کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیش گویی برد تاجگردون! رویای وابسته به الهام قبلی؟

2 تير 1394 ساعت 10:40


مصطفی جوزانی
رویای وابسته، توانایی برای دیدن آینده از طریق الهام را می گویند. برای دیدن و تصور کردن آینده، این توانایی نیازمند آن است که استفاده کننده ناهشیار باشد. با این وجود، مشخص نیست که استفاده کننده بتواند این توانایی را به دلخواه فعال نماید.
برای حدس و توانایی آنچه که در آینده رخ می دهد، باید دچار ذهنی ناهشیار شویم! اما آیا کسانی که به هر دلیلی خود را به خواب زده اند، یا دچار ذهنی مشوش و خواب زده شده اند، بازهم قدرت گرفتن الهام قبلی را دارند؟
متاسفانه تبعاتی که در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری، در سالهای ۸۴ و ۸۸ گریبانگیر کشور شد، ساخته اذهان خراب و خواب زده به اصطلاح ناهشیار با توجه به الهام توهمی و القای پیروزی بود.
اگر از این نکته مهم نگذریم که همگان از اشخاص و جریانات مختلف، بر دمکراتیک بودن برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی هم نظر هستند، پس بنابراین چه عواملی باعث شد که کسانی خواسته یا ناخواسته در زمین فرصت طلبان به بازی گرفته شوند؟
به جز این که گناهشان تنها پیشگویی و القای پیروزی! صرفا به دلیل الهامات متوهمانه قبلی بود؟
البته جدای از انتخابات ۸۸ که خیانتی از قبل برنامه ریزی شده بود، نباید همان دید را نسبت به سال ۸۴ داشته باشیم. پیروز آن انتخابات فردی ناشناخته بدون هیچ پشتوانه جریانی و رسانه ای و از همه مهمتر مالی بود. و در مقابل هاشمی رفسنجانی ! بدون هیچ توضیح خاصی قرار داشت که پیروزی قطعی بدون دریافت هیچ الهامی و پیشگویی قبلی از آن وی دانسته می شد. پس در این صورت چه عواملی دست به دست هم داده که اینچنین پیشگویی شود؟
گفتیم که بدون هیچ توضیح خاصی فقط به سوابق مبارزاتی هاشمی قبل از انقلاب و بعد از آن ریاست مجالس خبرگان و شورای اسلامی و از همه مهمتر دوران ریاست جمهوری وی بسنده می کنیم. که این برگ برنده ها همراه با جریانات سیاسی، رسانه ای و مالی فوق العاده قوی دست به دست هم داده بودند که الهام قبلی و القای پیروزی هاشمی موجی اساسی در اذهان و نه در واقعیت ایجاد کند.
حال فضا در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان این روزها قبل از انتخابات مجلس در دوره نهم، برای جریان اصلاح طلب جهت فریب افکار و القای پیروزی قطعی! تاجگردون به دلیل رویای وابسته حکایت دارد. و از آن سو به دلیل اینکه انتخابات آینده با توجه به تعظیم الهامات متوهمانه و احساسات کاذب در برابر رای و نظر مردم و از همه مهمتر چارچوب دمکراتیک انتخابات در نظام جمهوری اسلامی دارد.
پس بنابراین چه عواملی و به چه حقی با توجه به این نوع القائات متوهمانه که تبعات جبران ناپذیری را به کشور در گذشته تحمیل نمود! خود را نماینده افکار و رای مردم می دانند که اینچنین نظر قطعی درباره انتخابات آینده می‌دهند؟


کد مطلب: 111847

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/111847/پیش-گویی-برد-تاجگردون-رویای-وابسته-الهام-قبلی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1