کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی مدیون جریان خاصی نیست

9 بهمن 1394 ساعت 8:17


علیرضا محمدی
مقاله ای به نام تزلزل در اردوگاه نماینده نوشته شده تا مخاطبان و مردم شریفمان را به اشتباه وادارد در این مقاله تلاش شده تا با دلایلی بچه‌گانه و اثبات بی ثباتی جریان نماینده حامیان وی را از او جدا و به سوی کاندیدای مورد نظر نویسنده روانه کند
نویسنده این مقاله از گروه کوته فکرانی است که با نمک نشناسی خدمات بی دریغ حاج زارعی به اصلاحات را فراموش کرده و از همان دسته ایست که خیال می‌کنند آقای زارعی تنها با آرا جریان خاصی روانه مجلس شد اکنون یادآوری چند نکته خالی از لطف نیست..
ابتدا باید بدانیم حاج زارعی اصلاح طلبان را از بن بست نجات داد چرا که اصلاحات به ایشان نیازمند بود نه وی به اصلاحات!! و به همین علت اصلاح طلبان با شوق و انگیزه فراوان به آقای زارعی پیوستند و توانستند توافق نامه ای با او به امضاء برسانند و نهایتا از برکات حاصله بهره‌مند شدند.
حاج زارع هیچ گاه اعلام نکرد اصلاح طلب است و همیشه با مشی اعتدال وارد شدند و همین سبب حمایت تمامی اقشار از ایشان شد!
همیشه متعهد و معتقد به اصول بوده و خود را در این قشر می‌دیده است.
وی نماینده قشر خاصی (اصلاحات) نبوده که مجبور به دفاع از منافع آن‌ها و یا بزرگان آن‌ها باشد بلکه خویش دارای تفکر سیاسی (به نسبت شرایط بوده) و هر جا می‌دید فردی از مشی انقلاب اسلامی عدول و با نیت براندازی و فتنه فعالیت می‌کند مقتدرانه موضع خود را اعلام نمودند و همچون کوه در مقابل فتنه گران ایستادند.
مردم ما نه به اصلاحات و نه به اصول گرایی محض بلکه به نگاه فراجناهی نیاز دارند! که این نوع نگاه حاج زارعی تنها راه سازندگی سرزمین عزیزمان است..
کوته فکران این را بدانند حاج زارع هیچ گاه به کسی باج نخواهد داد
و تن به بازی‌های کثیف شما نمی‌دهد بلکه همیشه مقتدرانه درم قابل افراطیان چه اصلاح طلبان افراطی و چه اصولگرایان می‌ایستد!

نماینده محترم خدمت به مردمش را به بازی‌های سیاسی بی معنا ارجح دانستند و هیچ گاه مدیون جریان خاصی نبودند و همیشه خود را مدیون و خادم مردم می‌بینند.
انقلاب اسلامی فضایی ساخته تا افراد بتوانند آزادانه اعلام نظر و اعلام حمایت نمایند اینکه عده ای قصد دارند این آزادی عمل را بی ثباتی قلمداد کنند به علت کوته بینی و کوته فکری آن‌هاست که به نماینده مرتبط نیست.
ما تنها برای روشن کردن دید مردم عزیزانمان پاسخ گوییم و نه برای عده ای قدرت دوست سطحی نگر که در هر شرایطی سعی در کم رنگ کردن عملکرد مثبت نماینده مردمی دارد.
۱۰با توجه به اینکه کوته فکران به اصطلاح روشنفکر هیچ ضعفی در عملکرد نماینده محترم مشاهده نکردند تا بتوانند مانور دهند سعی در برجسته کردن تصمیمات سیاسی مقتدرانه وی دارند!
و در آخر حتما مردم عزیزمان در روز ۷ اسفند جواب دندان شکن به نقشه‌های شوم شما خواهند داد و امیر کبیر را همچون گذشته همراهی خواهند کرد.


کد مطلب: 156975

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/156975/زارعی-مدیون-جریان-خاصی-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1