کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای تاجگردون؛ چرا شاهد توهین یک مقام دولتی باشیم / پروژه‌های «دیل» در حد حرف مانده‌اند

12 آذر 1395 ساعت 23:49


مخاطب کبنانیوز (یک دیلی)
یکی از مخاطبان کبنانیوز که خود را اهل دیل معرفی کرده است، در متنی خطاب به نماینده گچساران و باشت نسبت به مشکلات روستای دیل گلایه کرد.
به گزارش کبنانیوز، این متن به شرح زیر است؛
*جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون*
نماینده ی محترم شهرستان های گچساران،باشت و *دهستان دیل*
با اهدای سلام و خسته نباشید و آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی و همه ی خادمان بی منت و منتخب
چند وقتی است که سوالاتی در اذهان مردم شهید پرور و *قطب سیاسی استان،دهستان دیل* خودنمایی میکند، که خواستاریم در صورت امکان پاسخگوی این همه *اجحاف در حق و ناعدالتی* بوجود آمده باشید.
*جناب دکتر تاجگردون*
همانگونه که مستحضرید، دهستان دیل بزرگترین روستا در منطقه می‌باشد که جای بسی تعجب است با وجود داشتن جمعیت بالا و منطقه بسیار زیبای طبیعی، سیاحتی، زیارتی و اقتصادی کما فی السابق نام روستا را یدک بکشد و در مقابل، روستایی با نصف این جمعیت و این امکانات به بخش و شهر ارتقای سطح داده می‌شود...
مردم این *(به گفتار روستا و به حق) شهر* در زمان انتخابات، بحث قومی و قبیله ای و طایفه گرایی را  کنار گذاشته و بر اساس بیانات شما و توجه حضرتعالی به کنارگذاشتن بحث قومی قبیله ای و همچنین وجهه‌ی نمایندگی شما که الحق یک سر و گردن از بقیه رقبا بالاتر بوده اید، چه از لحاظ سیاسی و چه از لحاظ تجربه و نفوذ، به شما رای داده و شما را منتخب خود کرده‌اند، به گونه‌ای که *به جای قبیله‌گرایی و اعتماد به  برادر همخون خود*، به شما اعتماد و بهایی بسیار زیادتر از حد تصور داده‌اند..
به گونه‌ای که میزان آرای شما در این دوره از انتخابات در این منطقه از کلیه ی مناطق تحت اختیار بالاتر بوده و دال بر اعتماد به بیانات و محقق سازی  وعده های از پیش داده شما می‌باشد.
*جناب دکتر تاجگردون*
حال پس از گذشت چندین ماه از شور انتخابات آیا درست است شاهد *طعنه و نیشخند* دوستان و آشنایان همشهری بود که چرا به برادر خود پشت کردید؟ شما چه پاسخی دارید؟
شما قبل از انتخابات با *شعار عدالت و برداشتن بحث قومی قبیله ای* پای به عرصه رقابت گذاشتید و مردم این خطه برای احیای حق طبیعیشان به ندای شما لبیک گفتند..

