کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دم خروس کاندیدای اصولگرای گچساران و باشت

15 آذر 1394 ساعت 9:06


آریا اهورایی
«جناب تاجگردون از من ناراحت نشو با خدای خویش کمی خلوت کن»
تیتر خبری بود به قلم یکی از اساتید اصولگرای غیر بومی دانشگاه آزاد گچساران که در یکی از سایت های خبری تحلیلی منتشر و به طبع آن در فضای مجازی( واتس آپ، تلگرام و..) انتشار یافت.
بعد از مطالعه یادداشت مذکور، احساس کردم اگر دست به قلم نبرم هم به شعورم توهین شده و هم با آبروی دانشگاهیان بازی شده است. لذا تصمیم گرفتم هر چند کوتاه اما تلنگری به عضو پرمدعای هیئت علمی دانشگاه آزاد گچساران بزنم که خدای نکرده فکر نکند مردم شهرستان های گچساران و باشت هم مثل خودش بی سواد هستند.
اکثر ماها به دفعات بیشمار با اساتید پرمدعا برخورد داشته ایم، چه به عنوان دانشجو و چه به عنوان همکار. اساتیدی که با گرفتن ژست روشنفکری به گونه ای طلبکار با مردم صحبت می کنند. تا اینجای کار هم عیبی بر این روش نیست چرا که می توان انتظار از اساتید دانشگاه داشت که به عنوان پیشروان علم بتوانند مسائل را شناسایی کرده و برای آن راه حل ارائه دهند. اما مشکل اینجاست که این ژست به همه این عزیزان نمی آید.
مشکل دیگر این است که برخی از این عزیزان می خواهند بر گردن دیگران پا نهاده، بر بام آسمان صعود کنند و دانشجویان باهوش خود و حتی گاهی اساتید همکار خود و سایر افراد جامعه را مورد سواستفاده قرار دهند برای رشد حبابی خود..
حال روی سخنم با عزیزی است که اگر بگویم طبل تو خالی هم کم گفته ام.
جناب آقای دکتر!!!سید مصیب افتخاری
یادداشت سراسر بغض و کینه حضرتعالی در نقد عملکرد دکتر تاجگردون را که با ادعای عدالت طلبی و دفاع از مظلومان به رشته تحریر درآورده بودید رامطالعه و متأسف شدم.
متأسفم از این که عضو هیئت علمی اصولگرای دانشگاه شهرم، فرق مطالبات فرهنگیان با بودجه مرسوم آموزش و پرورش را نمی داند.
متأسفم که فرزندان دیارم باید پای درس چه کسانی بنشینند و درس بیاموزند…
جناب دکتر!!! افتخاری
در یادداشت مذکور قسمتی از متن دکتر تاجگردون در زمان دفاع از وزیر آموزش پرورش را قید کرده و به نقد آن پرداخته اید. جالب اینجاست که دکتر تاجگردون در متن مورد انتقاد شما صراحتا از تلاش برای پرداخت مطالبات فرهنگیان کشور که قریب به ۷۰درصد آن، متأسفانه یا خوشبختانه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بود، سخن به میان آورده است . اما شما به دلیل سطح سواد پایین قادر به درک موضوع ساده ای مثل مطالبات فرهنگیان نبوده و با بودجه مرسوم آموزش و‌پرورش اشتباه گرفته اید .معترض شده اید که چرا با این ۳۵میلیارد که مربوط به فرهنگیان بود، مدرسه ساخته نشده و میز و نیمکت و بخاری خریداری نشده است؟؟؟
جناب دکتر پاسخ همه سوالات شما یک جمله بیش نیست؛
«سطح سواد بسیار پایین »
تنها دلیل این که با مطالبات فرهنگیان مدرسه ساخته نشده و میز و نیمکت و بخاری خریداری نشده است، بی سوادی مفرط شما است که هنوز فرق حقوق و مزایای فرهنگیان را با سایر بودجه های آموزش و پرورش نمی دانید.
آقای افتخاری!
بی سوادی فقط ناتوانی در خواندن و نوشتن نیست، بی سوادی فقط این نیست که ان. پی. تی را ام. پی. تی بنویسیم..بی سوادی مفرط زمانی است که از درک یک موضوع ساده هم عاجز باشیم.
حال این که وامصیبتا سر داده ای که چرا حقوق و مزایای فرهنگیان را صرف خرید میز و صندلی و بخاری و…نکرده اند و سطح سواد خود را نشان داده اید به کنار، عدالت طلبی و دفاع از حق مظلومان آن هم از طرف شما که همچنان حامی رییس دولت نهم و دهم هستید حود جای سوال بسیار دارد !
شما که دم از دفاع از حق مظلومان می زنید، چرا در هشت سال دولت عدالت محورتان حتی یک بار نسبت به فساد و قانون شکنی اعتراض نکردید؟ چطور بر پرونده مرتضوی، رحیمی، مه آفرید خسروی، کهریزک، بابک زنجانی و… چشم پوشیدید ؟
بر اساس کدام منطق و استدلال در مقابل نرخ رشد اقتصادی منفی شش درصد،نرخ بیکاری بالا ، نرخ ۵۰ درصدی شاخص فلاکت مردم، کسب رتبه سوم تورم در میان ۱۶۱کشور جهان و رتبه ۱۴۴در میان ۱۷۷ کشور از حیث فساد اداری و هزاران درد دیگر ساکت بودید و اعتراض که نکردید هیچ، همچنان دفاع می کنید؟؟
منتظر پاسخ سوالاتم می مانم
« شهر من، من به تو می اندیشم نه به تنهایی خویش»
** دوم دبیرستان


کد مطلب: 144880

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/144880/دم-خروس-کاندیدای-اصولگرای-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1