کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای دکتر نظری شرمنده‌ایم

11 آذر 1394 ساعت 17:03


رحمت الله شهرخ‌پور

با انتشار مطلب زریر حجتی با عنوان «صبح بخیر آقای فرماندار؟!» [کلیک کنید] یکی از مخاطبان کبنانیوز به این مطلب به شرح زیر واکنش نشان داد.

shahrokhpoor.jpg22
گرگ ها خوب بدانند در این ایل غریب/گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند/توی گهواره چوبی پسری هست هنوز
اب اگر نیست نترسید،که در قافله مان/دل دریایی و چشمان تری هست هنوز
بدون شک تهیه و درج مطلب فتنه اذر دانشگاه ازاد اسلامی واحد یاسوج حاصل بی تدبیری کیست؟
«صبح بخیر اقای فرماندار؟» به قلم زریرحجتی در سایت تحلیلی خبری «کبنانیوز» به منظور هتک حرمت و حیثیت اجتماعی و تشویش اذهان عمومی و بر انگیختن احساسات انقلابی و پر شور جوانان و فدائیان اباالفضل(ع)، آنهم در آستانه اربعین سالار و سرور شهیدان عالم و سرور جانبازان جهان اسلام علیه فرماندار بویراحمد، جانباز دوران دفاع مقدس و همرزم شهداء، جناب اقای دکتر محمد کاظم نظری که سابقه طولانی و درخشان ایثارگری و مبارزاتی در دوران نورانی ٨ سال دفاع مقدس دارند با ادبیاتی سخیف، بی محتوا و بی اساس نویسنده، احساس هر بویراحمدی با تعصب مذهبی و صاحب شور و شعور انقلابی را بر می انگیزد.
این ایام شایسته آن بود که همراه با کاروان اربعین، از بازماندگان قافله شهیدان،جانبازان دوران دفاع مقدس که سرمایه گذاری به لحاظ مادی را رها کرده و در راستای عقلانیت،شریعت و معنویت استین همت بالا زده و مسیر خدمت و خدمتگذاری در سنگر دیگری را انتخاب نموده به دنبال تجلیل و تکریم مقام جانبازی و ایثارگری فرماندار لایقی باشیم که سنگ سیقل خورده وجودشان را ساخته و قهرمان زندگی خود شده اند و الگوی واضح معنویت و درس اخلاق ،فضیلت و کرامت شده اند نه اینکه بدون توجه به رسالت خدایی قلم انجا که خداوند میفرمایند((ن والقلم و ما یسطرون))قسم به قلم و انچه که می نویسد،شتابزده و بی مهابا به ساحت مقدس جانباز دوران دفاع مقدس با تعصب کور و بی منطق تبار سازی و جریان سازی همانند انانی که طرفداران تنها نماینده شجاع و غیور مردم که خود جهادگری بی سنگر و جانبازی ایثارگر و برادر شهید و عضو خاندان معظم شهداء ((سید باقر موسوی)) را کاندیدای اراذل در روزنامه جبهه در دیماه ١٣٧٨ نامید دست یازی نمایند. اتفاقی که در دانشگاه آزاداسلامی واحدیاسوج افتاد، حاصل خودسری و بی تدبیری  برخی از دانشجویان و عناصرخارج از دانشگاه و ... بوده نه حاصل بی تدبیری فرماندار.
ای برادر جریان دانشجو و حرکت دانشجویی و تحرک بخردانه و عقلانی دانشجویی از نشانه های بارز و آشکار دموکراسی و مردم سالاری دینی است و کرسی ازاد اندیشی مرسوم در دانشگاه‌های کشور همان جریان و سیل مواج و دلربائی است که متأسفانه به وسیله همین عناصرخودسراجازه سخنرانی به امثال محمدرضا خاتمی، علی مطهری و .... را نداد.
پس چنین اتفاقاتی که حیثیت اجتماعی تمام دانشجویان استان رادرکل کشوربه زیرسوال میبرد بی تدبیری فرماندار و مقام سیاسی یک شهرنیست. ما تاسف می خوریم از قلم فرسایانی که نا اگاهانه اب به اسیاب دشمن می ریزند و فرزندان دلاور و انقلابی این خطه از میهن اسلامی همچون دکتر نظری را بی تدبیر میخوانند.
خیر برادر ایشان خود بسیجی و فرزند انقلاب و زائیده انقلاب اسلامی و مصداق بارز و اشکار فداکاری و جانبازی و رشادت و دلدادگی و دلربائی به محضر مقدس پروردگار است که از قافله شاهدان همیشه بیدار زندگی باز ماندند تا خود روایت گر ایثارگریها و جانفشانی ها و جانبازی های همرزمانش باشد و مصداق راستین حفظ اصول و ارزشها و ارمانهای انقلاب اسلامی باشند.
پس بیایید مراقب اندیشه ها، فکر و قلم فرسایی خودمان باشیم و برای یک بار و یک اتفاق قضاوت عجولانه نکنیم.
در پایان ضمن ارزوی سرافرازی برای «مخالف من» همه را به تعامل سازنده و همزیستی مسالمت امیز در سایه قران، منافع ملی و پیشرفت کشور و تعامل مردم و مسئولین دعوت میکنم.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی وما رستگار

بدرود
با احترام رحمت الله شهرخ پور
یاسوج ٩۴/٩/١١


کد مطلب: 143918

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/143918/آقای-دکتر-نظری-شرمنده-ایم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1