کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه یکی از دوستداران بیت آمیراحمد تقوی به فرزند ایشان

27 فروردين 1394 ساعت 9:46


نامه یکی از دوستداران بیت آمیراحمد تقوی به فرزند ایشان
به یقین کامل وقتی که نام صاحب نفسی چون حضرت حجت الاسلام حاج سید آمیر احمد تقوی شنیده می شود همه صفات نیک نامی از قبیل اخلاص، پاکی، صداقت، قداست، تقوا و در یک کلام معنویت و آخرت در ذهن متبادر می‌شود. لذا این سرمایه معنوی محصول سال‌ها ریاضت نفس و پا گذاشتن بر همه خواسته‌ها و منیات نفسانی بوده است. و مردمی که اینگونه ولی را حرمت می‌گذارند این ویژگی‌ها را هم در رفتار و هم در گفتار ایشان دیده و شنیده اند و راز مانایی هم در تطابق عمل و کلام ایشان بوده است.taghavi
اما در این ایام خبرهایی مبنی بر حضور فرزند بزرگوار ایشان جناب اقای دکتر سیدمصطفی تقوی مقدم جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی در رسانه های محلی و محافل عمومی شنیده می شود. در این شرایط به این دوست عزیز توصیه موکد دارم که ضمن تکذیب این خبر ، تحت هیچ شرایطی به این فضا ورود پیدا نکنند بنا به ادله گوناگون، که ذکر چند دلیل آن خالی از لطف نیست:
یک؛ خیلی از بزرگان معنوی تا زمان حیاتشان اجازه ورود فرزندانشان را به بعضی از بازی های سیاسی نمی دهند و تا جایی که شنیده ایم جناب حجت الاسلام تقوی هم چنین رویه ای را داشته و دارند. که باید بر این مراد دل ها درود و احسنت فرمود.
دو؛ یقین داریم که نمایندگی مجلس هیچ فضیلتی برای جناب دکتر تقوی ایجاد نخواهد کرد.  در سایه عارف وارسته ای چون آمیر احمد تقوی بودن هزاران نمایندگی مجلس و بالاتر از آن ارزش و اهمیت دارد.
سه؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه اتخابیه کهگیلویه پیوست های خیره کننده ای همانند تهمت، فحاشی، بی حرمتی، بی ادبی، رواج انواع و اقسام و مدل های گوناگون و به روز شایعات، هزاران وصله های جور و ناجور و هر آنچه که در وهم نیاید به همراه خویش دارد لذا نباید جناب دکتر تقوی که انسان فاضل و عالمی است و منتسب به بیت بزرگوار و شریفی است خودش را در این فضای نامطبوع وارد سازد.
چهار ؛ در شهرستان کهگیلویه نام و نان عده ای در طومار نوشتن، افترا بستن، دروغ سازی، شبنامه پخش کردن، نبش قبر کردن، ضایع کردن بزرگان و صدها منکر دیگر است، لذا تاکید می کنم حضور دکتر تقوی در صحنه انتخابات این حوزه، ولو بدون رقیب هم باشد، هیچ ارزشی و قابلیتی برای ایشان نخواهد داشت. چون جایگاه معنوی آن اسوه تقوا والد بزرگوار ایشان آسیب جدی خواهند رساند.
پنج؛ به جناب دکتر تقوی که الحمدالله انسان مومن، خداترس و تیزبینی هستند یادآوری می‌کنیم که حجت الاسلام آمیراحمد تقوی متعلق به اسلام است و لذا فرزند ایشان نباید به حریمی وارد شود که کوچکترین تعرض و اسائه ادبی به ساحت مقدس این عالم ربانی وارد شود و باید بگذارد تا آمیراحمد ، آمیراحمد باقی بماند.
در پایان از خداوند مسآلت داریم که این انسان وارسته را برای اسلام و تشیع در پناه الطاف خویش مصون بدارد.


کد مطلب: 99935

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/99935/نامه-یکی-دوستداران-بیت-آمیراحمد-تقوی-فرزند-ایشان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1