کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای فولادی! جشن ساز و تاجگردون جور شما را کشیدند

7 خرداد 1394 ساعت 14:51


سید جاسم دانشورdaneshvar
واقعاً جای سوال است که آیا پاسخ خدمت صادقانه به مردم و به کار گیری توانمندی ها و استفاده از ارتباطات و سوابق قوی کاری در جهت منافع مردم این همه کینه ورزی و دشمنی است؟!
واقعاً بعضی ها را چه می شود و چگونه فکر می کنند؟! هر فرد، هر حزب و هر تشکل و گروهی وقتی ببیند فرد دیگر یا احزاب و گروه ها یا تشکل های غیر هم سو در مسیر بسیار مقتدرانه حرکت می کنند که این مسیر منجر و منتهی به خیر و رفاه مردم می گردد اگر ایمان داشته و و دلسوز مردم باشند از آن فرد یا حزب و گروه حمایت می کنند. اما برای چندین و چندمین بار می نویسم چرا بعضی ها آنقدر چوب لای چرخ برنامه های تاج گردون می گذارند و در واقع سعی دارند پیشرفت و توسعه ی منطقه گچساران و باشت را کند کنند؟
به خدا نه مردم بلکه خانواده های همین افراد هم دیگر در خیلی از اعتقادات این اشخاص شک خواهند کرد. خوشبختانه خیلی از عزیزان منتقد دکتر تاج گردون که با پاسخ قانع کننده روبه رو شدند مدت ها است سکوت محترمانه و وجدان مداری کرده اند که نشان می دهد تلنگری به آن ها خورده است.
اما هر از گاهی بعضی ها یا خواب زده می شوندیا دچار توهم، که با حرکتی سعی در جلب توجه دارند. در اینجا خدای ناکرده قصد اهانت به هیچ شخص و گروهی را ندارم اما لازم دیدم بگویم آقای حاج فولادی عزیز جنابعالی که بر حسب احتمال ائتلاف اصول گرایان به نفع شما احتمالاً قصد دارید در انتخابات دور آتی مجلس شورای اسلامی شرکت کنید یقین داشته باشید یک درصد از محاسباتتان صحیح از آب در نخواهد آمد و رفتار هر کس در هر مقطع از مدیریتش در هر زمان و مکانی بیانگر حسن نیست، توانمندی و خلوص رفتار او در مسئولیت های دیگر خواهد بود. جنابعالی دکتر تاج گردون را خطاب قرار داده اید (وقتی من به تهران وصل بودم شما دانش آموز بودید) آقای فولادی سن بیشتر در همه جا دلیل برتری و مزیت نسبت به کسی نیست و اولاً انسان باید به خدا وصل باشد و همه ی عوامل انسانی و فیزیکی چه در شکست و چه در پیروزی انسان ها وسیله ای بیش نیستند.
اما از نظر عملی هم ارتباط داشتن انسان به خصوص یک مدیر و مسئول به چه مرکزیتی مهم است والا یک نفر در گچساران می تواند با چند شخصیت ورزشی یا هنری یا سیاسی و یا یک بازرگان در تهران ارتباط داشته باشد در این ارتباط ها یک نفر می تواند در طول یک ماه تلاش به یک بازرگان بگوید ۱۰۰ تن شکر به گچساران و باشت اهدا کن یک نفر می تواند ۱۰۰۰ تن شکر با یک تلفن تأمین کند آیا این ها با هم قابل مقایسه هستند؟
آقای فولادی چون مسائل مشابهی در مطلبی دیگر نوشته ام و نمی دانم کدام یک زودتر چاپ می شود خیلی سریع و خلاصه اشاره می کنم تعداد زیادی از بستگان و هم زبانان شما در آبشیرین زندگی می کنند؟ و در انتخابات دوره ی گذشته ۹۰% آرای آن ها به شما تعلق گرفت شما فقط برای همین بستگان و هم زبانانتان در آبشیرین در طول مدیریتتان در شرکت نفت گچساران چکار کردید؟!
در اوایل دهه شصت شرکت نفت که از قبل از انقلاب ۲ دستگاه اتوبوس در اختیار دانش آموزان مقطع دبیرستانی آبشیرین برای رفت و آمد به گچساران قرار داده بود از سرویس دهی به آن ها خودداری کرد که در آن زمان شما مسئولیت داشتید و مدتی هم رئیس واحد ترابری شرکت نفت بودید چرا از حق مردم آبشیرین دفاع نکردید؟
