کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به مقاله حمید طاهری

27 اسفند 1394 ساعت 8:43


فرید محمدی‌تبار

پس از انتخابات ۷ اسفند در حوزه بویراحمد و دنا برادر عزیزی (حمید طاهری بویراحمدی[کلیک کنید]) اقدام به انتشار چندین مقاله و یادداشت در نقد مواضع جناب آقای سید باقر موسوی مرقوم فرموده‌اند. و در این مطالب یک نکته را مرتب تکرار می‌فرمایند؛... که جناب آقای بهرام تاجگردون همواره بعد از خود اصلاح طلبی را حمایت ننموده و همواره بر خودخواهی آن مرد شریف تاکید ورزیده‌اند....
لذا جهت تنویر افکار عمومی و بازخوانی تاریخ سیاسی استان چند نکته‌ای را معروض می‌دارم؛
۱ - بنا به مصالح کلی اصلاحات و همچنین حفظ وحدت و همبستگی نیرو‌ها اصلاح طلب استان، ضمن احترام و ارادت خدمت همه اصلاح طلبان کاندیدای مرکز استان آقای سید باقر موسوی، سید صدرالدین رجایی نسب، دکتر محمد بهرامی و همچنین منتخب مردم شریف بویراحمد و دنا جناب آقای حاج زارعی در خصوص انتخابات اخیر در مرکز استان سخنی نمی‌گوییم و تحلیل و بررسی آن را به عهده بزرگان اصلاح طلب حوزه بویراحمد می‌سپاریم.
۲ - آقای حاج بهرام تاجگردون، انقلابی قبل از انقلاب و اصلاح طلبی شفاف، متدین و راست قامت بوده و در تمامی دوره‌هایی که یا رد صلاحیت شدند و یا انتخابات باطل شد، همواره با نظام و انقلاب قهر ننموده و ضمن معرفی کاندیدایی اصلاح طلب و یا نزدیک به جریان خط امام (ره)، بعد از حذف خود، اقدام نمودند.
و موارد مشخص آن معرفی آقای حجه الاسلام محقق در انتخابات دور پنجم مجلس شورای اسلامی و آقای عبدالرحیم رحیمی در انتخابات می‌اندوره‌ای مجلس ششم توسط جناب آقای بهرام تاجگردون است.
لذا القای این مطلب که آقای حاج بهرام تاجگردون نماینده ادوار اول و سوم حوزه کهگیلویه و گچساران بعد از خود دنبال عدم موفقیت اصلاح طلبان بوده‌اند، امری خلاف واقع و مغایر تمامی مستندات تاریخی استان است.
۳- انتظار می‌رود بزرگان اهل قلم در نوشتار خود ضمن رعایت انصاف و اخلاق، مباحث و مستندات تاریخی انتخابات‌های گذشته را بدقت مرور فرمایند.

۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۴


کد مطلب: 172093

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/172093/پاسخی-مقاله-حمید-طاهری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1