی پر شور و رقابتی تنگاتنگ با اعضا ی فعلی دارد.
هر چند طبق قانون جدید احتمالا رقابت بر سر ۷ کرسی شورا باشد ولی انشالله مردم شریف یاسوج با رصد کردن کاندیدها و عمل کرد آنها بتوانند بهترین انتخاب را در این عرصه داشته باشند.
تنها کمتر از ۸ روز دیگر به آغاز ثبت نام کاندیدها باقی مانده است و استرس و هیجان را میتوان در چهره های جوان میتوان مشاهده کرد.
این دوره با توجه به فضای مجازی میتواند آبستن حوادث غیر قابل پیش بینی باشد و از صندوق های رای آرایی بدست بیابید که هیچ تحلیل گر و سیاست مداری آن را پیش بینی نکرده باشد.
بازار یارگیری کاندیداها داغ داغ شده و هر کاندیدایی در تلاش است که بهترین را در تیم انتخابات خود داشته باشد و آن کاندیدایی برنده خواهد بود که بتواند تمام آیتم های انتخاباتی و تبلیغاتی را رعایت کرده باشد
مردم خود بهترین قاضی هستند و قطعا اگر تمام مردم به وظیفه خود عمل کنند قطعا بهترینا وارد شورای شهر پنجم خواهد شد.

*دانشجوی دکتری مدیریت برنامه ریزی شهری


کد مطلب: 236657

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/236657/تحلیلی-فضای-انتخابات-شورای-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1