کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دفاع از مدیران پرتلاش و پاسخ به تخریب‌های جهت دار

29 دی 1395 ساعت 0:44



بعد از انتشار مطلبی با عنوان «طایفه گرایی، رقابتی بین مدیران استان» یکی از مخاطبان کبنانیوز به آن واکنش نشان داد.
آریا احمدی‌زادهno222
متأسفانه در قرن ۲۱ هنوز دغدغه‌های قبیله‌ای و عشیره‌ای در نوشتار برخی مدعیان اندیشه و عدالت خواهی در سایت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد موج می‌زند.
از تفسیرها و بحث‌های علمی می‌گذرم و بسیار مختصر ذکر چند نکته را پیرامون این‌همه تخریب علیه دو نفر از بهترین و کارآمد ترین مدیران دولت تدبیر و امید (مهندس سید علی لدنی نژاد و دکتر حسن نوروزی) که کارنامه‌ای بسیار موفق در حذب اعتبارات ملی ( سازمان مدیریت) و همچنین قطع انشعابات غیره مجاز بیت المال (آب شرب شهری) داشته‌اند و در طول عمر دانشجویی و دانشگاهی و سابقه کاری از نخبگان علمی کشوری بوده‌اند و باید هر روز مورد تشویق و تمجید قرار گیرند می‌پردازم.
اولاً در دنیای جدید اینکه یک نفر از گچساران مدیر اداره‌ای در دنا و یا یاسوج شود …. خیلی نباید مورد حساسیت و تعصب قرار گیرد….
همان‌گونه منوچهر حبیبی و فتاح محمدی از بویراحمد ۸ سال فرماندار گچساران بودند و با همان‌گونه که میر محمدی از دنا ۳ سال فرماندار کهگیلویه بودند.
همان‌گونه که رئیس تخصصی و قدیمی‌ترین بیمارستان استان یعنی شهید رجایی گچساران الان سکانش در دست یک بویراحمدی است.
همان‌گونه که مهم‌ترین و کلیدی‌ترین پست حوزه جنوب کشور یعنی نفت و گاز گچساران در دستان یک بویراحمدی است و مردمان گچساران با عزت و شرف به استقبالشان می‌روند. و این به معنای نبودن استعداد و تحصیل کرده‌ای و پزشکی متخصص و فرهیخته‌ای در گچساران به هیچ وجهه نبوده است بر خلاف عینک کوته بینی نگارنده مقاله‌ای بنامی مشکینی؟؟؟!!!
به نظر من تا شخصیت و ذات انسان توسعه نیافته باشد نمی‌تواند رشد و توسعه جامعه‌اش را رقم بزند. و هر روز به عقب برمی گردد و سیر قهقرایی را طی می‌کند.
انتظار می‌رود از مسئولین سایت‌ها که قطار توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را به سنگلاخ های حاشیه سازی به زحمت نیاندازند و چوب لای چرخ توسعه استان نگذارند.
بگذارند مدیران دلسوز و بومی استان کارشان را به نحو احسن ادامه دهند.
با احترام


کد مطلب: 223677

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/223677/دفاع-مدیران-پرتلاش-پاسخ-تخریب-های-جهت-دار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1