کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای تاجگردون مخاطب نامه تان کیست؟

8 خرداد 1395 ساعت 17:15


محسن رضاییTajg
غلامرضا تاجگردون نمانیده مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اخیراً اقدام به نگارش نامه‌ای [کلیک کنید] خطاب به روسای ادارت گچساران و باشت و نیز مدیران کل استان نموده است و مطالبی را با آنها در خصوص بیکاری و رفع تبعیض های استخدامی با آنها در میان گذاشته است و به اصطلاخ اتمام حجت کرده است. این نامه آنهم از سوی تاجگردون در نوع خود جالب و البته عجیب است.
برای روشن شدن واقعیت بهتر است حتی قبل از خواندن نامه به قسمت کامنت‌ها در همین سایت کبنانیوز مراجعه کرد تا پی به عمق تناقض در گفتار و رفتار آقای تاجگردون از نگاه مردم ببریم.
اکثر مخاطبان این نکته برایشان جای سوال و ابهام داشته است که مخاطب آقای تاجگردون در این نامه چه کسی است؟ مگر مدیران این دو شهرستان و خیلی از مدیران استانی منتسب به خود ایشان نیستند و با حمایت شخص ایشان به این جایگاه نرسیده اند؟ مگر این مدیران اجازه دارند بدون هماهنگی با وی اقدام به بکارگیری نیرو نمایند ؟
و ایا اگر پیش تر چنین حرکتی به منزله یک بی قانونی و تخلف بزرگ است پس آقای نماینده چرا صراحتاً در مقابل آن نمی‌ایستد و آنرا با مردم در میان در نمی‌گذارند ولی به نظر می رسد واقعیت همان چیزی است که مخاطبین هم به آن اشاره کرده اند و آن هم نوشتن برای خالی نماندن عریضه است.
همه می دانند که اکثر مجموعه های شهرستانی و استانی در سال گذشته با نامه و حمایت مستقیم شخص آقای تاجگردون بوده است که اگر غیر از این بوده باز کوتاهی بزرگتری صورت گرفته و آنهم انفعال آقای نماینده است.
نوشتن چنین نامه ها و افاضاتی می تواند خوب هم باشد ولی به شرطی که مخاطب اول آنها خودمان باشیم و اصلاح را اول از خود شروع کنیم. آقای تاجگردون نه تنها در قبال بکارگیری غیر قانونی در ادارات که در قبال انتصاب مدیران ضعیف و ناتوان نیز مسئولند و نسبت به این مسئله هم باید حساس باشند هم چنین آقای تاجگردون باید نسبت به اطرافیان و هم چنین اعضای دفترش حساس باشند که بدون از هماهنگی با وی از نام و اعتبار ایشان سوءاستفاده می کنند.
این نامه تاجگردون جز پاشیدن نمک بر زخم جوانان بیکار چیز دیگری نیست چرا که آقای تاجگردون خود بهتر می‌داند ریشه مشکل کجاست و شایسته بود ایشان در سالی که به نام اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است یک حرکت عملی انجام می دادند و به جای نامه رسانه ای به مدیران به دیوان محاسبات و سازمان بازرسی نامه می نوشتند و از این دستگاه ها می خواستند که به موضوع بکارگیری خارج از ضابطه نیرو در ادارات استان رسیدگی نمایند.
شاید هم حالا که انتخابات تمام شده است و آقای تاجگردون از خوان انتخابات به سلامت گذشته اند دیگر خود را بی نیاز از جوانان می داند و یا اینکه جوانانی که وعده گرفته اند حالا جهت تحقق وعده های خود مراجعه میکنند که این سبب خستگی آقای نماینده شده است.
بحران بیکاری و عدم اشتغال جوانان از یک طرف و بدتر و دردآورتر از ان تبعیض در استخدام برخی نورچشمی ها و وابستگان فامیلی بحرانی است که سال هاست بر گرده استان سنگینی می نماید و متاسفانه در این بحران نمایندگان بیشترین نقش را داشته اند و حال آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز نه تنها بر این موضوع چشم بسته اند که خود نیز مواردی از همراهی با این موارد را داشته اند.


کد مطلب: 181838

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/181838/آقای-تاجگردون-مخاطب-نامه-تان-کیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1