درحالی که فکر کنم شما تازه آن روز ها در دانشگاه آزاد گچساران مشغول به تحصیل شده بودید و سرویس های زیادی برای رفت و آمد استادان دانشگاه آزاد از شهرستان های اطراف به گچساران ارائه داده بودید.
مردم آبشیرین سال ها با بی آبی شدید مواجه بودند چون در زمان جنگ برای احتمال بمباران تأسیسات نفتی در اطراف گچساران و احتمال آتش سوزی و نیاز به ذخایر آبی که اتفاقاً منبع تأمین آب آشامیدنی مردم آبشیرین هم بود آب جیره بندی شده بود آیا شما نمی توانستید یک منبع آب جدا برای این مردم درست کنید؟ آیا به ذهن تان نرسید پس از سال ۶۰ که نزدیک به ۳۰ سال طول کشید نسبت به ترمیم جاده ی گچساران آبشیرین اقدام کنید؟
آیا در توانتان نبود جاده ی داخل روستای آبشیرین را آسفالت کنید؟! آیا زمانی که مردم آبشیرین از گاز ترش استفاده می کردند لوله های گاز انشعابی مصرفی مردم دچار نشست شدید بود به صورتی که در طول شبانه روز ده ها هزار متر مکعب گاز ترش در بین خانه های مردم متساعد می شد شما نمی توانستید نسبت به ترمیم آن لوله ها که شرکتی هم بود اقدام کنید؟ آلودگی به قدری بود که سیم های مسی برق گاهی خورده شده و قطع می شدند.
اما آقای فولادی در این سال ها آقای مهندس جشن سازکوتاهی شما را جبران کردند و حداقل نسبت به آسفالت خیابان های داخل آبشیرین اقدام کردند. جشن سازی که اصالتاً بهبهانی هستند ولی عمو و پسر عموهایشان و مدتی هم خودشان در آبشیرین زندگ می کردند و در این چند سال هم دکتر تاج گردون نسبت به آسفالت نیمه تمام آبشیرین به گچساران اقدام کردند، خیابان های داخل آبشیرین هم آسفالت شد که این کار در حال توسعه می باشد و اخیراً هم یک زمین چمن مصنوعی ورزشی برای جوانان ترک زبان و فامیل های جنابعالی ساختند که در روز میلاد امام حسین (ع) به بهره برداری رسید.
بلی آقای فولادی مردی از بهبهان و بزرگ مردی از باشت ناجی مردم شریف و اکثراً هم زبان و فامیل شما در آبشیرین شدند تا شما برای انتخابات آینده با روی باز و گشاده برای کسب رأی آن ها به آبشیرین بروید و احساس کمرویی نکنید اما اگر کسی آنجا از شما سوال کرد جنابعالی که به تهران وصل هستید چرا وقتی جاده ی گچساران به آبشیرین فقط تا کمبل آسفالت شد و شما از این اتصال افتخار آفرینتان برای اتصال کمبل به آبشیرین استفاده نکردید چه پاسخی خواهید داد؟
آقای فولادی این دوره از انتخابات با دوره ی قبل بسیار متفاوت است و مانند دوره ی قبل خیلی از آرا که بین تاج گردون و سید قدرت حسینی تقسیم شد همگی به نام تاج گردون رقم خواهد خورد و فاصله ی شما و هر کاندیدای دیگری در این دوره با تاج گردون بسیار زیاد خواهد بود و آراء آبشیرین فقط به درد عضویت در شورای آنجا یا دهیاری خواهد خورد. می توانید سری هم به کمی آن طرف تر یعنی باباکلان بزنید و ببینید چه تأسیسات ورزشی و رفاهی دیگر دکتر تاج گردون برای هم زبانان شما احداث کرده است.
یقین داشته باشید در انتخابات آینده هم کسی به جز تاج گردون به مجلس نخواهد رفت به جز برای ملاقات با ایشان آن هم با وقت قبلی. در آخر این بیت شعر را هم به خوانندگان عزیز تقدیم می کنم: * عبادت به جز خدمت خلق نیست/  به تسبیح و سجاده و دلق نیست


کد مطلب: 107576

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/107576/آقای-فولادی-جشن-ساز-تاجگردون-جور-کشیدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1