کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نقدی تند بر سخنان اخیر بزرگواری؛ توهین و بی‌حرمتی در قاموس روحانیت نیست

26 مهر 1395 ساعت 23:51


سید مصطفی علیپور‌نژاد
بعد از اظهارات اخیر «بزرگواری» نماینده سابق کهگیلویه در خصوص سید حسن خمینی یکی از مخاطبان این پایگاه خبری به آن پاسخ داد که از منظر خوانندگان می گذرد؛
سید بزرگوار جناب آقای بزرگواری. من جوان، نه هاشمی رفسنجانی و فرزندانش را، نه شرکت نفت و زنگنه‌اش را و نه فرزند آیت الله منتظری و نوه امام (ره) را دیده و ملاقات کرده‌ام و نه کارم به کارشان افتاده است. فلذا تا به حال مثقالی در کلام و منش این هم میهنان الفاظ تند و گوش خراش و ضداخلاقی ندیده و نشنیده‌ام.
لیکن ولایت محروم و مفلوک خودم کهگیلویه و بویراحمد را که از تند مزاجیهای نابه هنگام و بی‌دلیل و بی‌تدبیر» پل‌هایش خراب و در‌هایش هفت قفله شدند و مردمان خون گرم و مه‌مان نوازش بدنامان ایران بزرگ شدند هم خوب دیده‌ام هم خوب لمس کرده‌ام.
پیش ارباب خرد مایه ایمان ادب است
لاجرم پیشه مردان سخندان ادب است
روحانی والامقام؛ جناب آقای سید علی محمد بزرگواری؛ به عنوان یک جوان شیعه و مقید امیر ادب امیرالمومنین علی (ع) از شما بزرگوار می‌پرسم که اینگونه تند مزاج و ترمز بریده به کجا چنین شتابان.
چرا لحظه‌ای در نصایح و پیشنهاد‌ها و ایرادات خود بر دیگران تفکر نمی‌کنید تا به مانند بزرگان سیاست «ادب را بهتر از دولت بدانید» آنچنان که بزرگی فرموده است: «ادب مرد به ز دولت اوست».
- چرا به عنوان یک رجل سیاسی در انتقاد‌هایتان اینچین تند مزاجی و دل آزاری می‌کنید و از «کاه» کوه می‌سازید.
- چرا به عنوان یک نیروی توانمند به جای گرفتن امتیاز از بزرگان کشور برای سرزمین محروم و مردمان مظلومت اینچنین کارشکنی می‌کنی.
آقای بزرگواری؛ چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. پیش از آنکه خود را متعلق به خواسته‌های حزبی و سیاسی و تاریخ گذشته دیگران بدانید. دینتان را به مردمان محروم و مظلوم و فقیر کهگیلویه و بویراحمد ادا بکنید.
بی‌گمان «از محبت خار‌ها گل می‌شود»...


کد مطلب: 205891

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/205891/نقدی-تند-سخنان-اخیر-بزرگواری-توهین-بی-حرمتی-قاموس-روحانیت-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1