کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمایت جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از «محمودی»؛ صاحبان این نامه‌ها پایگاهی در بین دانشجویان ندارند

16 بهمن 1395 ساعت 12:17


جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با ارسال متنی از «دکتر محمودی» رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کردند.
این مطلب به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمودی
سلام علیکم
همانگونه که مستحضرید دانشگاه ازاد اسلامی واحد یاسوج در مدت سرپرستی مدیریت فعلی دچار مشکلات عدیده ای در زمینه های علمی، اموزشی، فرهنگی و خدماتی گردید  به گونه ای که چشم انداز روشنی از بهبود وضعیت وجود ندارد و سنگینی این بار بر دوش دانشجویان بوده است.
در دیر هنگام بودن این تغییر شکی نیست، اما با این حال برای آینده ای بهتر هنوز هم می توان امید داشت.
در این چند روز اخیر که صحبت از این تغییر مطرح شده است، عده ای معلوم الحال که عاملین التهابات در دانشگاه می باشند برای ادامه داشتن وضع کنونی دانشگاه دست به مسموم کردن فضای رسانه ای زدند و در نامه ها و بیاناتشان بجای پیگیری دغدغه و مطالبات اصلی دانشجویان پیرو تعصبات سیاسی و جریانی و تحجرات حزبی خود بوده اند.
به نظر می رسد این افراد بدنبال تحقق دو هدف عمده می باشند:
۱ – منافع شخصی و جریانی
۲ – باج خواهی و سهم خواهی های سیاسی
افرادی که هم اینک دایه دار پیشرفت دانشگاه ازاد هستند خود عاملین پسرفت دانشگاه و تبدیل یافتگی آن به باشگاه سیاسی می‌باشند.
چنین افرادی منافع حزبی و جریانی را بدلیل به خطر افتادن منافع شخصی بر ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی دانشگاه ترجیح می‌دهند و برایشان فرقی نمی کند که توانایی افراد و عملکرد ان ها در چه رتبه و درجه ای است.
جناب اقای دکتر محمودی
هر آن چیزی که جریان دانشجویی خواهان آن است بدون شک با خواست و نظر چنین افرادی در تضاد می باشد. انتظاری که از حضرتعالی می رود این است که با فاصله‌گرفتن از چنین جریاناتی و عدم توجه به خواست و اراده ان ها توجه خود را معطوف به تغییرات مثبت در داشگاه نمائید و به شما این اطمینان را میدهیم که صاحبان نامه‌هایی که به گونه ای با حضور شما در این جایگاه اعلام مخالفت کرده اند، پایگاهی در بین دانشجویان ندارند چرا که رد یا تائید جنابعالی از سوی اکثریت دانشجویان دانشگاه، بستگی به عملکرد شما در آینده خواهد داشت.
در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی، متذکر می‌شویم که ادامه روند فعلی دانشگاه به صلاح نیست و برای بهبود وضعیت نیازمند عزمی جدی و فارغ از نگاه های جناحی و سیاسی و همچنین استفاده از مشاوران و مدیران متعهد و دلسوز می‌باشد.


کد مطلب: 227222

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/227222/حمایت-جمعی-دانشجویان-دانشگاه-آزاد-یاسوج-محمودی-صاحبان-این-نامه-ها-پایگاهی-بین-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1