*ولی افسوس و صد افسوس......*
افسوس که باید شاهد اجحاف دوچندان در حق این مردم باشیم ..
در این چند ماهه شاهد بکارگیری جوانان منطقه از نقطه به نقطه ی شهری و روستایی و طایفه ای بوده ایم و دریغ از وجود نام یک نفر،حتی یک نفر از جوانان بیکار این روستا حتی به صورت قراردادی....
*حتی شاهد برکناری به ظاهر محترمانه ی روسای باقی مانده ی دیلی نیز بوده ایم...*
قبل از انتخابات شاهد ورود همه جانبه ی وسایل راهسازی اداره راه در منطقه بودیم که همه جا مشغول به کار و اسفالت و راهسازی بودند
ولی افسوس که پس از محقق شدن وعده ی اعتماد و دادن بالاترین اعتبار به شما در انتخابتان به عنوان نماینده به دلایل نامعلوم و واهی همه ی ماشین آلات یکی پس از دیگری از منطقه خارج و به جاهای مطبوع روانه شده اند
نزدیک به دوسال می‌باشد که دستور به گاز رسانی به این خطه را داشتید که جای بسی تقدیر و تشکر را دارد که به آرزوی دیرینه مردم جامه ی عمل پوشاندید..
ولی *به ظاهر و فقط رساندن گاز*.....چه عملی؟؟
هنوز قسمت عظیمی از دیل، *از نعمت داشتن گاز بی بهره اند* و کلیه مسیرهای ارتباطی درون شهری دیل به دلیل عدم رسیدگی دچار نقص و ایراد زیادی میباشند،به طوری که  جاده های درون شهری به دلیل عدم وجود اسفالت و کنده کاری در تابستان مردم را به خاک و غبار دعوت میکنند و هم اکنون با اولین بارش جزیی و اندک و قبل از رسیدن سرما و بارشهای  زمستانی شاهد آبگرفتگی و صعب العبور بودن گذر از جاده های درون شهری هستیم..
در طرح هایتان از چراغاتی کردن تمامی ورودی های منتهی به گچساران و باشت خبر دادید که الحق و الانصاف جای بسی تقدیر و تشکر را دارد....
ولی *جناب دکتر تاجگردون*
در جریان این نیز باشید که همین چند روز پیش مادری از همین منطقه به دلیل *عدم وجود روشنایی* از پل ابتدایی دیل سقوط کرده و پس از چند روز تحمل درد،جان به جان آفرین تسلیم نموده...به چه قیمتی؟به بهای نبود یک چراغ؟
در این *(به گفتار روستا و به حق) شهر* بسی *طرح نیمه کاره* و در حد کلنگ زنی دیده می‌شود که پس از انتخابات به حال خود رها شده‌اند و هیچ پاسخگویی نیز در زیر مجموعه تان از فرماندار، بخشدار، دهیار و شورا وجود ندارد.
به عنوان مثال *طرح کاشت چمن پارک دیل* به دلیل عدم توجه به قوانین کشاورزی و عدم استفاده از محصول مرغوب به جای چمن شاهد رویش علف هرز و تمسخر اهالی هستیم و بسی جای تاسف دارد که بدلیل استفاده از بند پ(پارتی بازی) شاهد دادن پایان کار به پیمانکار می‌باشیم..

*جناب دکتر تاجگردون نماینده‌ی منتخب*
در خصوص *ایستگاه مسافری دیل* چرا باید شاهد توهین یک مرجع دولتی باشیم که اوج ادبیات خود را با کلماتی سخیف نثار این مردم پاک و بدور از حاشیه میکند؟
مسئولی (...) که توان پاسخگویی به یک شیرزن از این خطه را ندارد و در برابر حرف حق،زبان به توهین میگشاید...
این آقا که هیچ اراده‌ای از خویش ندارد و توان دادن حق یک ایستگاه مسافری را به این مردم ندارد و خود را ملعبه‌ی دست گاراژ داران میکند؟به چه قیمتی؟به قیمت مادی و یا عدم اعتبار و از دست دادن آبرو؟
*جناب دکتر تاجگردون*
بحث *آبیاری باغات دیل* بسی مهم بوده و امسال شاهد بغرنج بودن این موضوع نیز بوده ایم...
کمبود آب بسی به چشم می اید و هیچ گوشی بدهکار حرف کشاورزان این منطقه نیست.
کشاورزانی که تمام حقوق و سرمایه ی سالیانه ی شان در گرو همین باغات بوده.....
خواهشمندیم به طرح *ساخت سد و یا آبرسانی* به این منطقه با دیدی بازتر و علمی و عملی تر نگاه کنید..
*نماینده منتخب و محترم جناب دکتر تاجگردون*
در سالیان دور شاهد درمانگاهی با تمامی امکانات شهری در این منطقه بودیم که هرساله قسمتی ازاین تجهیزات کم و کمتر شده است.
همانگونه که مستحضرید بدلیل شرایط جغرافیایی و جمعیت بالا و همچنین پذیرش بیمار از روستاهای اطراف نیاز مبرم به داشتن *پزشک تمام وقت و امبولانس* شدیدا دیده میشود....
و در اخر بحث فراغت جوانان که وعده بازسازی *استادیوم ورزشی دیل* را دادید، که متاسفانه پس از گذشت چندین ماه هنوز امکان استفاده ازین مکان میسر نشده است...
از شما نماینده ی محترم خواهشمندیم که هرچه سریعتر حال دل این مردم رنج دیده را فهمیده و جامه ی عمل به احیای حق طبیعیشان بپوشانید.
پیشاپیش از حسن توجه و دستور مساعد و عاجل جنابعالی کمال تشکر و امتنان را داریم...
و در آخر
*آنچه که از یک نماینده به اذهان متبادر میشود حس عدالت و مساوات و محقق کردن وعده های از پیش داده شده می‌باشد...*
با امید به عمل جنابعالی
 


کد مطلب: 213756

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/213756/آقای-تاجگردون-چرا-شاهد-توهین-یک-مقام-دولتی-باشیم-پروژه-های-دیل-حد-حرف-مانده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1