کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای علیزاده! افراطی گری ممنوع

21 آذر 1394 ساعت 17:23


علی احمدی
انتخابات مظهر مهمی از انتخاب مردم در یک صحنه سیاسی و اجتماعی است و تا حد قابل توجهی می تواند باورهای بخش های گوناگونه جامعه را انعکاس دهد.
اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی تا آنجا پیش می¬رود که مقام معظم رهبری آنرا هم ارز آبروی نظام می داند. و به عبارتی آبروی نظام را وابسته به انتخابات.
جریان های سیاسی مختلف جهت رسیدن به هدف خود یعنی پیروزی در انتخابات، از تاکتیک ها و راهبردهای مختلف استفاده می کنند. بی شک انتخابات ریاست جمهوری گذشته درس¬ها و پندهای بسیار زیاد برای همۀ گروهها و احزاب سیاسی دارد، خصوصا ًبرای اصولگرایان.
قطعاً یکی از عبرت های مذکور تفرقه و اختلاف میان کاندیدهای اصولگرایی بود که ضربه بسیار سنگینی به این جریان وارد کرد، که البته بنده معتقدم نمونۀ کوچکتر این اتفاق در انتخابات مجلس شورای اسلامی دورۀ قبل که منجر به پیروزی آقای تاجگردون شد، در شهرستان گچساران و باشت اتفاق افتاد. یکی از ویژگی های مذکور برای مؤمنین در قرآن پند گرفتن از تاریخ و حوادث گذشته است. هنوز فاصله تاریخی زیادی از آنچه بر ما گذشت نداریم. و اما امروز که چند ماهی تا انتخابات شورای اسلامی باقی مانده و به نظر می رسد در شهرستان گچساران و باشت اردوگاه بزرگ اصولگرایی به انتخاب واحد رسیده و رویۀ اتحاد را در پیش گرفته اند،لذا در این ارتباط می توان به نکات زیر اشاره کرد؛
اولاً: اصل این اتفاق یعنی اجماع همه اصولگرایان حول یک کاندیدای واحد جای شکر و تبریک دارد.
دوماً: اصل اتحاد و اجماع اصولگرایان را خارج از هر نتیجه ای در انتخابات، به عنوان یک پیروزی و ارث بزرگ برای آینده و آیندگان نگاه داریم.
سوماً: از بزرگترین حربه هایی که از صدر اسلام تاکنون کارساز بوده، تفرقه و اختلاف میان مسلمین بوده که این اختلاف هم می تواند از دشمنان بیرونی نشات بگیرد و هم از دوستان درونی، بی شک بزرگان زیادی در شهرستان گچساران حول محور اصولگرایی زحمت کشیده اند که مورد احترام همۀ ما نیز هستند که از جملۀ آنها می توان به حاج علی مراد جعفری و سید قدرت حسینی اشاره کرد. همچنان که همه می دانند حاج علی مراد جعفری به عنوان برادر دو شهید، بسیجی مخلص، قائم مقام حزب جمهوری اسلامی در جنوب و دارای مکتب مختص خودشان با خصوصیات پاکی، صداقت در رفتار و گفتار و شجاعت بوده وهستند وهمچنین زحمات فراوانی را از قبل از پیروزی انقلاب تاکنون کشیده و در همه حال گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و در نقاط تهدید حضور یافته اند.
اقای علیزاده شما که ضعف های مدیریتی تان در عمل بیش از گفتارهای نابجا نمایان می کند دقت کنید، توهین به حاج جعفری نه از نظر شرعی ونه از نظر عقلی هیچ توجیهی ندارد و سؤال اساسی¬تر این است که گفتارهای تفرقه انگیز وخائنانه امروز شما در شرایط وحدت اصولگرایان آیا یک گل به خودی و عالی¬ترین خدمت به جریان رقیب نیست؟ حال آنکه می تواند عوارض سنگین دیگری نیز داشته باشد.
حاج جعفری پاک و صادق، جان فشانی های شما برای اسلام و خدمات شما برای مردم گچساران وباشت فراموش ناشدنی و همواره در قلب ها واذهان باقی می ماند. ایمان داریم از تحلیل رفتار شناختی انتخاباتی جناب عالی در باب عظیمت شما از گچساران وباشت به شیراز نکته هایی به دست می آید بس حکمیت آمیز و خردمندانه.
بی شک صبر و سکوت جناب عالی در مقابل رفتارها و گفتارهای توهین آمیز دیگران بزرگترین درس ادب و کاملترین خدمت به وحدت و اجماع جریان مذکور می باشد.
ودر پایان به این نکته حضرت امام خمینی (ره) بسنده می کنم که “ما مامور به انجام وظیفه ایم نه کسب نتیجه”.


کد مطلب: 146239

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/146239/آقای-علیزاده-افراطی-گری-ممنوع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1