کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای تاجگردون «سر»مان را بالا می‌گیریم

15 آذر 1394 ساعت 15:30


علی‌مراد مرادی
کیفیت زندگی امروز ما حاصل انتخاب دیروزمان است، پس امروز درست انتخاب کنیم تا فردا زندگی بهتری داشته باشیم.
حال که ما مردم در برهه حساس انتخابات مجلس قرار گرفته ایم چه خوب است که با نگاهی دقیق و عمیق انتخابی شایسته داشته باشیم تا فردا از ثمرات آن بهترین بهره را ببریم.
با نگاهی اجمالی به انتخابات قبلی گچساران متوجه می شویم که اولین بار است ما مردم گچساران مجبور به انتخاب بین بد وبدتر نیستیم و این یک موهبت بزرگ است که باید قدر آن را بدانیم.
در این دوره ما شاهد حضور کاندیدایی در میدان کارزار انتخابات هستیم که در چهارسال گذشته آزمون خود را با کسب بالاترین نمره از موکلین خود پشت سر گذاشته است، کسی که توانست با عملکرد خیره کننده اش شهر گم شده‌مان، گچساران را دوباره به نقشه ایران بازگرداند.
گچساران ، همان شهر مظلوممان که حتی سهمش در تقسیم بودجه استانی ته مانده شهرهای «دیگر» بود.
ما مردم گچساران هیچگاه فراموش نخواهیم کرد که تا قبل از اسفند سال ۹۰ آرزو بر دل مانده بودیم که دوربین های تلویزیونی حتی بطور تصادفی هم که شده نماینده مان را نشان دهد و همچنین یادمان نخواهد رفت که سکوت همیشگی و مطلق نماینده محترممان دست آویز تمسخر رییس مجلس شده بود و آقای لاریجانی با طعنه ای قابل تامل به نمایندگان می گفتند «آقایان لطفا سکوت را رعایت کنید، مثل نماینده گچساران که همیشه ساکت گوشه ای نشسته است».
تا قبل از اسفند ۹۰ اگر کسی به ما می گفت نماینده شهرتان جز ۱۵نماینده منتخب و برتر مجلس جهت بررسی مهم ترین مساله روز کشور (برجام) است قطعا عکس العمل ما تعجب و تمسخر بود و شاید هم گوینده را دیوانه تصور می کردیم، اما امروز ما کسی را وکیل خود قرار داده ایم که حتی وزرا برای دیدارش به صف شده اند و تقاضای وقت ملاقات دارند، امروز ما با افتخار سرمان را بالا میگیریم و می گوییم نماینده ما رییس مهم ترین کمیسیون اقتصادی مجلس، یعنی کمیسیون برنامه و بودجه است و قطعاً به خود می بالیم.
پس آقای دکتر تاجگردن سپاس و قدردانی من و همشهریانم را هزاران بار پذیرا باش به این دلیل که شما هویت از دست رفته من و شهرم را دوباره زنده کردی،
عزت نفس را به وجودمان هدیه دادی،
اعتماد از دست رفته به وکلایمان را ترمیم کردی،
آبادانی را در رگ شهرم تزریق کردی،
و مهم تر از همه اینکه جوانه امید را در دلمان کاشتی !!!!
و به هزاران دلیل دیگر که هم من میدانم و هم شما و هم همه ی همشهریانم.
پس دکترجان لطفا بمان و با قدرت راهت را ادامه بده و این را بدان که به اندازه تمام سالهای بی کسی شهر عزیزم گچساران دوستت داریم.

* معاون مدیر آموزش بیمه دانا


کد مطلب: 144911

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/144911/آقای-تاجگردون-سر-مان-بالا-می-گیریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1