کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهندس صیدالی خوش آمدی حال کارگران رو درک کن

28 آذر 1395 ساعت 15:45


ایمان قاسمی
اشتباه نکنم سومین مدیر بومی تاریخ نفت وگاز گچساران بعداز مهندس پاکدل معروف و مهندس فولادی که ۴ماهی سکان دار نفت بود.. با ورودش ساختمان مرکزی را گلباران کرد.ghasmi
این بار مردی از جنس حراست و گاز باتجربه‌ای زیاد در عرصه‌های سخت و پر از قشر کارگری، همچون حراست که بیشترین نیروهای ارکان ثالث و حجمی را در خود جاه داده و شرکت گاز استان که مدیریت‌اش آسان نبوده.
تن‌ها مدیری که بدون سر و صدا وارد گچساران شد و آرام ازایستگاه ۱۲۰۰گناوه که در آتش سوخت دیدن کرد.. و در اولین قدم‌هایش ثابت کرد برای وضع موجود صنعت برنامه دارد.
بدون ذره‌ای حاشیه کرسی را از امین محمدی گرفت وسلام کرد.
سلام مهندس.
مهندس دراولین روز‌هایت پرسشی دارم ازحال ماکارگران خبر داری؟
اطمینان دارم که می‌دانی ارکان ثالث وحجمی وجدیدا قراردادی چه وضعی دارند.
اطمینان دارم مدیر کارگران هم هستی نه فقط مدیر کارمندان.
اطمینان دارم برای جامعه کارگری ملاقات و وقت می‌گذاری ودرب اتاق‌ات به بهانه جلسه‌ها وکم داشتن وقت برروی ماکارگران بسته نخواهد بود.
به موی سپید وسیاه‌ات که تجربه‌های ایام کاری درآن نهفته است. ماکارگران حالی نداریم ومحتاج حمایت هستیم.
حمایتی ازجنس تاجگردون که نگاه ۴هزارنفری جامعه نفت وگاز گچساران را درانتخابات ۹۴به خود دید و تاریخی به مجلس رفت.
بارفتن‌اش به خانه ملت وضع کارگران را در کشور مطرح واین قشر را صاحب جایگاه نمود. وبا طرحی که همگان انتظاره تصویب‌اش درصحن علنی دارن لبیک بزرگی به اینجامعه مظلوم گفت.
مهندس درود بر قامت‌ات خواهشی دارم که مناطق عملیاتی ازدورترین‌اش گوره وبینک تا باقی مناطق را درمرداد ۶۰درجه‌ای ودیماه سوزان وفروردین زیبا تنها نگذاری وحال ماکارگران راجویا باش.
مهندس خواهشی دارم باماکارگران بشین وبلندشو ما تنهاییم تنها، مهندس به عرق نیروهای تعمیرات قسم، خسته نباشید شما مدیران برای ما از غصه‌هایمان بیشتر اهمیت دارد.. وقتی دیده می‌شویم و اهمیت داریم بیشتر تلاش خواهیم کرد.
مهندس آیا بداست ماخوشحال و قبراق برای صنعت تلاش کنیم.
پس مهندس یک یاعلی بگووو......
بگو من هم کارگرم... در نطق‌هایت این قشر را در اولویت قرار بده و تبعیض کارگر و کارمندی را ازبین ببر بعنوان یک مدیر بومی وآگاه ازشرایط.. و تلاش جهت ایجاد یکسان سازی را از شما انتظار داریم و منتظر هستیم.
مهندس کارگران با تحصیلات وسابقه‌های بالا با فردی که امروز وارد صنعت می‌شود یک جایگاه دارند. سابقه هابالا ارزش‌ها کم.
این بیشترین درد نیروهای بومی و کارگرانی که حق آب وگل دارند درشهرستان است.
مهندس عزیز اکثر ادارات گچساران از استخر و امکانات ورزشی در نفت بهره‌مند هستند جز کارگران زحمتکش خود نفت، چراا؟ این تبعیض نیست.
و در آخر می‌دانم وزراتخانه برنامه‌هایش برای وضع حال ماکارگران کم و کند پیش می‌رود ولی اطمینان دارم حمایت مدیری بومی مانند مهندس صیدآلی می‌تواند مرحمی بر زخم‌ها و درد‌هایمان باشد..
بدرود مهندس
منتظرت هستیم


کد مطلب: 217227

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/217227/مهندس-صیدالی-خوش-آمدی-حال-کارگران-رو-درک-کن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1