کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرد تنهای دولت تدبیر و امید را صدا کنیم

21 اسفند 1395 ساعت 9:41


حمزه بنام
دولت تدبیر امید در حالی سکان اجرایی کشور را به دست گرفت که همه عقلای کشور از اصول گرا تا اصلاح طلب همه احساس خطر کردند هنوز یادمان نمیرود اصولگرایان که در سال ۸۸ ادامه دولت احمدی نژاد را از اوجب واجبات میدانستند چشم خود را برروی مشکلات و خطراتی که کشور را تهدید میکرد و تمام دلسوزان انقلاب بر روی آنها تاکید میکردند بستند. دولت احمدی‌نژاد را حمایت کردند. آری همین اصولگرا ها یک سال مانده به پایان دولت مهرورز از ریس جمهور وقت اعلام برائت کردند و صحبت هایی کردند که اصلاح طلبان چهار سال زودتر گفتند و به جای تقدیر با آنها برخورد شد و هزینه های سنگینی دادند. در این شرایط بود که همه یک صدا بودند که به کشور آسیب جدی وارد شد و دنبال تغییر وضع موجود بودند.
دولت تدبیر و امید منتخب مردم در شرایط خاص آن روزها شد .هنوز مدتی از شروع دولت نگذشته بود که توپخانه ها شروع بکار کردند و حملات ناجوانمردانه و برنامه‌ریزی شده علیه دولت شکل گرفت. بدون شک این حملات در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه بود از هر روزنه ای و تریبونی دولت را تخریب میکنند. آن هم دولتی که به گواه عقلا میراث دار خرابه ها و ویرانه های بود که خسارت آنها از زمان جنگ کمتر نبود ودر این شرایط دولت هم باید به دنبال سامان دادن وضعیت کشور باشد هم پاسخگوی حملات ناجوانمردانه. .
اما نکته جالب در این چهار سال این بود که رییس جمهور تنها پاسخگو بود… جمله معروف ایشان در مقابل تخریب گران (امروز متاسفانه تریبون های بزرگ در دست آدم های کوچک هست) با این جمله پاسخ صدها تریبون دار را داده هست. قدرت طلبانی که انصاف را از وجود خود خارج کردند و نگران به خطر افتادن رانت ها ویژه خواری های خود شدند همان کسانی که هشت سال چشم خود بر مشکلات مردم بستند. کسانیکه نگران آگاه شدن مردم هستند آری همان کاسبان تحریم.
در چنین فضایی انتظار میرود بقیه دولت مردان پا به پای ریاست جمهور به دفاع دولت بپردازند و واقعیت ها را به گوش مردم برسانند. در این شرایط حساس که دولت هم از وجود حامی همیشگی خود حضرت آیت الله هاشمی محروم هست انتظارات بیشتر هست.
اما دوستان اصلاح طلب عزیز که بحق دلسوزان واقعی نظام و مردم و منافع ملی کشور هستند و هیچ گاه خواسته و مطالبه شخصی خود را در اولویت قرار ندادند در این سال ها هم خون دل خوردند ولی شرایط و محدودیت های دولت را لحاظ کردند و واقع بین بودند. آری همه ما به بعضی رفتارهای دولت و بعضی مدیران نقد داریم گله داریم و بعضا با رصد عملکرد آنها خون دل میخوریم. ولی باز واقع بین هستیم. چرا که میدانیم هنوز فضای سیاسی کشور متاثر از حوادث ۸۸ هست. چراکه میدانیم عده ای در کشور هستند که وجود خود را مدیون اختلاف افکنی وحذف دیگران میدانند. پس گلایه‌ها و نقدها را کنار بگذاریم ودر این مدت باقیمانده تا انتخابات دولت را حمایت کنیم و روحانی را تنها نگذاریم. چرا که راه نجات کشور و مردم استمرار دولت فعلی هست. روحانی را حمایت کنیم چون مورد حمایت رئیس جمهور محبوب اسبق ما هست که همیشه همراه مردم بود. .روحانی را حمایت کنیم چراکه مورد حمایت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود که مسیر مردم را انتخاب کرد. روحانی را حمایت کنیم چون دلسوز نظام و انقلاب هستیم. ودر آخر روحانی را حمایت کنیم چرا که انصافا دولت او مظلوم هست. همه یک صدا مظلومیت دولت را به گوش مردم برسانیم. انشاءالله


کد مطلب: 236124

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/236124/مرد-تنهای-دولت-تدبیر-امید-صدا-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1