کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای محمدی «فرماندار دنا» را حمایت کنید

3 مرداد 1394 ساعت 22:57


عبدالله رفیعی
دیروز رسانه‌ها نوشتند که مردم و امام جمعه پاتاوه عذرخواهی فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد را نپذیرفتند و این در حالی است که ایشان سه بار هم عذرخواهی کردند. برای مردم جای سوال دارد که مگر چه اتفاقی افتاده است که معاون استاندار باید این همه بی احترامی را بپذیرد و در نهایت هم عذرخواهی اش پذیرفته نشود.fatah-tajamire
قضیه به نامه چند روز پیش آقای تاج امیری فرماندار سی سخت بر میگردد که در جواب اظهارات حجت‌الاسلام افشار امام جمعه پاتاوه نامه‌ی سرگشاده‌ای به ایشان نوشت و البته با ادبیاتی نسبتا تند جواب ایشان را داد. بعد از این نامه فشارها به فرماندار دنا شروع شد که البته بخشی از این فشارها طبیعی است اما آنچه که در این میان سبب دلخوری و یاس مردم و بویژه حامیان دولت تدبیر و امید گردید تکرار سناریوی همیشگی استاندار و معاونان ایشان بود که در هر اتفاق و حادثه ای پشت نیروهای خود را خالی می‌کنند.
طبیعی است تا مادامی که نگاه مدیران ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد به حفظ صندلی مدیریت شان می‌باشد انتظار هیچ کار و حرکتی از آنها نباید داشت.
در موارد قبلی نیز همین گونه بوده است و چندی قبل بعد از مصاحبه فرماندار بویراحمد و یک اظهار نظر جزیی که هجمه ی زیادی علیه ایشان به راه افتاد تنها کاری که آقای استاندار انجام داد یک اظهار نظر هشداری خطاب به فرماندار بویراحمد بود که گفتند فرمانداران از حاشیه آفرینی پرهیز کنند.
و در مورد دیگر نیز اظهارات آقای محمدی بود که در پی سفر آقای مرعشی به استان کهگیلویه و بویراحمد به جای دفاع از این سفر و تاکید بر حق آزادی بیان اظهار داشتند که در جریان این سفر نبوده اند و مواردی بسیار دیگر به گونه‌ای که به واسطه همین مخالفت های نااصولی گاهی بسیاری حکم ها مدت ها در کشوی میز مانده اند و یا آنکه باید به راحتی آب خوردن با آبروی فرماندار کهگیلویه بازی شود.
شکی نیست که در جامعه و از سوی مسئولین بایستی شان و حرمت امامان جمعه حفظ گردد اما این احترام نباید به دخالت منتهی شود.
شکی نیست که باید از این بزرگواران جهت اجرا و انجام امور در مناطق مختلف مشورت خواهی صورت گیرد اما این عزیزان نیز باید سعی کنند آن گونه که آقای بزرگواری نیز توصیه کردند از ورود به مسائل جزئی پرهیز نمایند.
به نظر نگارنده در مورد اخیر یعنی جدل رسانه‌ای بین امام جمعه پاتاوه و فرماندار دنا اتفاق خاصی نیفتاده است و روزانه نقد و اظهار نظر و پاسخ دهی حتی در مقابل امام جمعه تهران بسیار اتفاق می افتد لذا می‌طلبد با توجه به شعار سال با پادرمیانی و میانجیگری در جهت همدلی و وحدت گام برداشت.
در پایان نیز یادآوری این نکته لازم است که آقای استاندار و معاونان ایشان باید حساسیت بیشتری در اجرای وظایفشان اعمال کنند و آن گونه که دولت مانع از دخالت دیگران در وظیفه اش در انتخاب استاندار فارس شد این رفتار را سر لوحه قرار دهند. مطمئنا کوتاهی در حمایت از فرماندار دنا بابی خواهد شد برای حملات و تخریب‌های بعدی و همچنین دخالت‌هایی از این دست که مدیران حتی برای انتخاب متصدی دبیرخانه باید با همه هماهنگ نمایند.
 


کد مطلب: 116405

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/116405/آقای-محمدی-فرماندار-دنا-حمایت-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1