کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از نقد مثبت تا منفی تاجگردون

6 مرداد 1394 ساعت 2:09


سجاد تقی پورtaghipour

از ابتدای  انتخاب  آقای دکتر تاج گردون به نمایندگی مردم  گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکنون که چند ماهی تا پایان دوره  چهار ساله  نمایندگی ایشان باقیمانده  دوران پر التهابی در عرصه سیاسی  اجتماعی و میدانی  بخصوص در عرصه رسانه ای و شبکه‌های اجتماعی سپری شده است.

هر از چندگاهی از طیف اصولگرا و یا اصلاح طلب  مطالبی در وصف و یا انتقاد  از دکتر تاج گردون در سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر شده که بنظرمی رسد، در صد کمی از این توصیفات و یا انتقادات منطقی بوده و بیشتر نویسنده مطالب سعی داشته مواردی منطبق با تفکرات سیاسی و افکار خود را به خواننده منتقل کند.

هر اتفاقی خاص که در استان و بخصوص شهرستان‌های گچساران و باشت رخ می‌دهد  بصورت روتین وار ما باید منتظر باشیم که در رسانه‌ها  از دو تفکر اصولگرا و اصلاح طلب بزرگوارانی دست به قلم شده و مطالبی بعضآ بعنوان  (در جواب فلان مطلب) در رسانه‌ها منتشر شود. در این میان تعدادی از نویسندگان  هم بوده‌اند که بدون توجه به جناح سیاسی خاص و به دور از حاشیه‌ها  با ارائه راه حل‌ها و پیشنهادات سازنده مطا لبی در مقالات خود در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان‌های گچساران و باشت برای خوانندگان رسانه‌ها نگاشته‌اند.

از بدو ورود  دکتر تاج گردون به مجلس شورای اسلامی کارهایی انجام شده که حقیقتاً نسبت به دوره‌های قبل و نمایندگان به مجلس راه یافته قبلی ملموس تر به نظر می‌رسد و اکثر مواردی که ایشان پیگیری و دنبال نموده‌اند به سرانجام رسانده‌اند.

انتظارات مردم شریف حوزه‌های  گچساران و باشت  از زمانی از دکتر تاج گردون فراتر رفت که ایشان در کمیسیون‌ و فراکسیون هایی عهده دار مسئولیت شدند. همچنین نزدیکی ایشان با دولت آقای روحانی و رابطه خوبی که  ایشان با دولت تدبیر و امید دارند توقعات را از ایشان بالاتر برده است. هر چند ایراداتی حتی از نظر نزدیکان به دکتر تاج گردون  در مورد انتصابات مسئولین در استان و شهرستان‌ها به ایشان گرفته شده که بصورت مکتوب در رسانه‌ها و یا شفاهاً در بین مردم بیان می‌شود اما توان و ظرفیت ایشان و قدرتی که در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی و تعامل خوبی که با دولت کنونی دارند می‌توانند در  آینده شهرستان‌های گچساران و باشت و جوانان این دیار دگرگونی ایجاد کنندهمه طیف‌های سیاسی چه مخالف و چه موافق ایشان که دغدغه  پیشرفت  برای منطقه و شهرستان‌های باشت و گچساران دارند بدانند که می‌توان از این ظرفیت بوجود آمده حد اکثر استفاده را در جهت توسعه کنیم.

حال به فضل خداوند که  وضعیت  رو به  ترقی و بهبود در عرصه اقتصادی برای کشور بعد از رفع تحریم‌ها بوجود خواهد آمد توقعات  مردم از دکتر تاج گردون فراتر می‌رود و انتظار می‌رود ایشان در زمینه جذب سرمایه گذاران  و شرکت‌ها در جهت رفع مشکل اول، مهم و اساسی  اشتغال جوانان  گچساران و باشت که حقیقتآ شرایط خوب و  ظرفیت بسیار بالایی در جهت سرمایه گذاری اقتصادی  دارند  تلاش کنند و بدانند جوانان تحصیلکرده  فاقد شغل زیادی در هر خانواده وجود دارد که پول توجیبی خود را از پدر و مادر خود دریافت می‌کنند وشاخص امید به زندگی در آنان به صفر رسیده است. از دوستان دست به قلم  رسانه ای  هم انتظار میرودنماینده و مسئولان را در جهت توسعه  و پیشرفت  همراهی و همیاری کنند. ضمن اینکه تذکرات پیشنهادات و انتقادات  سازنده آنان با ارائه راه حل‌ها مطمئناً بی تآثیر نخواهد بود. بزرگواران بدانید: موفقیت زمانی حاصل خواهد شد، که عقل و خردمندی را جایگزین احساسات کنیم.  در رشد و پیشرفت یکدیگر کمک کنیم. یاد بگیریم بجای تقابل و حذف همدیگر، چگونه باید با دیگران تعامل کنیم.  اگر توانمندی و انسجام خود را بالا ببریم، رسیدن به اهداف غیر ممکن نخواهد بود  بزرگ‌ترین آفت ما خود بزرگ بینی و قبول نداشتن دیگران است، این عادات را باید تمرین و از خود دور کنیم.

به امید روزهای خوب و افق روشن برای مردم و بخصوص جوانان برومند گچساران و باشت.



کد مطلب: 116422

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/116422/نقد-مثبت-منفی-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1