کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار و نمایندگان استان دست در دست هم دارند

10 مرداد 1394 ساعت 0:39


حسین آذربو
بعد از انتشار مطلبی با عنون «مروری بر سه اقدام تاجگردون»[کلیک کنید] یکی از مخاطبان کبنانیوز به این مطلب واکنش نشان داد که از منظر شما خوانندگان گرامی می‌گذرد.
zaree
دوست عزیز آقای کیانی
جهت اطلاع و تنویر افکار مبارک شما و مردم فهیم حوزه انتخابیه گچساران و باشت
اولا سفارش پیامبر (ص) هست که بموقع و سنجیده حرف زدن از مظاهر مومن است پس در جواب مکاتبات دقیقه نود آقای دکتر تاج گردون همین مقدار کافی است که تایید و همراهی در امر قطعی بهتر و شایسته تر است از اظهار نظر گزاف و نسنجیده است که بعدها باعث پشیمانی شود.
دوم اینکه از افتخارات آقای مهندس خادمی این است که مستقل از جریانات سیاسی بوده و بااتکا به تحصیلات عالیه و تجربه گران سکاندار مسئولیت خطیر اداره استان محروم کهگیلویه وبویراحمد شده و بحق هم پاداش مسببین این امر را با عملکرد خوب خود داد و این امر میسر نبود بجز با تفاهم و همدلی با نمایندگان محترم استان بخصوص آقای دکتر تاج گردون که سکاندار تامین و تخصیص بودجه کشور بوده و به تناسب موقعیت فعلی دارای توانایی ویژه در کمک و خدمت به مردم فهیم و آگاه استان کهگیلویه و بویراحمد است.
سوم اینکه با مطالعه متن منصوب و منتشره شما متوجه شدم که علاوه بر اینکه هیچ آگاهی سیاسی و اجتماعی از وضع موجود کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد ندارید؛ هیچ مطالعه ای نیز در خصوص اخبار و اتفاقات استان عزیزمان ندارید چرا که اگر نگاهی به نشریات استان کهگیلویه و بویراحمد می انداختید متوجه جوابیه‌های دکتر تاج گردون می‌شدید که صریحاً از نقش تمام کننده آقای زارعی نماینده محترم بویراحمد و دنا در امر موصوفه دفاع نموده و تنها درجهت همکاری با ایشان و درخواست مردم محروم منطقه این نامه نگاشته شده است و لاغیر.
چهارم درخصوص مهندس افشانی باید عرض کنم که می‌توانستید با کمترین زحمت مروری بر پیام‌های نرم افزار ارتباطی گوشیتان بیاندازید تا متوجه حمایت تمام قد نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجمع استان از ایشان باشید و نامه‌های جداگانه این عزیزان در حمایت از مهندس افشانی که دست به دست بر روی شبکه های اجتماعی می‌چرخید شوید.
در آخر به عرض حضرتعالی می‌رساند که میزان تنها خداست و بر اساس شرع و قانون هیچ شخصی حق تضییع حقوق کسی را به بهانه نقد ندارد مگر اینکه هدف و غرض تنها امر به معروف و نهی از منکر باشد که با توصیف جنابعالی شکی نمیماند که نیت غرض ورزی بوده و جوسازی کورکورانه سیاسی قبل از  انتخابات.
و در پایان عرضی نمی‌ماند جز تشکر از نمایندگان محترم استان و استاندار محترم و مردم فهیم و آگاه استان که با تمام کاستی ها و بی مهری ها همچنان دست در دست هم دارند تا استانمان را به درجه عالی برسانند و از دوست عزیزم آقای عکاشه می‌خواهم بجای نشر هر نوشتاری که باعث بی وزنی نشریه و ایجاد توهم نویسندگی و نقد سیاسی شود پرهیز کند.
باتشکر
 


کد مطلب: 117487

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/117487/استاندار-نمایندگان-استان-دست-هم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1