کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سناریو یا واقعیت؛ تغییر فرماندار دنا

12 اسفند 1395 ساعت 17:14


مهران کرمی
تغییر زود هنگام علی تاج‌امیری فرماندار سابق شهرستان دنا به علت مشکلات قانونی برای ادامه فعالیت وی و انتصاب سریع عباس بهشتی روی فرماندار جدید دنا موجب شد تا برخی معادلات سیاسی در شهرستان دنا به نحو پیش بینی نشده ای از طرف یکی از گروههای انتخاباتی به پیش برود.


با تغییر فرماندار سابق دنا و روی کار آمدن عباس بهشتی روی، ساز برخی افراد برای حذف فرماندار جدید دنا به صدا در آمد، این جماعت که پیش از این یک بار سناریوی خود برای حذف فرماندار دنا با نام (تغییر یکی از فرمانداران مناطق سردسیر استان) کلید زدند بعد از تکذیب توسط معاون سیاسی و امنیتی استاندار از تلاش مذبوحانه خود دست کشیدند.

اما این روزها و بعد آخرین جلسه فرماندار دنا با مردم سی سخت که به نام همفکری در توسعه سی سخت برای دومین بار متوالی برگزار شد گروهی که بهشتی را به عنوان مهره ای ناسازگار برای پیش برد اهداف سیاسی خود می بینند برخی حواشی پیش آمده در این جلسه که به بحث و بررسی مطالبات و مشکلات مردم برمی گشت را به دست آویزی برای تکمیل پازل حذف بهشتی تبدیل کرده اند.

این افرادکه این بار اقدام به انتشار نامه ای خطاب به مسوولان استانی برای عزل فرماندار دنا کرده اند بدون از این که حتی نام و امضایی از خود و درخواست کنندگان به میان بیاورند نامه ای به نام مردم سی سخت در سطح رسانه های شهرستانی و استانی به انتشار درآوردند و تلاش کرده اند از آب گل آلود و جلسه هفته گذشته به مطامع سیاسی برسند و حرکت ناشیانه خود را این بار به نام (مردم) پیش ببرند.

این در حالی است که عمده گلایه حاضران در نشست با فرماندار دنا به نگرانی مردم از پایان زودهنگام جلسه توسط فرماندار و بیان صریح و شفاف برخی انتظارات مسوولان از مردم سی سخت برمی گشت که از آنجا که قرار بود بهشتی روی در جلسه دیگری حضور یابد جلسه را به سرعت به پایان رسانید، اما در این قضیه بدون شک نه قصد بی احترامی به مردم در میان بوده و نه بی حرمتی، چرا که بهشتی روی جلسه دوم خود را متعاقب برخی نگرانی ها و وعده های داده شده به مردم در جلسه اول برگزار کرده بود و از پیشرفت و تصمیمات گرفته شده در برخی امور مربوط به شهر سخن می گفت.

در نامه منتشره در رسانه های وابسته فرد یا افرادی که حاضر به امضا و یا آوردن نامی از خود به میان نبوده اند و حتی در تلاش بودند تا نام نویسنده یا نویسندگان این نامه محرمانه و در واقع بی هویت باقی بماند سعی شده تا با اغراق در رابطه با آنچه در جلسه مسوولان با مردم گذشت به مطامع سیاسی خود برسند.

خیز ناشیانه ای که بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حذف بهشتی روی گرفته شده و فرمانداری شهرستان دنا را صحنه تسویه حسابهای انتخاباتی کرده است با روشهای مختلف رو به جلو برای شدن است تا هر طور که شده قبل و یا بعد از انتخابات پیش رو فرماندار یک ساله دنا را حذف کنند. گروهی که تا کنون تلاششان به درب بسته خورده و هر روز به نحوی از انحا پازل حذف بهشتی روی را به سمت تکمیل شدن پیش می برد.

جریانی که با نگاه به وقایع پیش آمده به خوبی میتوان به محل و تصمیم گیرندگان این حرکت ناشیانه پی برد، هر چند متاسفانه این بار با نوشتن نامه ای بی هویت و به نام( مردم سی سخت) قصد پیشبرد اهدف خود را حتی به قیمت مخدوش کردن چهره مردم سی سخت دارند.جریان بی هویتی که حداقل تاثیر رفتارهای آنان در جو عمومی استان قربانی کردن چهره مردم با اصالت و فرهنگ سی سخت پای منافع سیاسی خواهد بود .


کد مطلب: 234211

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/234211/سناریو-یا-واقعیت-تغییر-فرماندار-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1