کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ به نویسنده ای که عذرخواهی کبنانیوز را خواسته بود

11 آذر 1394 ساعت 8:47


مجتبی قلی پور**
توضیح کبنانیوز؛ متن مورد اشاره نویسنده محترم مربوط به آقای افتخاری نبوده و صرفا در وبسایت منتسب به ایشان انتشار داده شده است.
همه ما مستحضریم رسانه ملی بخصوص رسانه‌های مجازی قطعاً و بدون هیچ ابهامی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عوامل در آگاهی بخشی عمومی و یا بالعکس می‌باشند. بر این اساس برخی با ادله شنیع و احساسی به تبیین اصول عملکردی یک شبکه مجازی در قالب تفکرات خویش پرداخته‌اند. از این باب رخدادها، بر آن شدیم تا درباره مطلبی انتقادی در این باب ایراد سخن نماییم.(کبنا عذرخواهی کند؛ ۴۷ درصد دیگر آراء متعلق به کیست؟)
در متن ارائه‌شده از نویسنده محترم که به ارزیابی اقدام مجازی کبنانیوز پرداخته‌اید، کماکان نمود بی‌احترامی و نقض اصول اولیه ادب جمعی را نادیده نمودید و به این رسانه زحمت‌کش و پرتلاش بسی افترا وارد نموده‌اید.
هرچند کبنانیوز با انتشار متن حضرت‌عالی و هم‌فکران تان؛ صلابت فکری و توجه به جایگاه واقعی مخاطبین را به رخ حضرت‌عالی کشاندند، اما این مورد تعلل خاطرتان را نیز هویدا ساخت. لذا لازم است که در این رابطه چند نکته ایراد گردد:
۱- اگر مطابق ادعای حضرت‌عالی و پیرو متن ایرادشده؛ آرای این سایت برنامه‌ریزی‌شده در جهت یک کاندیدای خاص باشد(که منظورتان دکتر تاجگردون است)، پس به چه دلیل ادعای اولیه خویش را در انتهای متن تان با حمایت از یک شخص خاص با ۴۷ درصد آرای گچساران و باشت نقض نموده و رد کرده‌اید؟ به نظر فرد مورد نظر نویسنده حتی برای ۵ درصد جامعه شهرستان‌ها شناخته‌شده هم نباشند، چه برسد به انقلاب کاریزماتیکی که از اغوای آن حذر ننموده‌اید.
۲- کبنانیوز یک رسانه مجازی است که تنها هدف و فعالیتش به انتقال مطالب مخاطبین و اخبار مهم به سمع حضور جامعه تحت‌الشعاع است. تنها فعالیت عینی این جامعه خبری، به گذراندن متون و یادداشت‌های ارسالی از طرف مخاطبین جهت حصول و رعایت ضوابط و چارچوب معرفتی و ادبی است. فلذا هیچ‌گونه فعالیت سوگرایانه دیگری اعاده نمی‌نمایند.
۳- آراء ارایه شده در سایت کبنانیوز مربوط به مخاطبین این سایت است و هیچ ربطی به جمعیت گچساران و باشت ندارد. ممکن است ۱۰۰۰ نفر مخاطب این سایت باشند و به کاندید خود رای داده باشند. با مطالب ارایه شده از سوی حضرتعالی، کل ساکنین گچساران و باشت مخاطب کبنانیوز هستند و این یک فرض ذهنی باطل و رد شده است. افکارتان را ترمیم و بهسازی نمایید. نوشتن علاوه بر قلم­رانی، تامل، تدبرنظر و دانش قوی می خواهد.
۴- در فلسفه رقابت و تبیین روانشناسی فردی، هر چه یک شخص با شدت و توان بیشتری به مقصد یا مقاصد دیگر حمله و نقد وارد نماید، نشان از ضعف فکری و صلاحیت پایین ایشان در آن حیطه است. به نظر می‌رسد متن ارائه‌شده منتج از احساس حضرت‌عالی بوده است تا منطق. محبت بفرمایید و در قلم‌رانی به سعه هتک حیثیت افراد و تخریب سهوی جایگاهشان وارد نشوید.
۵- اینکه کدام شخص یا فرد در سال‌های پیش رو به‌عنوان وکیل مردم شهرستان‌های باشت و گچساران معرفی می‌گردد، مهم و قابل‌توجه نیست. زیرا هر فردی که صلاحیت کاندیداتوری از منوال قانونی را داشته باشد، قطعاً شایستگی و توانایی لازم برای تحقق ضروریات رادارند.
اما آنچه دراین‌بین حائز اهمیت است، توجه به جایگاه وکیل انتخابی و سطح تأثیرگذاری‌اش در جامعه ملی و بین‌المللی است. بال یقین هیچ کاندیداتوری در استان کهگیلویه و بویراحمد باصلاحیت‌تر، فرهیخته‌تر و کاردان‌تر از دکتر غلامرضا تاجگردون نبوده و نیست و درنتیجه محبوبیت و هواخواهی از ایشان نیاز به آمار و ارقام برنامه‌ریزی‌شده نداشته و ندارد.
لذا خواهشمند است که حضرت‌عالی برادر بزرگوار از بن‌بست فکری و تحجرگرایی ناشی از طوفان مغزی بیرون آیید و با منطق عینی و دور از هر خرد نامطلوب به قلم‌رانی بپردازید. برای حضرت‌عالی و نامزد معرفی‌شده‌تان آرزوی سعادت و موفقیت را از ایزد منان خواستارم.
**کارشناس ارشد مهندسی صنایع


کد مطلب: 143657

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/143657/پاسخ-نویسنده-عذرخواهی-کبنانیوز-خواسته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1