کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی حاصل اجماع اصلاحات و اعتدالیون

10 بهمن 1394 ساعت 14:28


سیدفرهاد موسویbaghr-zaraa
رقیب ترسیده است. وقتی که در عرصه اجتماعی و در محیط مردمی با استقبال سرد و معنا دار ملت مواجهه شده بطوری که از این واکنش قاطع و سریع به اصول خود پایبند نمانده است، دست به بی‌اخلاقی‌های سیاسی برده‌اند تا بار دیگر ثابت کنند در منش و مرام این مدعیان بی‌اصول هدف وسیله را توجیح می‌کند حال چه به قیمت دروغ و تهمت یا چه به روش دونشان انسانی.
ورشکستگان سیاسی وقتی که پروژه توهین آمیز بازگشت عزت بویراحمد را در عرصه عمومی مطرح کردند و به شعور و شخصیت غیور مردان و شیر زنان بویراحمد ودنا توهین نمودند هیچ‌گاه فکرش را نمی‌کردند که صبر ملت انقلابی به پایان رسد و در برابر این بی‌اخلاقی موضع گیری صریح کنند.
و وقتی که اعضای هوشمند ستاد سید باقری موسوی پا به عرصه گذاشت و با آن متن تاریخی من بویراحمد‌ام لطفا من رو سیاسی نکنید نقشه‌های شوم مدعیان بی‌اصول را نقش بر آب کردند تا بار دیگر جهبه مردمی اصلاحات این بار با صدای رسا و نطقی دلنشین و قلمی صریح و استوار نشان دهند که در مقابل جبهه مدعیان بی‌اصول تسلیم نخواهند شد زیرامعتقد بوده و هستند که عزت بویراحمد با افراطی‌گری‌ها سخنرانی‌های بی‌عمل فضای رعب و وحشت، پرونده سازی دروغین و ایجاد محدودیت برای مردم خدشه دار می‌شود و این هنر ورشگستگان سیاسی است که امروز با کارنامه سیاه و منتصب به جریان انحرافی سعی در برهم زدن آرامش بویراحمد ودنا و فریب مردم اصلاح طلب این خطه را دارند که خوشبختانه با درایت سید باقر موسوی و هوشمندی ستاد مرکزی ایشان بزم شادی دلواپسان انحرافی به عزا و گریه مبدل شد.
اما در پروژه دوم دلواپسان انحرافی و اخلاق مداران بی‌اخلاق دست به دروغ بردند وبا قلم‌های اجاره‌ای خود سعی بر آن دارند که زارعی را مقابل اصلاح طلبان قرار دهند تا به خیال خام خود پیوند نا‌گسستنی اصلاحات اعتدال زارعی را که ریشه در صداقت وفا داری توانمندی جهبه اصلاحات با زارعی است را پاره کنند اما نمی‌دانند که این پیوند فکری و عاطفی با هیچ دروغ و نیرنگی آسیب نمی‌بیند.
امرز باید به این پرسش پاسخ داده شود که چه گروهی از تقابل و جدایی بین زارع و اصلاح طلبان سود می‌برد؟
و ضمنا انکه اتحاد و همدلی و هم زبانی زارعی و اصلاحات خواب کدام جبهه ناپایدار بی‌اصول انحرافی را اشفته می‌کند که دست به خود زنی سیاسی برده‌اند.
همگان نیک می‌دانند که رای ۸۰ هزار نفری زارعی که تا ابد به عنوان رای پاک و تاریخی در کارنامه اصلاحات به زیبایی خواهد درخشید برای همیشه کام مدعیان بی‌اصول را تلخ خواهد کرد زیرا جریان انحرافی از اتحاد و اجماع اصلاحات و اعتدالیون حول محور زارعی وحشت دارند زیرا بقای خود را تنش و تفرق و جدایی بین مردم و ملت می‌دانند و اینک که بار دیگر پرچم عزتمندی اصلاحات و اعتدال در کنار نام زارعی به اهتزاز در امده است و نوید نسیم خوش پیروزی را مژده می‌دهد جریان دلواپس به دلشوری افتاده و از این درد دست به اشتباهات استراتژیک می‌زند تا شکست خود را در انتخاب ملت حتمی کند.


کد مطلب: 157682

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/157682/زارعی-حاصل-اجماع-اصلاحات-اعتدالیون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1