کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکلیف بهرامی با آمدن سیدباقر چیست؟

2 آذر 1394 ساعت 9:59


حامد احمدی
چندی پیش خبری از آمدن «سیدباقر موسوی» بر زبان‌ها جاری شد.
آمدنش خیلی‌ها را خوشحال و برخی را هم در ماتمی فرو برد.
تحلیل‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته است، برخی از آمدن قطعی و برخی از نیامدن «موسوی» مطالبی ارایه دادند.
در جریان اصلاحات نه تنها در حوزه بویراحمد و دنا بلکه در تمامی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد احترام خاص و ویژه ای برای سید باقر موسوی قایل هستند.
از شاخص‌ترین کاندیداهای بویراحمد و دنا می‌توان از «محمد بهرامی» نام برد.
از سوابقش می توان از معاونت دانشگاه ازاد و شهردار شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نام و اشاره داشت. شهرداری یاسوج را با بدهی بالایی که داشت رها کرد و کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا شد.
او این بار رقیب ستار هدایتخواهی بود که دور قبل مسوولیت امور مالی را در ستاد ایشان به عهده داشت.
این بار «محمد بهرامی» که دورهای قبل در جبهه اصولگرایان خدمت می کرد، وارد عرصه انتخابات شد و با گفتن جوهره اصلاح طلبی کاندیدای شهرستان های بویراحمد و دنا شد.
حضور ایشان موجب دلخوری برخی از اصلاح طلبان  شد و آنها به نشانه اعتراض در مقابل اعلام حضور ایشان کاملا سکوت کردند و مخالفت خودشان را از این طریق اعلام کردند تا در عرصه سیاست اخلاق را هم رعایت کرده باشند.
اما این بار وی از حجب و حیای اصلاح طلبان به ویژه سیدباقر موسوی استفاده و در مصاحبه ای اعلام، که در صورت ورود سیدباقرموسوی کناره گیری خواهد کرد.
البته این اعلام حضور محمد بهرامی هیچ واکنشی را به دنبال نداشت چرا که آنها اصلا ایشان را نه تنها اصلاح طلب نمی دانند بلکه یک اصولگرا می دانند و تحلیل ها بر این است که بهرامی در این زمینه تاکتیکی دارد.
و حتی در خوش بینانه ترین حالت اگر محمد بهرامی را یک اصلاح طلب تلقی کرد یقینا می بایست ظرف چند روز آینده کناره گیری خود را از حضور در انتخابات آتی اعلام کند چرا که سید باقر موسوی در روزهای آینده به صورت رسمی کاندیداتوریش را اعلام خواهد کرد.
البته در این بین اصلاح طلبان دیگری هم قصد حضور دارند و علی الظاهر حضورشان با استقبال جریان اصلاحات روبه رو شده است.
باید منتظر ماند در روزهای آینده آیا محمد بهرامی وفاداریش به جریان اصلاحات را با کناره گیری ثابت خواهد کرد یانه؟
البته از چندی پیش گروه های تلگرامی شروع به کار کرده و سعی بر این دارند که به نوعی وانمود کنند علت کناره گیری نکردن بهرامی با وجود حضور سیدباقر موسوی، علم کردنه موضوع رد صلاحیت هاست که موج منفی و به ویژه یک  بداخلاقی سیاسی را همراه دارد.
تا اینکه حتی بعضا در این گروه های مجازی تخریب هایی در خصوص نماینده فعلی بویراحمد و دنا صورت گرفته که نشان از تنگ نظری دارد.
سید باقر موسوی تا کنون در خصوص حتی کناره گیری محمد بهرامی در حمایت از ایشان واکنشی نشان نداد.
 


کد مطلب: 141020

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/141020/تکلیف-بهرامی-آمدن-سیدباقر-چیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1