کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

این سید کیست که بویراحمد دیوانه اوست؟

18 دی 1394 ساعت 11:35


کیانی
در شهرستان بویراحمد همه به نام «سید باقر» او را می شناسند و در تهران بزرگ او را به نام موسوی جهان آباد.eslahtalaban (22)
آری سید باقر موسوی جهان آباد مردی در تمام دوران انقلاب از جنگ تحمیلی گرفته تا جهاد سازندگی تا وکالت مردم.
کسی که در همه دوران زندگیش خودش را وقف مردم کرد. ایشان در دوران جوانی برای دفاع از عزت و شرف میهن اش وارد جبهه حق علیه باطل شد لنگیدن پایش و خم شدن انگشت دستش و بدن پر ترکشش، گواه التزام عملی این مرد به نظام و وطنش هست. ایشان در جهاد سازندگی شهرستان بویراحمد به گواه همه مردم حوزه های شهرستان بویراحمد از زیلایی گرفته تا لوداب، مارگون، سادات محمودی، تنگ سرخ، سپیدار، کاکان و مرکز بویراحمد خدمات بی نظیری انجام داده است.
آری سید باقر قبل از ورود به مجلس در قلب مردم بویراحمد جای گرفت از آن پیرزن زیلایی گرفته تا آن مرکز نشین بویراحمد همه فریاد می زنند که دوای درد ما سید باقر هست. در انتخابات قبلی به یکی از دورترین و محرومترین روستاهای بویراحمد رفتم (به نقل یکی از لیدرهای سابق سید باقر) و برای کاندیدایی تبلیغ می کردم که وقتی مردم آنجا متوجه حضور من شدند گفتن مگر سید باقر اومده؟ وقتی با پاسخ من مواجه شدند ناراحت شدن و خطاب به من گفتند ما شما را با نام سید باقر می شناسیم!
حال ما جوانان امروز نگاهی که به خدمات سید باقر در دوران جهاد سازندگی و نمایندگی ایشان داریم تازه متوجه می شویم این مردم حق دارند برای آمدن سید محبوبشان لحظه شماری کنند واما دوران نمایندگیشان:
ایشان دورانی که وکالت مردم را بر عهده داشت لحظه ای از حال و وضع موکلانش غافل نبود و جایگاه بزرگ و تاثیرگذارش در تهران برایش بدون خدمت و رضایت مردم محرومترین نقطه بویراحمد ارزش نداشت. اوج اقتدار و عزت و مردمی بودنش زمانی بود که برای دفاع از حقوق مردم محروم این شهرستان در مقابل رئیس جمهور محبوبش ایستاد. آری سید باقر فقط مردمش را دید نه اینکه با دیدن رئیس جمهور خود را گم کند. آری سید باقر آنروز خودش را در کنار مردم دید و مطالبات آنها را از رئیس جمورش طلب کرد و عزت و محرومیت این مردم به سید باقر اجازه نداد تا در کنار رئیس جمهور باشد و از وقت ایشان در جهت مدح ثنای دولتش بپردازد. ایشان برای ملاقات معاونین رئیس جمهوری و وزرای دولت روزها پشت درب های بسته ننشست که آخرش مجبور و قانع شود به ملاقات با کارشناسان وزارتخانه ها!
مردم شریف بویراحمد سید «باقر» را دوست دارند چرا که همیشه یک رنگ صادق و شفاف بود. همان بود که در جنگ بود و همان بود که در جهاد و همان که در مجلس و همین بود که امروز هست. ازجنس مردم با مردم.
تا زمانی که اجازه خدمت دادند بی منت و با ذوق شوق به مردمش خدمت کرد و بعد از آن بدون حاشیه و مزاحمت برای مردم در خانه اش نشست. مردم او را دوست دارند چرا که دستش پاک هست و بعد از چند سال نمایندگی مثل اکثر مردم معمولی (برعکس خیلی ار نمایندگان) زندگی می کند مردم سید باقر را دوست دارند چون نماد عزت و سربلندی شهرستان بویراحمد هست.
مردم سید باقر را دوست دارند زیرا که ایشان همیشه در عمل ملتزم به نظام، رهبری و قانون اساسی جمهوری اسلامی بود و مهمترین مشخصه انقلابی بودنش مردمی بودنش هست. امید هست همانطور که مردم شهرستان بویراحمد برای ورود سید باقر لحظه شماری می کنند انتظار از نهادهای نظارتی می رود فضایی را فراهم کنندکه مردم این شهرستان دست به انتخاب واقعی خود بزنند. به امید آنکه انتخاباتی پرشور و باحضور همه سلایق فکری داشته باشیم و منتخب مردم شهرستان بویراحمد برخواسته از خواستگاه فکری این دیار باشد نه خواستگاه قومی قبیله ایی.


کد مطلب: 152963

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/152963/این-سید-کیست-بویراحمد-دیوانه-اوست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1