کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بسیج درباره سخنان آیت‌الله ملک‌حسینی بیانیه صادر کرد

26 فروردين 1394 ساعت 21:10


شوراهای مرکزی بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از سخنان حضرت آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده  محترم ولی فقیه در استان در دیدار نوروزی دانشگاهیان و هنرمندان استان مشترکاً بیانیه صادر کردند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، متن کامل این بیانیه بدین شرح است؛
((منظور از همدلی و همزبانی که مدنظر رهبری است یقیناً عدم تفکر، بیان افکار و تضارب آرا نیست بلکه منظور عدم باقی‌ماندن در چنگال نحس سیاست‌بازی است. مفهوم این است که باندبازی، بومی‌گرایی و اقلیم‌گرایی شاخص نباشد و دل و زبان و معیارهای همه بر اساس مصالح مشترک قرار گیرند.
نباید برای خوشداشت رئیس فلان حزب و گروه در مرکز، دوست، همشهری و هم دهاتیمان را تحقیر و به او توهین کنیم.
malkhosine-yasuj-azad-khadmi (1)
اینکه در نکبت سیاست‌بازی هضم شویم، عزل و نصب‌ها بر پایه‌ی چپ و راست بودن باشد و هر دوره، نیمی از جامعه را از مدیریت‌ها محروم کنیم، نحس ذلت‌بار است.
شعرا، خطاطان، نویسندگان، نقاشان و … کم نظیری در این استان وجود داشته و دارند اما بی کسی و خودزنی مانع رشد آنها شد.
اگر رقیبمان هنر داشت چون رقیب است بی هنر بود و اگر از اقلیم دیگری بود بی هنر بود و سوختیم در خودزنی خودمان و کم توانستیم خود را به دیگران نشان دهیم و هنرمان را به رخ دیگران بکشیم.
 امیدوارم عمل به این شعار(همدلی و همزبانی) ضربدری بر گذشته ما بکشد و فردایمان فردای شکوفایی ظرفیتها و موفقیت فرزندان این استان باشد.))
جملات بالا تنها چکیده ای از سخنان نماینده محبوب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده شایسته ولی فقیه در استان است که در دیدار نوروزی دانشگاهیان و هنرمندان حوزه هنری استان در طلیعه سال جدید ((سال همدلی و همزبانی )) بیان شد.
اگرچه بیانات حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی به تبع والد بزرگوارشان و اهلیت ذاتی خودشان، همواره راهبردی و راهگشا در مسائل استانی، ملی و فراملی بوده و هست و از عیانی آن ،هم نیازی به بیان نیست، اما عنایت به شعار سال و اقرار به همدلی  از طریق زبانی، اعضای شوراهای مرکزی بسیج  اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد ، باتوجه به اینکه بیانات معظم له  را به عنوان پدر معنوی استان ،درمان پاره ای از دردهای مزمن و مبتلا به دیارمان می‌دانیم ،ضمن حمایت از این بیانات ارزشمند ، و تعهد خودمان به تلاش فراگیر در این راستا، از همه مسئولین و دولتمردان  استانی از سطوح عالی استان تا رده های اجرایی و همه نهادها و دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و خصوصی  و ... به جد می‌خواهیم تا در این خصوص اهتمام لازم و تدابیر امید بخشی را بکار گیرند تا موانع توسعه استان که ناشی از  نوع رویکردهای ناصواب اقلیمی، سیاسی، طایفه‌ای و تنگ نظرانه است، رفع و زمینه ارتقاء معنوی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی استان هموارتر گردد.
سلامتی و طول عمر باعزت و برکت برای مقام معظم رهبری و همه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.
شورای مرکزی بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد
فروردین سال ۱۳۹۴


کد مطلب: 99909

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/99909/بسیج-درباره-سخنان-آیت-الله-ملک-حسینی-بیانیه-صادر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1