کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نقدهای نقاب‌دار؛ صحنه‌گردانی فرصت‌طلبان

8 شهريور 1394 ساعت 17:44


ناصر کیانی
چندی پیش رضا توفیقی در مطلبی با عنوان  «معیارهای حداقلی اصلاح طلبی»[کلیک کنید] مطالب را عنوان کرده بود، و در همین حال دکتر ناصر کیانی کارشناس مسائل سیاسی در مطلبی به اظهارات رضاتوفیقی[کلیک کنید] واکنش نشان داد.rzatofigh
پس از انتشار مطلب کیانی، مطالب و نقدهای فراوانی منتشر شد و ناصر کیانی توضیحاتی در این خصوص داده است که از منظر خوانندگان گرامی می‌گذرد:
در ادامه یادداشت دکتر کیانی استاد دانشگاه و فعال سیاسی در تهران آورده شده:
پس از انتشار مطلبی تحت عنوان «حداقل معیارهای اصلاح طلبی » ازطرف برادر عزیزمان جناب آقای توفیقی در برخی از سایت های وزین استان، اینجانب از سر خیرخواهی و دلسوزی و براساس فهم خود بر نوشته ایشان تامل وایرادات و ابهاماتی را احصاء و برشمردم.
با وجود اختلاف نظر با ایشان در بعضی از مسایل ابزاری ،لیکن این حقیرهمچون همه کسانی که به اخلاق مداری ایشان را می شناسند بر صداقت ، صراحت، شجاعت ، شفافییت و جد و جهد ایشان در جهت اعتلای جریان اصلاح طلبی با دادن هزینه های زیاد در استان هم صدایم .
اما متعاقب آن نقد اولیه ، نقد های فراوان صورت گرفت که این خود به شفافییت صحنه و حل مسائل فراوان به جا مانده از گذشته و در سینه حبس شده کمک فراوان می نماید.
مع الوصف این نقادی ها تا جایی می تواند مثمر ثمرواقع شود و به رفع سوء تفاهم ها بینجامد که نقادان ، رسما و اسما و بدون نقاب وارد میدان شوند و صریح و شفاف همچون رضا توفیقی عزیز، مواضع خود را با صراحت و شجاعت ولو بر خلاف رای ونظر دیگران اعلان کنند.
نقدهای نقاب دار با صحنه گردانی اشخاص فرصت طلب که نقاب بر صورت در نقش اصلاح طلبان بدلی ظاهر و با قلم و نوشته های اجاره ای به دنبال شکاف و اختلاف و تفرقه میان دوستان اصلاح طلب اند، به مقصود نخواهند رسید.
باری امید است این اتفاق (فضای نقادی)، حسن مطلعی باشد برای ایجاد محیطی سالم توام با نقد های مفید، سازنده و تضارب آرا برای تعالی روح اصلاح طلبی.
در انتها شایسته دیدم اولا: به رسم احترام و ادب به پیشکسوت محجوب اصلاح طلبی جناب توفیقی عزیز که در این مدت متحمل رنجش های فراوان گردید.
ثانیا : بهانه ندادن به مغرضان و حسودان و کینه توزان جهت ایجاد شکاف درصف برادران هم کیش واصلاحی.
ثالثا: حفظ، استحکام ، وحدت و یکپارچگی میان اصلاح طلبان آن هم در بحبوحه انتخابات پیش رو و لزوم ایجاد فضای آرام و مناسب جهت برنامه ریزی و سازماندهی و بسیج نیروها به منظور پیروزی قاطع اصلاح طلبان در هر سه حوزه انتخاباتی استان محروممان . از همه دوستان فرهیخته انتظارمی رود که این مقوله چالشی را خاتمه یافته تلقی و به سایر موضوعات و مشکلات مهمه استان توجه نمایند.


کد مطلب: 122825

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/122825/نقدهای-نقاب-دار-صحنه-گردانی-فرصت-طلبان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1