کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بویراحمد و دنا به مردانی صادق نیاز دارد

18 دی 1394 ساعت 1:12


علی انصاری*
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در حالی آغاز می‌ کنیم که هر یک از کاندیداهای انتخابات به دنبال شناسایی و معرفی خود به مردم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا هستند.
در این میان مردم بویراحمد بیش از هر چیز به مردانی در مجلس نیاز دارند که واقعیت های تاریخی بویراحمد را درک کرده باشند.
واقعیت این است که مردم بویراحمد به دنبال کسب عزت و سربلندی مضاعف هستند عزتی که آن را در طول سال های قبل از انقلاب و در مقابله با رژیم ستمشاهی و پس از آن با حضور در هشت سال دفاع مقدس نشان داده اند.
مردم بویراحمد و دنا اکنون نیز همه ظرفیت های لازم را برای ادامه راه پرافتخار خود به همراه دارند این مردم شایسه بیشترین و بهترین خدمات هستند.
مردمی که مشکلات زیادی را تحمل کرده و در طول تاریخ با همه ناملایمات ساخته‌ اند پس باید امروز مسئولان و نمایندگان به دنبال مجد و عزت آن ها باشند.
نگارنده با توجه به شناختی که از حجت‌ الاسلام رجایی نسب دارم این شخصیت علمی و حقوقی را واجد شرایطی می دانم که شاید در کمتر نامزد انتحابات این شرایط وجود داشته باشد.
یکی از خصایص این عالم وارسته اخلاق مداری است که در نشست و برخاست‌ های خود بیش از هر چیز به اخلاق مداری تأکید می کند.
رجایی نسب دروغ گفتن به مردم ار گناهی بزرگ و نابخشودنی می داند و معتقد است نباید به مردمی که برای انقلاب و دین و اسلام و ارزش‌ها فداکاری کرده‌اند دروغ گفت.
رجایی نسب اصل ولایتمداری را به خوبی و به درستی مورد توجه قرار می دهد و با هر تفکر و سلیقه سیاسی که داشته باشد ولایتمدار است که در عمل و سخن این موضوع را ثابت کرده است.
رجایی ‌نسب هیچ گاه به دنبال مسائل طایفه ای و قومی نبوده و همواره بر این نکته تأکید کرده که باید شایسته‌ سالاری را مد نظر قرار داد.
امروز مردم شهرستان های بویراحمد و دنا به دنبال مردانی هستند که به جای دروغ پردازی به دنبال خدمت صادقانه به مردم باشند و عزت آن ها را حفظ کنند.
مردم بویراحمد و دنا صادقند و به کسی در خانه ملت نیاز دارند که صادق باشند و دروغ را به جای صداقت چاشنی کار خود نکنند.


کد مطلب: 152975

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/152975/بویراحمد-دنا-مردانی-صادق-نیاز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1