کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از محمد علی رجایی تا محمد علی کیانی تامرادی/عکس

30 ارديبهشت 1394 ساعت 8:21


سید یوسف مرادی
محمد علی اهل پاتاوه است. همین پاتاوه خودمان. پدرش عاشق رجایی بود.برای همین، اسم پسرش را گذاشت محمد علی، به یاد محمد علی رجایی. محمد علی اهل هیچ جریانی نیست. محمد علی هویتش را از جناح اصول گرا و اصلاح طلب نگرفته است. برای اثبات خودش به چپ و راست فحش نمی دهد، محمد علی یک انقلابی تمام عیار است، اهل همین حوالی، پاتاوه.moradi0
سالها پیش در یکی از آن روزها که از درد بی عقلی، کت و شلوار پوشیده بودم و کنار اتاق استاندار برای خودم دم و دستگاهی داشتم، غرق نامه های بسیار مهم!! استاندار بودم و به خودم می بالیدم که چقدر مدیر موثری هستم برای جامعه ام، که بر آستان درب اتاق کارم جوانی ظاهر شد، که اگر چه آن روز جدی اش نگرفته ام، اما بعد از آن، سالهاست که ذهن مرا درگیر خودش کرده است.
خودش را محمد علی نامید. محمد علی کیانی، اهل پاتاوه، از طایفه شریف تامرادی.
حالا سالهاست که می شناسمش. شده است جوانی که که رویاهای من را، در کف کوچه های روستاهای محروم  کهگیلویه و بویراحمد تعبیر کرده است. او کارهایی کرده است که دولت های بی در و پیکر، با آنهمه درآمد و سر و صدا نتوانسته اند انجام دهند.
محمد علی حالا جوانی بیست و سه ساله است. از همان جوان های انقلابی، که رهبرش به او افتخار می کند. از همان جوانان انقلابی که سربازان روح الله بودند. از همان هایی که ایجادشان در آرزوی رییس جمهور مستضعفین، محمد علی رجایی بود.
دیشب، در شبکه یک، نه تنها مجری برنامه (علی ضیا)، که هر عاشق وطنی، با افتخار نگاهش می کرد.  ملت ایران یک جوان کهگیلویه و بویراحمدی را می دید، که در کنار پدرش با افتخار از روزهای تلخی می گفت که هم دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی بود، هم رفتگر خیابانهای زعفرانیه.
محمد علی در طول همین چند سال، به جای همه ما، که عادت کرده ایم به حرفهای مفت سیاسی و برای یک پست ناقابل حاضر به هر خواری و خفتی هستیم، آنقدر زحمت کشیده است که محرومین و مستضعفین وطن اش به او افتخار کنند.
کودکان مظلوم گاودانه، محمد علی کیانی را از هر مدیری بیشتر دوست دارند. جوانی که درب اتاق مدیران بی درد تهران نشین را آنقدر زد، تا توانست همه آن کودکان آسیب دیده از فقر و محرومیت  را برای درمان با خودش به تهران ببرد.
محمد علی کیانی، نماد و نشانه ای از یک انسان انقلابی ست، کسی که وطن اش می تواند به او افتخار کند و شایسته احترام و افتخار است.
 
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمد علی کیانی  دانشجوی خیر کهگیلویه و بویراحمدی شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی شبکه یک پیرامون فعالیت‌ها و برنامه‌های اجتماعی خود با مردم ایران سخن گفت.
کیانی رئیس ستاد تشکیل پارلمان دانشجویان ایران و دبیرکل شورای هماهنگی و سخنگوی کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه تهران است که علاوه بر موفقیت‌های ممتاز علمی اقدامات خیرخواهانه زیادی را برای محرومان و نیازمندان انجام داده است.
 تلاش‌های وی برای درمان و عمل جراحی کودکان و اهالی قطع عضو روستای گاودانه ستودنی است.
kyane


کد مطلب: 105925

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/105925/محمد-علی-رجایی-کیانی-تامرادی-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1