کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه دانشجویان ادوار دانشگاه آزاد یاسوج خطاب به رئیس جمهور در خصوص انتصاب رئیس جدید

14 بهمن 1395 ساعت 11:02


دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج در اعتراض به اتفاقات دانشگاه به رئیس جمهور نامه نوشتند که از منظر خوانندگان می‌گذرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، متن این نامه به شرح زیر است؛
 
جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با تبریک سی و هشتمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با آرزوی موفقیت در عرصه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
ما جمعی از دانشجویان ادوار دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در پی اتفاقات خارج از شعار اعتدال و وعده های علمی حضرتعالی و از آنجا که در این استان هیچ امید و تدبیری برای رسیدگی به این فاجعه وجود ندارد شکایت خود را به محضر حضرتعالی ارایه می دهیم با امید به اینکه در راستای صیانت از حقوق شهروندی نسبت به این موضوع دستورات لازم برای رسیدگی را صادر فرمایید.
جناب آقای رئیس جمهور ما در آستانه انتخابات مهم دوزادهم ریاست جمهوری قرار داریم و باید با تداوم تدبیر و امید افزایی و هم چنین اصلاح و جبران اشتباهات و کوتاهی های گذشته مردم را برای تکرار حماسه ۲۴ خرداد ۹۲ در اردیبشهت آینده ترغیب نماییم.
ارایه گزارش از وضعیت مدیریتی در استان و نارضایتی های موجود در این حوزه خود مثنوی هفتاد من کاغذ است که در نامه ای دیگر به محضرتان تقدیم خواهیم کرد و در این نامه ی تظلم خواهی نیت استمداد طلبی از حضرتعالی برای ممانعت از بروز یک فاجعه در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج است. فاجعه ای که از یک طرف به عزل یکی از بهترین و شجاع ترین مدیران طرفدار شما در استان منجر شده است و از طرف دیگر نیرویی معرفی شده است که نه با این دولت بوده است و نه به این دولت و شعارهای آن اعتقاد دارد.
و غم انگیزتر و دردآورتر آنکه قاطبه دانشجویان با هراس و تردید به این انتصاب می‌نگرند.
جناب آقای روحانی
ما دانشجویان ادوار دانشگاه آزاد اسلامی شهر یاسوج به نمایندگی از جمع عظیم معترض دانشجو از حضرتعالی خواهشمندیم با استفاده از اختیارات قانونی مانع این جابجایی شوید و در عین حال تدبیری برای برخورد و تذکر به مدیران منفعل و ناهمسو در این استان بیندیشید.
جامعه دانشگاهی و تشکل های فعال دانشگاه نسبت به این موضوع سکوت نخواهند کرد و هرگز اجازه نخواهیم داد که هر کسی با یک لابی ساده با نمایندگان مجلس سرنوشت هزاران دانشجو را به دست ناتدبیری گره بزنند.
آقای روحانی
همچنان که مطلع هستید هزاران دانشجوی بی بضاعت و کم بضاعت از سر ناچاری در این دانشگاه در حال تحصیل هستند و خانواده این دانشجویان با هزاران امید به سرنوشت فرزندانشان چشم دوخته اند پس نباید سرنوشت این عزیزان را به دست هر کسی سپرد.
کاش یک ارزشیابی ساده صورت می گرفت تا ملاک های علمی و اخلاقی از یک طرف برای رئیس فعلی یعنی آقای آل بویه و از طرف دیگر برای نیروی جدید بر شما و حامیان رئیس جدید روشن می گردید و آنگاه به دانشگاه و دانشجو احترام گذاشته می شد تا خود تصمیم گیرنده باشند.
با آرزوی توفیق خدمت خالصانه برای حضرتعالی و دولت خدمت‌گزار
جمعی از دانشجویان ادوار دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج


کد مطلب: 224806

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/224806/نامه-دانشجویان-ادوار-دانشگاه-آزاد-یاسوج-خطاب-رئیس-جمهور-خصوص-انتصاب-جدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1