کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهه هفتاد «سیدباقر» آری، دهه نود «هدایت‌خواه» نه

27 مرداد 1394 ساعت 20:31


واقعیت دنیای امروز به خصوص در دهه‌ی اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد که گذشته، چشم اندازهایی را عرضه کرده که ازجمله نشان می دهد حضور احزاب مختلف از جمله اصلاح طلبان و اصولگرایان کدامیک توانسته اند در دایره قدرت سیاسی به جهت خدمت به مردم این دیار محروم موفقیت هایی را که ماحصلش خوشحالی وخرسندی مردم بوده است را ارزانی کرده است، در دهه هفتاد این موفقیت برهیچ شخصی و ریشه ای و ایل وتباری پوشیده نبوده و نخواهد بود. نکات دوست عزیز و گرامی جناب آقای ایروان مسعودی اصل در اینجا قابل ذکراست، درخصوص جناب آقای سیدباقر موسوی جهان آباد درحد کمال مطلوب تصویری بدست آمده است که به هیچ روی ادعا نمی کند که این کمال مطلوب حمل بر خودستایی سیدباقر موسوی جهان آباد باشد، چرا که ایشان در همان دهه ی هفتادی که شما از آن یاد کرده اید توانستند با یاری خداوند متعال موجبات رضایت و خشنودی مردم این دیار زجر کشیده را به تصویر بکشانند. noroz-aamar
بینش شما در این خصوص که ‍پیشینه و تاریخ خدمت کردن بی منت به مردم ایل بزرگ بویراحمدی را فراموش کرده اید و دم از مجلس هفتم و هشتمی میزنید که سرشار از خودشیرین های بود که هیچ سودآوری برای مردم نداشت جای نقدمجدانه وتاسف فراوان را می طلبد.
سخنان جناب آقای ایروان مسعودی اصل در خصوص جناب آقای حاج زارعی نماینده محترم شهرستان های بویراحمد ودنا قابل ذکراست که ایشان نماینده مردم درمجلس است و از خود ماست، او را انتخاب کرده ایم تادر امور ملی نماینده ما باشد و مهمتر از همه ما حق داریم انتظار داشته باشیم که ایشان از مصالح ما دفاع کند که اینگونه بوده است، و بر هیچ هیچ شخصی پوشیده نیست که خدمت ایشان بی منت است.
هراجتماعی تا حدی از اعضایش متوقع وفاداری  است که شامل ولایتمداری وطن پرستی و وفاداربودن به دوست می باشد.
جناب مسعودی اصل آنچه وفاداری را در بینش ما و شما متمایز می کند، ژرفای آن عاقلانه بودن آن واطمینان خاطریست که وفاداری را در ما بر می انگیزد و این از محاسن اصلاح‌طلبان است و دلایل این محاسن مهم اند. این استدلالیست خودمانی، ولی نیرومند هرچند دهه هفتاد برای شما دوست عزیز قرن ها محسوب می شود اما در حافظه تاریخی مردمان زجر کشیده بویراحمد علیا وسفلی فراموش ناشدنی است. وفاداری در وجود مردم سرزمین پهناور بویراحمد نسبت به جناب آقای سیدباقرموسوی جهان آباد عاشقانه هست و این عشق ازمعرفت سرچشمه می گیرد. آقای ایروان مسعودی اصل فرق میان استدلال‌های آینده نگر وگذشته نگر فرق میان پشتیبانی و توجیح می باشد.
baghr-v-hdait
مردم ما آگاه به امورند و اصل وفاداری را می‌دانند و هیچ وقت اهداف مغرضانه را دنبال نخواهند کرد.
جناب سید باقر موسوی جهان آباد(نماینده اسبق) و جناب حاج غلام محمدزارعی نماینده فعلی شهرستان های بویر احمد و دنا در کنار یکدیگر استوار مانده اند و در کنار حمایت های همه جانبه ی مردم خوش قلب بویراحمد تا آخرایستاده اند و این ایستادگی مردم نشان از وحدت و همگرایی دارد تا اینکه تجربه تلخ ۸ سال خود شیرینی مجالس هفتم و هشتم تکرار نگردد. که به عقیده ما می توان این دوره را درتقویم و تاریخ برای آیندگان تعریف نمود که آوردگاهشان درخانه ملت تنها فقر و محرومیت برای مردم سرزمین مان در برداشت.
اینجا برخود واجب می دانم، برادرانه از شما دوست و همشهری گرامی دعوت کنم که به سیل خروشان مردم بپیوندید که مردم ما همواره همراه با اعتدال، پذیرای وجودتان خواهدبود. اعتدالی که ازچشمه جوشان وخروشان جبهه اصلاحات سرچشمه گرفته است..


کد مطلب: 120577

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/120577/دهه-هفتاد-سیدباقر-آری-نود-هدایت-خواه-نه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1