کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۹دی روز بصیرت مردم آگاه ایران اسلامی بود

7 دی 1395 ساعت 23:23


عارف شرافتی
۹دی روز بصیرت مردم آگاه ایران اسلامی بود که نشان دادند اگر طراحان جنگ نرم در هر برهه و به هر عنوانی بخواهند خللی در انقلابی گری مردم به وجود آورند، مردم همیشه در صحنه، بصیر، آگاه  ایران اسلامی با خلق ۹ دی به دشمنان درسی دادند که هیچگاه به فکر انحراف در انقلاب اسلامی نباشند.
پس از اینکه در فتنه سال ۸۸ تعدادی افراد فریب خورده و اغفال شده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و سرویس‌های امنیتی کشورهای بیگانه قرار گرفتند، اما مردم همیشه در صحنه در روز ۹ دی با حضور خود در خیابان‌ها ندای بیداری ملت سر دادند.
مردم در روز ۹ دی نشان دادند که بیعت با خون هزاران شهید و ولایت تجدید پیمان کردند و به شیاطین مقابله کرده و همانند ۲۲ بهمن سال ۵۷ که تومار رژیم ستم شاهی را در هم پیچیدند تومار فتنه گران و فریب خوردگان را نیز درهم پیچیدند.
دشمنان قسم خورده ملت ایران از حرکت عظیم مردم در روز ۹ دی سال ۸۸ دست به دهان مانده و دریافتند که این مردم متعهد و آگاهانه در خط رهبر انقلاب بوده و هیچ دسیسه ای آنها را از مبانی انقلاب منحرف نخواهند کرد.
پس از فتنه ۸۸ شاهد اعمال تحریم هایی از سوی برخی از کشورها بر علیه کشورمان بوده و منافقان و معاندان نیز فرصت خودنمایی در داخل کشور را پیدا کردند با وجود تبلیغات گسترده دشمنان کشور در شبکه های مختلف تلویزیونی و مجازی مردم در روز ۹ دی به تمامی جهانیان نشان دادند که ملت ایران در مقابل هر گونه اقدامی بیدار هستند و پرچم دار ولایت خون هزاران شهید میباشند و همچون گذشته، تا آخرین قطره خونشان از انقلاب و رهبرشان محافظت می کنند.
 


کد مطلب: 219304

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/219304/۹دی-روز-بصیرت-مردم-آگاه-ایران-اسلامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1