کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از انتقاد رحیمی تا التیماتوم مهدی پور به مدیران سد چم شیر

26 فروردين 1394 ساعت 17:03


فرماندار گچساران در بازدید و جلسه‌ای که با حضور معاون فرماندار، بخشدار، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران سد و نیروگاه چمشیر و پیمانکاران تابعه در شرکت سابیر برگزار شد اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد بلاخص شهرستان گچساران در بحث بیکاری دارای شرایط خاصی می‌باشد و مردم در این مورد از فرماندار بومی انتظارات و توقعات بیشتری دارند.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اینکه افرادی زیادی از قشر بیکار بار‌ها برای اشتغال در سد به ما مراجعه می‌کنند افزود: واقعیت اینست نیر وهای که شرکت در کارگاه سد چمشیر بکار گرفته و اسامی آنرا طبق لیستی تنظیم و به ما ارائه داده است و نماینده مردم گچساران و باشت هم آنرا رویت کرده است، که ما نسبت به این مورد گلایه‌مند هستیم
وی با بیان اینکه در این پروژه ۴۴درصد بومی و۵۶درصد غیر بومی بکار گرفته شده است عنوان کرد: متاسفانه در مشاغل خدماتی و معمولی و ساده از نیر وهای غیر بومی استفاده شده است که از مدیران شرکت انتظار داریم نسبت رفع این موضوع هر چه سریع‌تر اقدام کنند.
در ادامه جلسه سرپرست اداره تعاو، کار و رفاه اجتماعی ضمن عرض خسته نباشید به کلیه مدیران و شرکتهای مختلف فعال در سد و نیروگاه چمشیر اظهار داشت: این پروژه جزء پروژه‌های ملی، و پیشرفت آن نقش بسزایی در آبادانی منطقه خواهد داشت.
بیژن مهدی‌پور گفت: دست اندارکاران سد چمشیر موارد همچون تسریع در پرداخت معوقات حقوق پرسنل، رعایت مسائل ایمنی، ایجاد تشکیلات کارگری، رعایت عدالت در پرداخت دستمزد به پرسنل بومی و غیربومی را مدنظر داشته باشند.
وی تاکید کرد: نرخ بیکاری در این شهرستان نفت خیز بسیاربالاست و گچساران در شرایط خاصی قرار دارد که باید مدیران سد و نیروگاه چمشیر در جذب نیرو، افراد بومی را در اولویت قرار داده وبکار بگیرند و هر گونه جذب نیرو باید با هماهنگی و از طریق اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گچساران صورت پذیرد.
مهدیپور در پایان گفت: با توجه به شرایط بغرنج بیکاری در این شهرستان ما فقط منافع گچساران را در نظر می‌گیریم و موارد مطرح شده در جلسه و بازدید امروز باید بعنوان دستورالعمل تنظیم و برای اجراء به مدیران سد و نیروگاه چمشیر ابلاغ گردد.
انتهای پیام/ حبیب الله قلندری IMG_2552 IMG_2556 IMG_2561 IMG_2578   IMG_2596 IMG_2602 IMG_2604 IMG_2605 IMG_2609 IMG_2617 IMG_2620 IMG_2621  IMG_2625 IMG_2631 IMG_2632 IMG_2637


کد مطلب: 99778

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/99778/انتقاد-رحیمی-التیماتوم-مهدی-پور-مدیران-سد-چم-شیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1