کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لزوم تغییر شیفت و خروج اسکانیا از نفت گچساران

3 مرداد 1394 ساعت 0:49


بهنام عکاشهmohammadi naft
یک اتوبوس دیگر و این بار ولوو آتش گرفت؛ این بار نه به اندازه بار پیشین که کمتر. حضور به موقع مهندس محمدی و مدیرانش در نزدیکی چاه شماره ۹، درس گیری از حادثه مشابه قبلی، آمادگی کارکنان امنیتی نفت در اتوبوس برگشت بی بی ۲ به گچساران و اقدامات پیشگیرانه عاملی شد که این بار مشکل سریع حل شود.
نقص قنی در اتوبوس های مدرن ساز بویژه اسکانیا البته حالا نه معضلی در نفت گچساران که معضلی ملی شده که هر روز گریبان شرکتی و نهادی را می گیرد و معلوم نیست اگر اتفاقی برای کارکنان نفت بیفتد چه کسی پاسخگوست.
آیا وزیر صنایع، مدیر استاندارد یا... می توانند پاسخگوی این همه حادثه برای این خودرو باشند؟ یا وزیر نفت می تواند پاسخگوی مشکلات اخیر در گچساران باشد؟
این موضوع حالا محل بحث شده که آیا این همه تردد در حوزه های نفتی عقلانی است؟
نوبتکاری پدیده ای غیرقابل اجتناب در شرکت نفت و به خصوص حوزه عملیات است اما اتفاقات اخیر که رسانه ای شده و اتفاقاتی که رسانه ای نمی شوند لزوم هوشیاری و تدبیر مسئولان نفت را می طلبد.
راقم خود در زمان حضور در شرکت نفت بارها شاهد خرابی اتوبوس ها بوده ام و ماندن در راه و انتظار برای رسیدن ماشین جدید و گرمی هوا و مشکلات را تجربه کرده ام و احتمالا اگر نفتی باشید می دانید چه می گویم.
حالا همه از تغییر در شیفت ها می گویند و اینکه رفت و آمدها باید کم شود مثلا شیفت ها به جای ۴ به ۱۲ که الان هست،۴ به ۴ شوند که باید بررسی شود.
خروج فوری اسکانیا از ناوگان حمل و نقل شرکت نفت نیز باید در اولویت بررسی و اقدام نفت قرار بگیرد.


کد مطلب: 116241

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/116241/لزوم-تغییر-شیفت-خروج-اسکانیا-نفت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1